Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
máte někdo zkušenosti s nějakou firmou která dělá kvalitně geometrii na Smarty, konkrétně F2. Mám v živý paměti jak sem si nechal před cestou do Londýna udělat geometrii na Jeepu a cestou sem si furt řikal že to plave nějak víc než obvykle a že ta tuhá přední náprava se na dálnici přece jenom zas tak nehodí a v Londýně sem zjistim, že mi na přední nápravě na pneumatikách zmizelo cca 2cm vzorku..
Druhá otázka, kotouče. Chci vyměnit kotouče (mám 700, nevim esli je rozdíl mezi 600 a 700). Má opět někdo osobní a dobrou zkušenost s nějakou konkrétní značkou kotoučů a destiček? Nechci říct, že mi je jedno kolik to bude stát, ale na brzdách sem tak nějak nikdy nešetřil, tzn. preferuju něco kvalitního.
S geometrií nevím, ale kotouče i destičky i brzdovou kapalinu jsem dal od ATE a o proti sériovým to brzdí zatraceně dobře.
Kotouče jsem kupoval nové ale z druhé ruky, destičky v A.Kelly stály 1.600,- a kapalina 230,-Kč.
Brzdy jsou na všech modelech F2 a Roadster stejné ( kotouče, třmeny, desky )
Geometrii jinak dělají servisy BARUM. Mají Smarty v programu, díval jsem se na to. Pokud to tam někdo zmrší, tak bych to reklamoval. Ale je to zase jen o lidech, takže někde v servisu to dělá blb a jinde zase maj šikulu a krom naší Barumky v Mostě kde mi to dělal na Saxu bývalý spolužák , jinou zkušenost nemám.
na snehu sem si uzil. jedes rovne, zacne snih a auto ti cukne doleva. prestane a cukne doprava. tak mam prave podezreni na sbihavost. dam nove letni, tak je nechcu hned sedrit. ten predek musi tri sezony vydrzet.
kus, uz aby bylo teplejs a zmizely ty blbe znacky z dalnice
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
ad kotuce, mam uz asi rok od edc brakes... aj spolu s oblozenim. lepsie ako original, ale uz by to chcelo upgrade na nieco co opat trocha viac brzdi.
Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
koukám na ty ATE sady (kotouče a destičky) a stojí to cca 3-3,5 tis. u nás. v německu je cena zhruba stejná, respektive je to o trochu levnější, ale ten rozdíl mi nestojí za vopruz s tim spojenej. Je tahle cena dobrá, bo špatná? Nemám vůbec tušení, nechlazenej kotouč sem neviděl asi tak 15 let . Díky
vykasli se na ATE, nemaji moc dobrou zivotnost ani brzdny ucinek, dlouholete zkusenosti mam s kotouci BREMBO a deskami TEXTAR (maji je napr. v autokelly), jestli chces jeste lepsi brzdy, tak doporucuji kotouce a desky od EBC, to je spicka, ale nechaji si to zaplatit.