Stránka 8 z 9
Napsal: pát 06 kvě 2011, 14:29
od xlukas.cz
michmartin píše:- mám si to nechat někde uvolnit a nahřát autogenem a pak přijet znovu a pak to deprve seřídíme ...
dopadl sem uplne stejne. nebyli schopni to povolit. uvolnil sem to tak, ze sem koupil v auto kelly ten nejlevnejsi uvolnovac sroubu a nastrikal sem to. strikni to sice od te matky, ale hlavne to strikni z druhe strany do te diry co je od kola. tam je bordel - pisek, prach a drzi se tam voda. 3x po dvou hodinach tam strikni a potom to po zkus i doma povolit - rozhybat. napred to drzi a nejde to, ale nakonec se ti to podari. to je po odborne strance prace pro babu
. autogen sem po praze nesehnal.
Napsal: sob 07 kvě 2011, 21:59
od DYK77
Čistil jsi to i drátěným kartáčem ? Doporučuji.
Napsal: sob 07 kvě 2011, 23:26
od michmartin
jo, tak ten závit jde očistit - ale z druhe strany do te diry co je od kola, se kartáčem nedostanu ...
Napsal: stř 11 kvě 2011, 12:47
od michmartin
no - nechtěl jsem to nahřívat , abych nezpálil ty gumové držáky , tak jsem to dva dny pořád namáčel - a pomohlo to - povolilo to
ono to nahřátí by stejně nepomohlo - jenom by to taky povolilo , ale kde je teď zádrhel
- ta štelovací tyčka má závit , ten je v pořádku - ale ten odlitek u kola má závit uvnitř , jehož volná část je zrezlá a v riti
Dnes ráno na 8:00 hod. , kdy otvírají na té geometrii , jsem šel jako první na řadu - bez objednání - abych to pošteloval ...
- vše probíhalo stejně , ale jsem byl bez placení opět vyhozen
- proč
ty kola musím , jak už sem psal , dát trochu k sobě do - V -
trochu to šlo , ale je potřeba , aby ta štelovací tyčka více zalezla do toho odlitku , ale to nemůže , protože je ten vnitřní závit na hov..
Řešení :
- rozebrat a koupit nové dva odlitky ...
- rozebrat a protáhnout ten vnitřní závit nějákým šroubem nebo závitníkem ... ( pokud je ale ten závit normální a ne ojedinělý )
NORMÁLNĚ - TO JE FAKT NA CHOCHOLOUŠKA
PS : a teď to hlavní - nebudete věřit
- ti opráváři se jenom smáli , když říkali , že jsme se museli domluvit s tím kamarádem , co tu byl +- včera , s tím malým bílým Smartem
- když sem se zeptal s jakým - odpověď byla - no s tím , co nabořil tu srnku ...
- kterého jsme taky vyhodili , protože to má taky v prde..
Napsal: stř 11 kvě 2011, 13:45
od xlukas.cz
jo, byl sem tam. ja sem to den predem nastrikal. bohuzel to nepomohlo.
muzu rict, ze je to servis na h..., kdyz si nedokazi poradit. jenomze to mam tak nejak nejbliz
pres vikend to rozchodim a v pondeli jsu tam znovu.
Napsal: sob 14 kvě 2011, 08:15
od michmartin
- tož sem byl zjistit na Chodově v MB podle VIN kolik stojí ten odlitek s tím vnitřním závitem ...
cena : 1 ks 983,- Kč ( a sou zapotřebí dva )
PS : tak za ty peníze mě můžou milovat - až budu mít chvilku o dovolený v létě na Moravě ( Kopřivnice ) , tak si to v klidu rozeberu - protáhnu závit - namažu - a dám někde seřídit tam ( doufejme , že laser budou mít ) ...
Napsal: sob 14 kvě 2011, 10:20
od xlukas.cz
to je jeste levne, ja sem kdesi videl jednou tolik a nevsiml sem si, ze by to byla cena za dva kusy.
Napsal: pon 23 kvě 2011, 20:37
od STAS1
michmartin píše:
- tož sem byl zjistit na Chodově v MB podle VIN kolik stojí ten odlitek s tím vnitřním závitem ...
cena : 1 ks 983,- Kč ( a sou zapotřebí dva )
PS : tak za ty peníze mě můžou milovat -
Není třeba kupovat nové ....
Stačí si půjčit někde závitníky M14 x 1,5 a díry (závity) protáhnout, namazat a hurá na geometrii...
No
A JE TO
Napsal: pon 30 kvě 2011, 19:16
od michmartin
... , děkuji
- dnes konečně rozebráno - proříznuty závity - namazáno - smontováno ...
PS : v pátek du na tu geometrii - a se mě pokusej teď vyhodit , tak ...
Napsal: pon 30 kvě 2011, 22:23
od xlukas.cz
ja sem byl na sbihavosti v sobotu a slo to povolit rucne. mozna diky tomu, ze v patek sme jeli x hodin v desti.
Napsal: stř 22 čer 2011, 19:03
od zmyleny
kolik je sbíhavost u F2 ?
měl jsem sežrany přední kolo, trošku jsem to poladil, ale chtel bych to dát jak to patří
díky
Napsal: stř 22 čer 2011, 21:16
od STAS1
Sbíhavost by měla být u F2 +2,7 mm s tolerancí +- 1,1 mm
Napsal: stř 22 čer 2011, 21:29
od zmyleny
díky moc, jsem v zimě asi vyklepl pár děr a měl jsem to na 0, mam to teď na 2, tak je to v pohodě,
ještě jednou díky
Napsal: pát 18 lis 2011, 19:17
od xlukas.cz
dnes sem byl uz zase na sbihavosti. zlaty kyjov a jeho pneu plus
i kdyz se s tim pral a bylo to samozrejme zase zatuhle a neslo to, tak to seridil presne tak, jak to melo byt
podle pocitace kazde kolo +1,6
mam takovy zapeklity dotaz, ktery nevedeli ani tam.
kdyz mne to ukazuje na zadni naprave +2,7, tak se ptam: tech 2,7mm je na jake vzdalenosti od stredu kola? to je na 1 metr nebo na velikosti kola nebo jak? potrebuju to vedet proto, abych vedel o jakou sirku mam naklonit loziska, aby to bylo spravne
Napsal: pát 18 lis 2011, 22:44
od dodo555
zbiehavost a celkovo geometria napravy sa udava v stupnoch nie v mm