Stránka 8 z 9

Napsal: pát 06 kvě 2011, 14:29
od xlukas.cz
michmartin píše:- mám si to nechat někde uvolnit a nahřát autogenem a pak přijet znovu a pak to deprve seřídíme ...
dopadl sem uplne stejne. nebyli schopni to povolit. uvolnil sem to tak, ze sem koupil v auto kelly ten nejlevnejsi uvolnovac sroubu a nastrikal sem to. strikni to sice od te matky, ale hlavne to strikni z druhe strany do te diry co je od kola. tam je bordel - pisek, prach a drzi se tam voda. 3x po dvou hodinach tam strikni a potom to po zkus i doma povolit - rozhybat. napred to drzi a nejde to, ale nakonec se ti to podari. to je po odborne strance prace pro babu ;-). autogen sem po praze nesehnal.

Napsal: sob 07 kvě 2011, 21:59
od DYK77
Čistil jsi to i drátěným kartáčem ? Doporučuji.

Napsal: sob 07 kvě 2011, 23:26
od michmartin
jo, tak ten závit jde očistit - ale z druhe strany do te diry co je od kola, se kartáčem nedostanu ... :cry:

Napsal: stř 11 kvě 2011, 12:47
od michmartin
no - nechtěl jsem to nahřívat , abych nezpálil ty gumové držáky , tak jsem to dva dny pořád namáčel - a pomohlo to - povolilo to :roll:
ono to nahřátí by stejně nepomohlo - jenom by to taky povolilo , ale kde je teď zádrhel :?:
- ta štelovací tyčka má závit , ten je v pořádku - ale ten odlitek u kola má závit uvnitř , jehož volná část je zrezlá a v riti :oops:

Dnes ráno na 8:00 hod. , kdy otvírají na té geometrii , jsem šel jako první na řadu - bez objednání - abych to pošteloval ...
- vše probíhalo stejně , ale jsem byl bez placení opět vyhozen :!: - proč :?:

ty kola musím , jak už sem psal , dát trochu k sobě do - V -

trochu to šlo , ale je potřeba , aby ta štelovací tyčka více zalezla do toho odlitku , ale to nemůže , protože je ten vnitřní závit na hov.. :oops:

Řešení :

- rozebrat a koupit nové dva odlitky ...
- rozebrat a protáhnout ten vnitřní závit nějákým šroubem nebo závitníkem ... ( pokud je ale ten závit normální a ne ojedinělý ) :idea:

NORMÁLNĚ - TO JE FAKT NA CHOCHOLOUŠKA :wink:

PS : a teď to hlavní - nebudete věřit :shock:

- ti opráváři se jenom smáli , když říkali , že jsme se museli domluvit s tím kamarádem , co tu byl +- včera , s tím malým bílým Smartem :lol:
- když sem se zeptal s jakým - odpověď byla - no s tím , co nabořil tu srnku ... :shock: - kterého jsme taky vyhodili , protože to má taky v prde.. :!: :!: :!:

O---O O--O

Napsal: stř 11 kvě 2011, 13:45
od xlukas.cz
:lol:
jo, byl sem tam. ja sem to den predem nastrikal. bohuzel to nepomohlo.
muzu rict, ze je to servis na h..., kdyz si nedokazi poradit. jenomze to mam tak nejak nejbliz :oops: pres vikend to rozchodim a v pondeli jsu tam znovu.

Napsal: sob 14 kvě 2011, 08:15
od michmartin
:idea:
- tož sem byl zjistit na Chodově v MB podle VIN kolik stojí ten odlitek s tím vnitřním závitem ...

cena : 1 ks 983,- Kč ( a sou zapotřebí dva ) :shock:

PS : tak za ty peníze mě můžou milovat - až budu mít chvilku o dovolený v létě na Moravě ( Kopřivnice ) , tak si to v klidu rozeberu - protáhnu závit - namažu - a dám někde seřídit tam ( doufejme , že laser budou mít ) ... :roll:

Napsal: sob 14 kvě 2011, 10:20
od xlukas.cz
to je jeste levne, ja sem kdesi videl jednou tolik a nevsiml sem si, ze by to byla cena za dva kusy.

Napsal: pon 23 kvě 2011, 20:37
od STAS1
michmartin píše::idea:
- tož sem byl zjistit na Chodově v MB podle VIN kolik stojí ten odlitek s tím vnitřním závitem ...

cena : 1 ks 983,- Kč ( a sou zapotřebí dva ) :shock:

PS : tak za ty peníze mě můžou milovat -
Není třeba kupovat nové ....
Stačí si půjčit někde závitníky M14 x 1,5 a díry (závity) protáhnout, namazat a hurá na geometrii... :wink:
No A JE TO :idea: :lol:

Napsal: pon 30 kvě 2011, 19:16
od michmartin
... , děkuji *1*

- dnes konečně rozebráno - proříznuty závity - namazáno - smontováno ...

PS : v pátek du na tu geometrii - a se mě pokusej teď vyhodit , tak ... *zoufalec*

Napsal: pon 30 kvě 2011, 22:23
od xlukas.cz
ja sem byl na sbihavosti v sobotu a slo to povolit rucne. mozna diky tomu, ze v patek sme jeli x hodin v desti.

Napsal: stř 22 čer 2011, 19:03
od zmyleny
kolik je sbíhavost u F2 ?
měl jsem sežrany přední kolo, trošku jsem to poladil, ale chtel bych to dát jak to patří
díky

Napsal: stř 22 čer 2011, 21:16
od STAS1
Sbíhavost by měla být u F2 +2,7 mm s tolerancí +- 1,1 mm

Napsal: stř 22 čer 2011, 21:29
od zmyleny
díky moc, jsem v zimě asi vyklepl pár děr a měl jsem to na 0, mam to teď na 2, tak je to v pohodě,
ještě jednou díky

Napsal: pát 18 lis 2011, 19:17
od xlukas.cz
dnes sem byl uz zase na sbihavosti. zlaty kyjov a jeho pneu plus :!: *1*
i kdyz se s tim pral a bylo to samozrejme zase zatuhle a neslo to, tak to seridil presne tak, jak to melo byt :!: :!:
podle pocitace kazde kolo +1,6

mam takovy zapeklity dotaz, ktery nevedeli ani tam.
kdyz mne to ukazuje na zadni naprave +2,7, tak se ptam: tech 2,7mm je na jake vzdalenosti od stredu kola? to je na 1 metr nebo na velikosti kola nebo jak? potrebuju to vedet proto, abych vedel o jakou sirku mam naklonit loziska, aby to bylo spravne :idea:

Napsal: pát 18 lis 2011, 22:44
od dodo555
zbiehavost a celkovo geometria napravy sa udava v stupnoch nie v mm