Stránka 7 z 9

Napsal: ned 25 dub 2010, 16:49
od xlukas.cz
ale jako ja sem byl i s originalama spokojeny. nemel sem s nema problem. jen uz byly sjete a pri delsim brzdeni se nekdy trepal volant. obaval sem se toho, co se stalo gibonovi.

na efekt to bude hodne dobre :wink: :D
ale natirat se mne to nechtelo.

Napsal: ned 31 říj 2010, 07:54
od xlukas.cz
pred 14 dnama sem daval novy "sportovni" podvozek. ze sbihavosti me vyhodili, ze mam zatuhle axialni tahla (laicky tycky rizeni). nastrikal sem je uvolnovacem sroubu a vcera po 10 dnech sem je zkousel uvolnit. podarilo se to celkem hrave diky ravens, ktera mne nabidla pomoc. matky jdou dvema prstama a tycky hasakem relativne snadno. nastavil sem si aspon prozatimne sbihavost od oka. asi sem to prehnal a jsu ted rozbihavy, ale to nevadi. na silnici se to chova nesrovnatelne lepsi a I volant mam za jizdy rovne :-) . smejdi autoservisacti, mohli si vydelat a tak jim dam zase prd - jen za sbihavost ;-D

Obrázek

Napsal: ned 31 říj 2010, 11:32
od DYK77
To co teď píši , se netýká Smartu, ale stejná situace může nastat u kohokoliv.
Letos na jaře jsem dojezdil staré zimní pneu na plecháčích. Nebyl na nich žádný jiný problém, než ten, že gumy byly staré. Pak jsem koupil nová alu kola i pneu od Pirelli na léto, vše s max. spokojeností. Teď jsem koupi Pirelli W190 Snowcontrol 2 Eco
http://www.nejlevnejsipneu.cz/cz/pneuma ... &prumer=14
Stalo se to, že po obutí a montáži na auto jsem cítil při brzdění chvění v brzdovém pedálu, potažmo podvozku, volant se ale nechvěje, jinak i při 150km/h žádný problém. Kola jsem nechal převážit, jedno přední mělo odchylku. Po převážení došlo k zmírnění chvění, ale jen o trochu. Přehodil jsem tedy přední kola se zadníma. Na první dojem chvění zcela zmizelo, ale když jsme jeli dále, tak jsem zjistil, že tam stále trochu je.
Závadu brzd vylučuji, ty jsou letos nové a s letními koly nebyl problém. Vůle na podvozku by také být neměla, letos jsem nechával provést kontrolu a výměnu čepu a opět nebyl s letními koly do poslední chvíle problém. Má někdo nápad čím by to mohlo být?
Napadá mě, že některá pneumatika je šišatá. :roll:

Napsal: ned 31 říj 2010, 13:02
od xlukas.cz
ja bych roztocil kola a videl bych :wink:

Napsal: ned 31 říj 2010, 22:01
od DYK77
No to budu muset, ale to znamená zase vybalit hever.
Většinou to kontroluji tak, že si vedle zvednutého kola dám sprej a na něj položím posuvné měřítko nebo nějakou tyčinku , jejíž jeden konec přisunu ke kolu a pak je vidět jestli je to rovné nebo ne.

Napsal: stř 10 lis 2010, 08:44
od xlukas.cz
tak nevim, co si z toho mam vzit :oops:

Obrázek

Napsal: stř 10 lis 2010, 21:25
od DYK77
:lol:

Napsal: stř 10 lis 2010, 21:48
od xlukas.cz
nesmej se a rad ;-)

predni odklon kol - skvele. zavodni auta ho maji taky
zadni odklon - parada, dobre to bude drzet v zatackach. bohuzel jako problem vidim rozdilny odklon. kazde kolo opisuje jinou kruznici. kdyz se dostane na rozdilny povrch, tak je to spatne.

predni sbihavost se nastavila a je v poradku
zadni sbihavost je problem. to muze delat stejne potize jako ten odklon. premyslim o tom podlozit lozisko treba slozenym alobalem. potreboval bych spocitat o kolik mam to lozisko podlozit.

Napsal: čtv 05 kvě 2011, 20:15
od michmartin
přátelé , kamarádi ...

- u Smart Roadstera mám vpředu podložky 20mm
auto se chová dobře , řízení de zlehka - není problém

- dal jsem na zkoušku podložky 25mm ( kvůli vzhledu )
auto má tendenci samo brzdit , řízení de ztuha - je problém !!!

Bych nevěřil , co 5mm na každou stranu udělá zřejmě s geometrií kol :roll:

PS : když půjdu s podložkama na seřízení , tak mě asi vyhoděj - chtělo by to soukromě , ale kde ??? :idea:

8E

Napsal: čtv 05 kvě 2011, 22:12
od xlukas.cz
nikdo te nevyhodi. jim je to uplne jedno.
byl sem s podlozkama napriklad v pneu safranek na ceskomoravske. nidko ti nic nerekne. geometrie neni technicka a i na technickou sem jel s podlozkama a nic. ani nepipl.

Napsal: čtv 05 kvě 2011, 23:00
od michmartin
jo,jo - koukal jsem se na mapě a už vím kde to je - díky :wink:

PS : a jakou metodou to seřizujou - od oka :lol: - nebo maj laser ...
- na cenu +- si nevzpomínáš , že :?:

Napsal: čtv 05 kvě 2011, 23:08
od xlukas.cz
maji laser a cena 1050,-
nutne je se objednat predem.

Napsal: čtv 05 kvě 2011, 23:18
od michmartin
OK :wink:

- teď mám noční sedící , ale zítra to sjedu omrknout - díky *1*

Napsal: pát 06 kvě 2011, 09:18
od Druzeta
A stojí ten rozdíl za to? jestli tam je 20mm nebo 25mm nemůžeš snad ani pohledem poznat.

Napsal: pát 06 kvě 2011, 13:47
od michmartin
- tak sem to byl omrknout a čekalo mě milé překvapení
- měl zrovna volno, tak sem šel na řadu
- vybavení opravdu super
- najel sem opatrně na zvedací plošinu a auto šlo nahoru
- na každé kolo přidělal čtyřbodově nějakou odraz desku
- před autem ve výšce laserová rampa napojená na počítač
- zadal do počítače SMART ROADSTER a vyběhl nějáky program sa čtyřma kolama ...

- zadní kola jsou dobrý ale přední jsou od sebe do - V -
- přední kola mají bejt trochu k sobě do - V -

- ty přední štelovací tyčky jsou zarezlý v tom pouzdře
- šly povolit špatně jenom kontra matky ( po nástřiku uvolňovače šroubů )
- mám si to nechat někde uvolnit a nahřát autogenem a pak přijet znovu a pak to deprve seřídíme ...

teď sem neplatil nic ale normal cena 1.000,- Kč

PS : jó - a těch 5mm je okem docela dobře poznat - ROADSTER má ten přední blatník fakt divnej ...