Stránka 19 z 24

Re: turbo

Napsal: pát 04 srp 2017, 21:53
od DYK77
- málo tlačí ( postrádá nejdůležitější vlastnost )
- propouští olej do sání
- je hlučné, hodně píská
Víc mě teď nenapadá :)
Osobně bych také bral spíše nové turbo. Mám tedy kamaráda, který spravuje turba a když jsem mu koukal pod ruce, tak bych mu to svoje klidně svěřil. Sám ale přiznává, že se to i při sebevětší snaze nemusí povést.

Re: turbo

Napsal: stř 23 srp 2017, 18:55
od PavelFrenk
Chlapi, nejak na svych oblibenych mistech, kde kupuju dily nemuzu najit kompletni sadu tesneni, kdyz bych menil turbo, takze svody, turbo a nevim co jeste. Poradi nekdo nejakou sadicku kde bych aktualne dobre koupil ?

Moc dekuju

Re: turbo

Napsal: stř 23 srp 2017, 19:27
od JBC
Člověče, nechci na Tebe být ošklivý, ale nebylo by lepší to auto zahodit? (Nebo zapálit?) Když ho zahodíš, tak se svezeš stejně, jak teď a ještě ke všemu nebudeš pořád utrácet takový strašný peníze. Nejsi Ty brácha MilanaH?

Re: turbo

Napsal: stř 23 srp 2017, 22:48
od PavelFrenk
:D :D ale ja s tim autem od ty doby co jsem ho koupil porad kazdy den jezdim cca 150km, jezdi relativne dobre, az na tech par poruch co jsem nasel :mrgreen:
Jsem trochu puntickař, chci ho mit v perfektnim stavu, no neco to vsechno stoji no, me to zatim bavi :D :lol: Verim, ze za chvilku bude OK

MilanaH neznam, kdo to je ? :shock: :lol:

Re: turbo

Napsal: čtv 24 srp 2017, 07:20
od JBC
Zdejší člen, odborník a specialista na 451. Koupil 451 a protože měla nějaké chyby a velkou spotřebu, tak začal opravovat - tu jiný motor, tam řídící jednotka ... Odhaduji, že zatím do toho nacpal tak 70.000,- CZK.

Re: turbo

Napsal: čtv 24 srp 2017, 09:49
od PavelFrenk
Ahaaa, tak to ja budu neco podobnyho :D

Re: turbo

Napsal: ned 17 zář 2017, 19:51
od hoferic
Ahoj,mám v haji turbo ,rozhodl jsem se pro středni cestu tedy repas co vy na to a poradte kde sehnat.diky

Re: turbo

Napsal: ned 17 zář 2017, 20:15
od JBC
A zkoušel jsi pročíst tohle téma, případně tipy na opravny?

Re: turbo

Napsal: ned 17 zář 2017, 22:00
od Jindřich
hoferic píše: ned 17 zář 2017, 19:51 Ahoj,mám v haji turbo ,rozhodl jsem se pro středni cestu tedy repas
Když si opravdu přečteš toto téma , jak ti radí JBC - už jsem tu psal, že já na repas nevěřím, to, že máš turbo v háji jsi zjistil sám, nebo se ti na to někdo odborně koukal, pro mě turbo v háji znamená, že už ho tam vůbec nemáš, v ostatních případech je potřeba ho rozebrat a zjistit o co jde, spousta dílů lze případně koupit - třeba tě to vyjde mnohem levněji než repas, který bude cca kolem 7 000 Kč. *pivo* *pivo*

Re: turbo

Napsal: ned 17 zář 2017, 22:14
od hoferic
Ma vuli na hřideli a jsou vydět dvě praskliny na obalu,tak odhaduji že nic moc

Re: turbo

Napsal: ned 17 zář 2017, 23:34
od xlukas.cz
obal turba ti nepraskne. mas praskle svody. to je normalka. zavarit to nejde (vzdy to potom stejne praskne).

Re: turbo

Napsal: pon 18 zář 2017, 10:04
od hoferic
Ale vule je asi problem

Re: turbo

Napsal: pon 18 zář 2017, 18:06
od xlukas.cz
Vule jo. Je otazka, jestli zere olej. Vule ny vyfuku ti ohaze zadek auta olejem + olej ve vyfuku na sahnuti. Olej v sani ti auto zase modre kouri. Dokud je spotreba oleje v norme, neresit. Rekl bych 1l/ 3000- 5000 km.

Na ebay se da koupit jenom ten stred turba s ulozenim a lopatkama. Zbytek se tam stejne jenom prehodi. Predpoklad je, ze nemas zatuhle ovladani. Svody zkusit opiskovat a zacementovat z obou stran? Vydrzi to? Pripadne jina galvanizacni uprava co vydrzi - pochromovani? Nevim. Nemam zkusenost.

Odesláno z mého SM-J500FN pomocí Tapatalk


Re: turbo

Napsal: pon 18 zář 2017, 19:28
od hoferic
vuli má tak 1cm,což se mi zdá dost pak netesnost víka,což neví velký problém ale tím padem nevím kolik propouští turbo .zadek z vnitřní strany dost od oleje a při naložení cejtím spřepálený olej,nemohu se rozhodnout jestli koupit stare za 3.000,- nebo repas 7.500,-,co myslíte

Re: turbo

Napsal: pon 26 úno 2018, 13:28
od SmartOV
Přátelé, kamarádi,

kolik má tlačit normální turbo na motoru 0,8 CDi?

Jde o naftu, MC01 2001.

Mám tlak 1,2 při 2500 otáčkách a 1,8 při 4 tisících. Turbo je repasované a auto nejede v otáčkách pod cca 3000.