Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ještě nikdy se mi nestalo, že by se mnou ručně utažený šroub povolil. Proto je po utažení už nikdy nekontroluju.
Do pneumatikoservisu nejezdím hlavně kvůli opačnému extrému - zpravidla to ti dobytci utáhnou pneumatickým šroubovákem tak, že ani křížovým nebo teleskopickým klíčem na kola to nejde povolit.
No, to je na zabití. Já jsem s kolama v servisu nebyl na přehození několik let. Naposledy s P-206 , asi r. 2004 a to mi "dobráci" namazali šrouby vaselinou, aby prý šly lehko. Tak jsem je doma myl v benzínu. I když si to přehazuju sám, občas kola klíčem "přejedu", hlavně před delší štrekou.
Tak to vidíš - já mám šrouby namazané pořád. Závit dvěma kapkami jemného olejíčku, dosedací plošky vždycky "nafilmuju" nějakou vazelínkou nebo měděnou pastou nebo čímkoliv. Asi proto mi jdou snadno dotáhnout, potom se mazadlo z tý dosedací plochy vytlačí a šroub drží. Jenom ty šrouby nesmějí být od vyschlého mazadla zas...patlané. To je okartáčuju nebo umeju - a namažu znova.
Mám v Ústí nad Labem servis (kamarádi) vždycky hrozně špačkujou, když mi mají na Smártu něco dělat ale vždy to udělají levně a na jedničku a i rychle už se takto starají o 3 Smárty. Souřadnice: 50°39'42.418"N, 14°1'51.184"E Servis Vašek Štiber František Fousek
Nemáte na nějaký tip poblíž Liberce, někdo kdo rozumí Smartum. Dost mě zlobí elektrika a nerad bych to dal někomu, kdo bude hledat a učit se na něm a já to budu platit Občas jede, občas chcípne, občas nestartuje a tak.
tola píše:... nerad bych to dal někomu, kdo bude hledat ...
Zjistil jsem, že u Smarta jsou skoro všechny elektrické závady o dlouhém hledání a mnoha pokusech versus omylech. Na druhou stranu, mělo by se platit až za ten vítězný pokus.
pardon,
a co tak zkusit hoboje
nebo myslis, ze ten by se na tom ucil, pripadne je to daleko
Toho nemusim zkouset, vim ze disgnostika ukáže čídlo tlaku na liště, regulátor tlaku na liště, nějaký ABS nesmysly, čidlo klikový hřídele a dalších xx čidel... prostě všechno. Tak Hoboj to smaže a mě se smart po 2km zase zastaví a nepujde nastartovat a tím jednotka vyhodí, že je v tahu zhruba všechno možný. Tak já vyházim všechny relátka pod sedačkou, zase je tam naházim, nastartuju a pojedu dál... a takhle pořád dokola. V tu chvíli co auto chcípne a nejde nastartovat si prostě myslí, že je rozbitý všechno co se mohlo rozbít.
Potřebuju někoho kdo to opraví, ne někoho kdo mě ukáže co všechno si jednotka myslí že je rozbitý, koupit všechno nový si umim i bez diagnostiky, ale to není moc rentabilní, proto sháním servis, ne diagnostiku
uz chapu
ja sem se divil, protoze hoboj je na elektriku machr.
kdyz to tak popisujes, tak bych se nedivil, kdyby ti to delala spatna kostra na motoru/alternatoru nebo studenak na nektere z pojistkovek. a to je nezjistitelne
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
Kostru jsem zkouknul... Obě pojistkovky rozdělal, co jsem mohl jsem vykoukal, očistil, všechny konektory u motoru jsem prostříkal... a tím nějak končí moje umění dál jsem ztracenej.
Teď je auto ve stadiu, že mu svítí neustále kontrolka motoru, nejede více jak 3500ot a sem tam prostě přestane jet. Když je teplý, tak trvá nastartování neuvěřitelně dlouho, když studený chytí ihned.
Píšeš, že jsi konektory prostříkal. Jak už jsem psal jinde, moje poruchy elektriky byly s největší pravděpodobností způsobený tím, že konektory (u SAMky) měly uvolněné fastony ("samičky" málo svíraly "samečky"), prostříkání vůbec nepomohlo. Musel jsem z konektorů fastony vytahat a jeden po druhém trochu zmáčknout. Následně jsem si udělal jednoho "samečka" a tím jsem každou tu "samičku" "ošoupal". Některé samičky nešly vytáhnout z konektoru, tak jsem si vyrobil nějaký "pichlák" a tím jsem to zmačkával uvnitř konektoru. Ale tvar popsat už nedokážu.
Teď už asi půl roku jezdím bez výpadků. Předtím to bylo nečekaně kdykoliv, raději jsem vůbec nepředjížděl.
dělal mi výměnu spojky + zhavičů + geometrie řízení cena 3800kč
po výměne z auta kape olej a ani po druhe návštěve a udajném odtranění zavady se ji nepodařilo odtranit a kape stále takže zatím doporučit nemůžu ikdyz spojka řadí dobře
Okres Plzeň
Radek Černý
Servis vozů Mercedes, Audi, BMW, VW, Škoda a dalších. Provádění diagnostiky vozů, oprav klimatizací a příprav pro STK. Podej náhradních dílů.