Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
- teplota 80 - 85 v pořádku není. Zjistil jsem to jak v servisní knížce, tak v technickém popisu termostatu v katalogu Autokelly. Termostat otevírá při 90°C a taková je i provozní teplota. Mě se to teď nedostane nad 85 ani při zátěži, což je špatně. Není to sice moc velký rozdíl, ale začíná sezóna, navíc v plánu cesta do Riccione tak to chci mít OK.
Nákup jsem chtěl zkusit v Haspa , protože stejný výrobek stejné značky tam mají o 3 kila levněji než v AK.
- registrovat se v Haspa nemůžu, protože registrace vyžaduje povinný údaj název firmy.
Zajímalo by mě, jak poznáte, že máte teplotu okolo 90°C ? Já tam mám 80 (tři bublinky ) a 100 ( čtyři bublinky ). Po výměně termostatu se standartně zahřívá na 3 bublinky, předtím jen na dvě ( v zimě, v létě to šlo normálně ).
ja sem vymenu termostatu poznal jedine podle bublinek a zacalo to lepsi topit. ovsem jinak zmena napr. ve spotrebe zadna. tak potom nechapu smysl vymeny. myslel sem si, ze usetrim
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
- Tak já tam zkusím střelit jako název firmy to svoje jméno
- mě nejde o spotřebu a úsporu. Jde mi o to, aby to šlapalo při správné teplotě tak jak má a taky bych nerad, aby se něco stalo po cestě a někde jsem nevařil. Jak to nefunguje jak má, tak v to nemám důvěru.
Spravna teplota ma byt proto, aby se motor co nejmene opotrebovaval, protoze vule pohyblivych casti jsou spocitany na teplotu tech 90C. Jak vule, tak roztaznost sroubu a dalsich veci. Takze cim blize jsi k optimalni teplote, tim vice motor pracuje v optimalnich podminkach a mene se opotrebovava. Dalsi veci jsou emise, ktere jsou take minimalni pri zahratem motoru.
Bohuzel ty motory jsou plny pohyblivych kurvitek, ktery se kazej, kdyz to nema vsechno co mit ma. Kamos nazval v praci nase oddeleni designu motoru oddelenim "parnich stroju". Mno, ti se hodne vztekali.....
Zdravím všechny. Mám se svým smártíkem problém. Pokud v autě chci zatopit, teplota vyleze po pár kilometrech ikdyž je venku mráz až na 120 stupnů(všech pět koleček), přitom vzduch fouká pořád studený. Pokud mám páčku na teplotu úplně vlevo,aby to foukalo studený,teplota motoru vyleze na dvě, max. tři kolečka. Nevíte někdo,čím by to mohlo být? Že by termostat? Díky předem za rady.
Jo, na dostatek kapaliny jsem se dival, chybelo jen trochu, tak jsem to jel projet a zavada pokracovala dal. A pote se to ohralo v -10 za 4 kilometry na tech pet kolecek. Dobra,zkusim to odvzdusnit. Diky za radu.
postav se cumakem dovrchu - napriklad sklon schodu zvys otacky a melo by to mit stejny efekt jako odvzdusneni.
ale samozrejme, odvzdusnenim nic nezkazis. jenom bacha na to. vytahovat velmi velmi opatrne, protoze ti zacne tect chladici kapalina vcelku rychle. nezapomen si pri tom otevrit nadrzku na doplnovani
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
Podle mého smártího guru okruh topení nemá žádný ventil uzavírající vodu. Topení jede pořád naplno, i v létě. Regulace teplo/zima se děje jen změnou průtoku vzduchu přes nebo okolo radiátoru. Takže souvislost mezi otevřeným a zavřeným teplem bych nehledal. Jedině snad, že průchod čerstvého vzduchu přes radiátor změní velikost bubliny v radiátoru.