Stránka 7 z 7

Napsal: pon 25 lis 2013, 12:48
od JBC
Tak ho zkus nechat zaparkované na N a druhý den ho natoč a nech na místě trochu prohřát, jak se to bude chovat prohřáté. Třeba 5 minut a pak teprve zkus zařadit.

Napsal: pon 25 lis 2013, 17:51
od xlukas.cz
tak, ze mame v aute brzdovy spinac, ktery odchazi, kdyz tece do auta, tak to uz tu vseci vime snad vic nez dobre :-)

to co popisujes, znam duverne. zrovna vcera sem vycouval z garaze, ale dopredu uz nezaradil :roll:
ja uz nevim co s tim je. 2x sem mel spojku venku a furt to nefunguje :cry:

pro skoky za studena sem spojku menil. mel sem pocit, ze byly unavene ty 4 zatezove pruzinky. stejne tak to skubalo pri podrazovani na 2 a 1.

Napsal: pon 25 lis 2013, 18:48
od cervik
me to skubne jen pri tom prvnim rozjezdu pak uz ne a dalsi starty ten den uz jsou v pohode - takze spojkou to tedy neni rikas jo kdyz si ji mel rozebranou tak aspon trosku uklidneni.

Napsal: pon 25 lis 2013, 21:51
od Jindřich
No to pak nezbývá, než terapie šokem-dělá se to tak, že se něco vymontuje , např. aktuátor, pokud zlobí , je to jako kdyby se ti klepala noha a spojce no a rozdělá se to, vyčistí, žádná závada se samozřejmě nenajde, znova se to složí, namontuje a ono to funguje, někdy se to strachy opraví, jen se k tomu přiblížíš s vercajkem. I věci neživé umí simulovat.Když ti Lukáši nepomohla spojka, neumím si představit, co by to mohlo být jiného, než ten aktuátor, ten přeci musí tu spojku pouštět plynule, jinak bys musel mít nějakou závadu v řídící jednotce, která dává do aktuátoru špatné příkazy. :D :D :D

Napsal: úte 26 lis 2013, 00:08
od xlukas.cz
dalsi starty ten den zalezi jestli zchladne motor uplne uplne moc nebo ne. mne to udelalo po cca 9 hodinach v praci. predpokladam, ze ty to startujes castejs.

no, ta spojka to byla takova pokusna. udelal se repas, ale z neznalosti se moc slisovala, tim padem nerozepinala. tak jak sem ju vytahl rozhodil a znovu slozil. jenomze se chova podivne. napred dobre, parkrat se zaradilo a musel se posunovat aktuator vic dovnitrku, zase se pojezdilo a zase dovnitrku, to uz byl na doraz, tak sem ho nadstavil a zase chvilu dobre.no a ted uz sem ho teda ani nezkousel posunovat vic dovnitrku.

aktuator bych mel met v poradku, protoze ta spojka co tam byla mezi touto a tou puvodni - 6 tis. km, tak to radilo bezvadne.

Napsal: úte 26 lis 2013, 08:35
od cervik
jeste se zeptam na jednu vec sice to sem uplne nepatri ale mozna ze jo :-D kdyz se rozjizdim prijde mi ze musim plyn seslapnou hodne dolu nez auto zacne zabirat je to normalni? mam to takhle uz od zacatku a v jinem smartu sem nejel tak nemam srovnani. u aut co jsem mel predtim stalo pedal seslapnout cca o 1/4 a uz auto zabiralo a u smarta musim pedal seslapnout aspon do pulky. jinak dnes rani start bez problemu byla docela zima a prvni snih :-D

Napsal: úte 26 lis 2013, 08:46
od Jindřich
To se právě musí seřídit ten aktuátor, jak se časem spojka ojíždí, i když málo, tak by se správně měl posouvat i aktuátor- jinak logicky potřebuješ stále více otáček ( větší plyn ) aby ten aktuátor "dosáhl na tu spojku. V podstatě se to dá udělat posunutí ( tři šrouby a oválné otvory na aktuátoru), ale orig. se to dělá na diagnostice-vzdálenost táhla od spojkového ložiska, ale musíš někam, kde tomu rozumí a uměj to.U některých aut se dokonce nastavuje tímto tzv. pomalý rozjezd, to znamená, že když pustíš brzdu, tak už na volnoběh se to začne rozjíždět. Trochu to nahrazuje klasický automat s hydroměničem. Ty pokusy s tím aktuátorem vlastně popisuje Lukaš, v předešlých příspěvcích, jak ho posouval sem a tam.

Napsal: úte 26 lis 2013, 08:56
od cervik
ok tak fajn diky ja prave mam zkusenost s klasickym automatem kterej se prave ,,sam" rozjizdi a kdyz mam zarazenou 1 tak v kopci necouva. smart se mi nerozjizdi a i se zarazenou 1 couva samozrejme bez plynu :-D jaka je zhruba cena diagnostiky a sestelovani spojky at mam predstavu kdyz nekam zavolam. asi tedy zajet do servisu MB? nebo je neco v Plzni nevite nekdo? do prahy se mi moc nechce