Světla
Pridavam odkaz na nejake stanky v americe, kde je navod s fotkama:
http://www.smartcarofamerica.com/forums ... hts-11296/
Treba to nekomu pomuze...
Yes. The headlights are: almods, peanuts, cashew.Pavel77 píše:Kdyz pises o buracich, predpokladam, ze je to prostredni verze prednich svetel, je to tak?
Mohl jsem také napsat "arašídy", ale to mi nepřipadá tak trefné.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
-
- Příspěvky: 307
- Registrován: pát 04 led 2013, 14:33
- Bydliště: Ostrava
Tady bohuzel zadna svorka nepomuze, je tam praskly jeden z uchytu plastove objimky paraboly, ten co drzi parabolu v dolni casti u kovove kulicky...
Obrazek je jen ilustracni, uchyt je tam videt v pravem dolnim rohu kruhove objimky uprostred.
Je to plastovy odlitek, zadne lepidlo co mam to neslepilo, tak snad to pujde sehnat nove...
Na tom plastu je cislo dilu 1 305 541 114 , nemel by to nekdo doma z nejakeho rozbiteho svetla?
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
ale svetlo neni problem. koupit se da.
nemohl bys udelat detailnejsi fotku? nebo to na ni aspon zakrouzkovat?
verim ze mas doma dobre lepidla, ale ...
- mas dvouslozkove lepidlo?
lepili sme na mini na xenonu ulomeny drzak cocky, je to takova kapicka, ktera se zamackavala do cocky a v ni se potom volne pohybovala. pouzilo se to dvouslozkove lepidlo a kupodivu to bezproblemu drzi. jezdi se s nim po praze a okoli = tankodrom
pokud ti to nepujde, tak bych do plastu zkusil zatavit dratky a s nema to zpevnit, ten by neco udrzet mohl. pripadne vysoustruzit kovovy drzak a sproste ho navrtat durch do svetla a zajistit matkama z obou stran.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Svetlo slo pomoci horkovzdusky rozdelat celkem dobre, predni sklo je prilepene v prouzku mekke gumy. Tu jsem celou odstranil, byla vyndavanim dost ponicena. Zkusim koupit nekde novy pasek z teto zvejkacky, jinak se to da podle me dobre utesnit treba na silikon, vlhkost by se tam nemela dostat.
Dvouslozkove lepidlo doma bohuzel nemam, ale kdyz jsem na ten dil koukal, tak mam obavy, ze lepidlem to moc drzet nebude, jsou to strasne male plochy kde je velke pnuti - kulovy cep + drzeni cele vahy cocky pri otresech. Pokud by se dil nedal sehnat novy, tak si tuto alternativu jeste necham v zaloze, ale radeji bych novy dil...
Jeste pridam nejake fotky, aby bylo uplne jasne, o jakem dilu je rec:
oznacene misto poskozeni https://www.dropbox.com/s/9bbeazxe9a922qo/svetlo.png
fotka demontovaneho drzaku https://www.dropbox.com/s/fv8gtykhcgm9asw/drzak.jpg
Snad se Vam fotky ukazou alespon pres odkaz, nejak se mi je sem nedarilo dostat primo, jako by to nechtelo ukazovat fotky z dropboxu...
Prvni fotka je misto na samotnem drzaku, druha fotka je rozlomena cast ktera spojuje drzak a kulovy cep, tam si myslim, ze bude s lepenim dost problem.
https://www.dropbox.com/s/gu5uzvddlnukrku/detail1.jpg
https://www.dropbox.com/s/5bcl22ploxn86xl/detail2.jpg
Jinak jsem jeste koukal, co pouzit na opetovne slepeni svetla, a dost lidi doporucuje klasicky butylovy tmel, bud jako kartus, nebo se daji sehnat i pasky(snury) s prumerem okolo 6mm, coz je uplne idealni rozmer na sparu u svetla...
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
jako jde vsecko, to zase jo, ale i by se to asi muselo vyztuzit a zpevnit. to mas opravdu rozsekane na maximum. vzhledem ke stari auta bych to zkusil i na reklamaci.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Nemate nejake pontakty na vrakace pripadne lidi, co prodavaji starsi dily, jestli by se nekde nedal sehnat neposkozeny drzak z nejake bouracky?
Jeste zapatram tady na foru...
Kdyz budete mit nejaky tip, tak do PM, diky
Je divné, že se i rozlomila ta "miska" pro kulový čep, i se to zároveň celé ulomilo od zbytku držáku čočky. Předpokládal bych, že se to ulomí jen na jednom z těch dvou míst.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
vazaci drat jak rika jbc jako pojistku jde jedine doporucit. akorat s tim zbytkem teda nemam zkusenosti.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Roving je v podstatě několik samotných skleněných vláken (svazeček), která se používají do sklolaminátů. Dá se buď koupit samostatně navinutý na cívku ( například http://www.havel-composites.com/shop/33 ... html?pls=0 , přehled je o úroveň výš http://www.havel-composites.com/shop/33 ... -list.html ), z které umějí prodat třeba jen 10 metrů, nebo se dá vzít skleněné plátno a z něj svazky vytahovat. Plátno se prodává celkem běžně v drogeriích, ale tam bývá silné, s tuhými vlákny. Jemnější plátna nebo rovingy bývají k sehnání v prodejnách pro modeláře, včetně vhodných epoxidů. Postupoval bych podle principů pro laminování, jako pojidlo by se dalo použít jakékoliv řidší dvousložkové lepidlo. A když by ten laminát byl omotaný i kolem těch vázacích drátů, tak by to muselo držet jak hrom. Jediný problém by mohl být vyšší provozní teplota toho držáku, protože teplem epoxidy měknou. Třeba by to sklo šlo prosytit i nějakým jiným materiálem, nějakým jiným, teploodolným lepidlem.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7