Stránka 10 z 14

Napsal: pát 11 črc 2014, 08:07
od Pavel77
Moje zkusenost s rozdelavanim svetel u 451 je celkem dobra.
Predni kryt svetla je z plastu, rozdelat svetlo jde, ale diky pouzitemu lepidlu je pro rozdelani potreba misto spoje opatrne nahrivat horkovzduskou, aby lepidlo zmeklo, pak jde vse uz OK.

Po nekolika mesicich od me montaze svetlo stale OK, dokonale utesnene diky pouzite butylove pasce.

Jak jsem jiz nekde psal, par metru butylove pasky mi zbylo, tak mohu nekomu prenechat, na jedno svetlo se spotrebuje cca metr...

Napsal: pát 11 črc 2014, 21:55
od JBC
sultana píše:Dnes jsem byl nechat vyměnit oba motorky na sklápění světel u Martinka.Oba už byly po smrti.Takova mala mrcha udělá na STK plno trablu.Uz mě to nebavilo,tak jsem zainvestival,ale teď vše jak za starých časů.Doporucuju...
Jo, doporučuju nechat si to udělat v servisu. Pokud to totiž začne zlobit a jde se to reklamovat, tak musej všechnu tu práci udělat sami a zadara. Já si to dělal sám, tudíž si to zase musím rozházet sám. Motorky jsem totiž koupil v Kelly, takže jsou to čínský šmejdy - a podle toho to dopadlo. Jeden motorek jede bez problémů dolů, ale zpátky nahoru se mu nechce - světlo se vrátí nahoru třeba až po 10 km. Ale zase jsem díky této závadě přišel na to, že když mám originál denní svícení klopenými světly, tak pokud se svítí denním svícením, tak se motorky vůbec neuvádějí v činnost, teprve až když zapnu světla páčkou.

Mě to na STK nekontroloval. Rozveselil jsem technika žertovným nápisem, co mám na autě a hned byla celá kontrola taková nějaká jednodušší.

Napsal: sob 12 črc 2014, 22:19
od Jindřich
Ten nápis se mi taky líbil, jak jsi tam vlastně dopadl, asi dobře, měl jsi strach, co ti řeknou, že máš šikoký kola, mimochodem, já už mám taky nový elektrony 175_195 a řádně zapsaný. :? *VV* *pivo*

Napsal: sob 12 črc 2014, 23:10
od JBC
Na technickou jsem nahodil Starline, na kterých jsou přece jen užší pneumatiky a je vidět, že horní hrana zadního blatníku je přece jen asi o 10 mm širší, než kola.
Strašně mě překvapilo, jak to auto po přehození kol neuvěřitelně ztichlo. Proto, než nahodím zpátky Coreline, vyměním na nich gumy. Staré jsou Bridgestone, u kterých jsem našel udaný vnější hluk 73 dB a přestože mají vzorek možná i 5 mm, půjdou pryč. Místo nich mám zatím koupený zadní, kde Goodyear slibuje 67 dB a protože se nedělají na předek, čekám, až přijedou Fuldy, u kterých slibují 68 dB.

Žertovný nápis jsem obšlehnul od Grega, když jedno jeho auto s takovým nápisem jezdilo po Jablonci.

Seřízení světel

Napsal: čtv 16 říj 2014, 13:41
od JBC
Protože koukám, že i tady jsme se úplně odchýlili od tématu "Světla" a o světlech jsme naopak psali v úplně jiném tématu, dávám SEM odkaz na laické, ale dostačující, seřízení světel. Abychom se vrátili k původnímu tématu! Doplnění příspěvku z prvního odkazu je o dva příspěvky níže, TADY.

Napsal: pon 29 pro 2014, 12:45
od mugwai59
Kuciii, problemek no.2 - zde diskutovane motorky serizujici vysku svetel (podle nalozeni kufru auta asi, nebo zatizeni taznym) mi oba zretelne vrci pri prepinani (prava strana hlasiteji) ale svetla se ani nehnou, nejaky vypadeny tahlo, strhana plastova prevodovecka, ci co ?
Mate nekdo link, ci fotky na ne a co s tim ?
A jeste mam jeden dotaz k elektrice - kde vyradim cerpadlo benzinu (je tusim primo v nadrzi), ma nekde svoji pojistku, nebo aspon narazovy (havarkovy) spinac co by se dal docasne odpojit ?

Dikes za jakykoliv info, link zde, ci navedeni na stropu, zatim projdu servisni manual, ale je to v DE jazyce (mam s nim narozdil od EN trochu potiz) :-).

Napsal: pon 29 pro 2014, 14:32
od Winterwolf
Když si postavíš auto ke zdi tak cca 3m daleko tak se ti pohnout světla o cca 20cm takže je to skoro neznatelné , to se děje při přepnutí z tlumených na dálková. Jestli máš špatné to ozubení a pak by se to protáčelo poznáš když budeš štělovat kolečkem vlevo od volantu.

Napsal: pon 29 pro 2014, 14:39
od mugwai59
Dikes kazdopadne za reakci, ale nerozumeli jsme si - nejde o prepinani, jde mi o to, ze motorky vubec nepohnou svetly, ackoli slysitelne bezi, jsou elektricky OK:).
Ani v poloze dalkova, ani tlumena svetla. Myslim pri toceni tim knoflickem pod volantem ve vsech 3 polohach (tusim 0/1/2 tam je).

Proste vrci a nic, zaden pohyb nahoru dolu, ani milimetr na vratech, ani dal.
Existuje nekde nejaka fotka tech mechanismu (motorku) svetel nez to rozdelam ? Nebo kde je mam hledat ?
-----------------------------------------
Jeeeje, jak se Ti povedlo nabehat 145.000km po GO ?
Menis olej denne za cerstvej zaraz s ponozkama ? :D)))))))))

Napsal: pon 29 pro 2014, 21:48
od Jindřich
Že ti to dělaj oba motorky, to je divný , ne ????, že ti to vrčí-co když je to sice na "0", ale motorek je na druhé straně a dál nemůže, nebo tak.To jsi to už takhle koupil, někdo se v tom možná odborně vrtal ??
Prohledni přívodní elektriku, k těm motorkům vede hlavně stálý "+", po zapnutí klíčku, to si zkontroluj, jinak ty motorky jsou uvnitř světel, světlo se musí vyndat a rozpůlit.
Hledej tady na fóru, před časem jsme to tady několikrát i probírali. *pivo*

Napsal: pon 29 pro 2014, 22:14
od Pedro
Už je k tématu něco taky zde
http://www.smart-club.cz/phpBB3/viewtop ... ighlight=]

Vidím to na jemnou změnu napětí v páčce světel (nějaký odpor), něbo jsou vypadlé táhla.

Hele mugwai59 stav se někdy - do Modřic to máš kousek.

Napsal: pon 29 pro 2014, 23:17
od JBC
Páčka světel nemá na motorky vliv, řídící "+" pro ně se upravuje v tom kolečku pod volantem. Jestli vrčej pořád, jsou rozbitý motorky - protože přestože pořád běžej, nepohnou svým vnitřním potenciometrem. Jestli běžej vždycky jen chvilku a světlo se nepohne, je to vypadlý některý z čepů uvnitř světla. Oba případy znamenají čumák dolů, světla ven a rozpůlit.

Napsal: pon 29 pro 2014, 23:40
od mugwai59
Bingo ! :D
Jedou z polohy do polohy (pokud je to obycejny servo s potenciometrem podobne jako u modelarskeho do toho poustis pulsy o promenne sirce a nic se nehybe) tak tam ma co vypadnout, kdyz to zatuhne, ok ?
Dobre, jdu do nich, neda se svitit, krom prdylky mu odmontuju jeste cenich a dam check tech svetal a tak kolem co bude treba:).
Dikes JiBiCiiiiiiii !! :D.

Napsal: úte 30 pro 2014, 00:09
od mugwai59
Jo jeste - tusi nekdo ktera pojistka (je-li vubec) mi vypne to benzinovy cerpadlo ?
Anebo co to vzadu vastne trvale bzuci vyssim tonem po otoceni klickem do ON polohy pred startem ?

Napsal: úte 30 pro 2014, 07:53
od Pedro
JBC píše:Páčka světel nemá na motorky vliv, řídící "+" pro ně se upravuje v tom kolečku pod volantem. Jestli vrčej pořád, jsou rozbitý motorky - protože přestože pořád běžej, nepohnou svým vnitřním potenciometrem. Jestli běžej vždycky jen chvilku a světlo se nepohne, je to vypadlý některý z čepů uvnitř světla. Oba případy znamenají čumák dolů, světla ven a rozpůlit.
Napájení (12V) k motorkům jde právě od té páčky - bez rozsvícených světel můžeš kolečkem točit jak chceš a nejedou. Proto někdy při zapnutí světel lehce zavrčí - změní se poměry pro komparátor. To jsem měl na mysli. Nevěděl jsem, že mu jdou, jak potom píše od dorazu k dorazu. Protože jsem to měl taky celý rozdělaný - motorky i světla - tak souhlas- to bude nejspíš ten čep táhla.

To mugwai59 - jestli budeš rozdělávat světla - tak si v této zimě pořádně nahřej horkovzduškou nebo fénem plastové západky :D a taky prsty :roll:

Napsal: úte 30 pro 2014, 13:11
od mugwai59
Dikes vsem za info, jasne, to o tech zapadkach jsem uz cetl, je mi jasny v zime krehnou a rady praskaji :).
Chce to nejmin vzit je do tepla a pak jeste prohrat, mam nekolik pracek poulamovanych na celem aute od "servismanu" jeste v Nemecku:).
(maska atd).