Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
No ja napr vyradujem na našej ceste, keď si to parem cca100 - 110 a blížim sa k železničnému priecestiu. To smartík preradoval 6-5-4-3-2,
tak vyradím a pekne tam dojdem, trocha dobrzdím, zaradim rýchlos a idem dalej. Ale inokedy asi naozaj nevyradujem , asi nie.
Já třeba nevyřazuju vůbec a když vím, že tam bude překážka ( např. přejezd ), tak jen sundám nohu z plynu a položím na brzdu ( kdyby náhodou ). Smart mi podřadí z 6 na 5 tak asi v rychlosti 55 km / h. Na sekvenční převodovce
A co když stojím na křižovtce na červenou? Má se vyřazovat nebo ne? Když jezdím s autem v manuálu a stojím na červené, tak vyřazuju na neutral, abych netrápil spojku a nemusel celou dobu na ní stát. Automat to ma uzpůsobené jinak?
nenech se zmast. smart ma prevodovku klasickou manualni. jen ty rychlosti tam haze elektronika sama a je to uplne jedno, jestli mas auto manual nebo automat.
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
vzhledem k fungovani prevodovky si ja myslim, ze je lepsi nevyrazovat. kdyz stojis na brzde nebo i nestojis, tak je trvale zmacknuty aktuator. kdyz vyradis, tak udelas to, ze aktuator zmackne spojku, motorek vyradi rychlost. aktuator pusti spojku. pri zarazeni zase to same, takze mam pocit, ze je lepsi pouzit jen aktuator nez pouzivat i motorek razeni rychlosti.
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
Pepin (pro někoho p.Čáslavka) říká:"NEVYŘAZOVAT" , absolvoval mraky školení ve Stuttgartu na Smatry všech modelů, tak bych tomu věřil. Jinak soráč, já si musel rejpnout
sultana píše:Pepin (pro někoho p.Čáslavka) říká:"NEVYŘAZOVAT" , absolvoval mraky školení ve Stuttgartu na Smatry všech modelů, tak bych tomu věřil. Jinak soráč, já si musel rejpnout