Stránka 1 z 5

Jizda s vyrazenou rychlosti

Napsal: stř 12 srp 2009, 22:38
od hoboj
Zdravim, mel bych dotaz, jak je to s jizdou z kopce se zarazenim na neutral. Je to vubec u Smarta mozne?

Napsal: stř 12 srp 2009, 22:40
od David0600
možné to je, ale nevím čemu by to prospělo. vyplň si prosím svůj profil bydliště

Napsal: stř 12 srp 2009, 22:47
od hoboj
za 2he, da se Smart roztahnout, nebo musi sam chytnout jako klasicky automat?

Napsal: čtv 13 srp 2009, 00:01
od DYK77
Dá. Někde to tu bylo popsané, ale nemohu to najít

Napsal: čtv 13 srp 2009, 06:35
od houzar
zapneš zapalování a budeš držet řadičku v poloze dopředu začne se táhnout-mělo by to naskočit

Re: Jizda s vyrazenou rychlosti

Napsal: čtv 13 srp 2009, 14:13
od xlukas.cz
hoboj píše:Zdravim, mel bych dotaz, jak je to s jizdou z kopce se zarazenim na neutral. Je to vubec u Smarta mozne?
zkousel sem to dvakrat. jednou sem zaradil zpatky normalne a podruhe sem musel pribrzdit na minimum a zaradit.
mozna bude stacit pred zarazenim zmacknout brzdu tak, aby se seplo brzdove svetlo.

celkove je to nesmysl, protoze jizda bez plynu z kopce je se spotrebou 0 a jizda na volnobeh ma spotrebu cca 3l za 4h

Napsal: čtv 13 srp 2009, 17:45
od David0600
na volnoběh by to nemělo žrát víc než jeden litr, aspoň to tak palubní počítače ukazují

Napsal: čtv 13 srp 2009, 17:48
od xlukas.cz
toho sem si vsiml. ale nikde sem se nedocetl k jake jednotce. nevis nahodou?
kdyz stojis, tak to snad ke 100 km nebude.

Napsal: čtv 13 srp 2009, 17:54
od David0600
jsou to litry za hodinu, benzín od 0,6l až po 3l (sytič) nafta od 0,4l/h

Napsal: pon 12 dub 2010, 11:15
od Blanka
Takže jestli jsem to pochopila správně : jde vyřadit,ale není to k ničemu co se týká spotřeby.Je vyšší než ,když nechám zařazeno a nešlapu na plyn?

Napsal: pon 12 dub 2010, 11:36
od Majkl
Ano, jizda bez plynu z kopce zere nula, jizda na neutral zere neco..

Nicmene na ten Nautral dojedete dal! takze to je sporne co je vyhodnejsi. Kdyz pojedu z dlouheho kopce a dam N tak muzu jeste zrychlovat a dojedu mnohem dal, nez se zarazenou rychlosti, protoze pres zarazenou rychlost auto brzdi motorem a nedojedu tak daleko.

Jinak u SMARTa vyrazovat z kopce je blbost, protoze zpatky zaradit rychlost za jizdy z N na A nebo X (rychlost) jde jen malokdy, protoze obecne pro zarazeni musite stat na brzde.

Napsal: pon 12 dub 2010, 11:58
od houzar
Majkl píše:Ano, jizda bez plynu z kopce zere nula, jizda na neutral zere neco..

Nicmene na ten Nautral dojedete dal! takze to je sporne co je vyhodnejsi. Kdyz pojedu z dlouheho kopce a dam N tak muzu jeste zrychlovat a dojedu mnohem dal, nez se zarazenou rychlosti, protoze pres zarazenou rychlost auto brzdi motorem a nedojedu tak daleko.

Jinak u SMARTa vyrazovat z kopce je blbost, protoze zpatky zaradit rychlost za jizdy z N na A nebo X (rychlost) jde jen malokdy, protoze obecne pro zarazeni musite stat na brzde.
nesouhlas: když jedeš z kopce tak normálně vyklepneš na neutrál a potom kdykoliv za jízdy vrátíš na zařazeno ale musíš mít před vyřazením zapnuté A
jinak ti to zařadí 1 a můžeš to přetočit

Napsal: pon 12 dub 2010, 12:04
od Majkl
me se stalo uz nekolikrat (a vim ze jini klubaci maji stejnou zkusenost) ze kdyz jsem jel na A a vyradil na N a pak zaradil zpatky A tak misto A tam byla 0 a neudelas nic. Musis zastavit a pak s nohou na brzde teprve zaradis A. Neikam ze to je pravidlo, ale za tu neprijemnost mi to nestoji abych vyrazoval z kopce.

Napsal: pon 12 dub 2010, 12:23
od Blanka
Majkl píše:me se stalo uz nekolikrat (a vim ze jini klubaci maji stejnou zkusenost) ze kdyz jsem jel na A a vyradil na N a pak zaradil zpatky A tak misto A tam byla 0 a neudelas nic. Musis zastavit a pak s nohou na brzde teprve zaradis A. Neikam ze to je pravidlo, ale za tu neprijemnost mi to nestoji abych vyrazoval z kopce.
Včera jsme to řešili s manželem jestli to jde a je k něčemu,tak já to radši zkoušet nebudu.Mysleli jsme kvůli spotřebě,ale to je asi o ničem. :roll:

Napsal: pon 12 dub 2010, 12:30
od Pajik
houzar píše:
Majkl píše:Ano, jizda bez plynu z kopce zere nula, jizda na neutral zere neco..

Nicmene na ten Nautral dojedete dal! takze to je sporne co je vyhodnejsi. Kdyz pojedu z dlouheho kopce a dam N tak muzu jeste zrychlovat a dojedu mnohem dal, nez se zarazenou rychlosti, protoze pres zarazenou rychlost auto brzdi motorem a nedojedu tak daleko.

Jinak u SMARTa vyrazovat z kopce je blbost, protoze zpatky zaradit rychlost za jizdy z N na A nebo X (rychlost) jde jen malokdy, protoze obecne pro zarazeni musite stat na brzde.
nesouhlas: když jedeš z kopce tak normálně vyklepneš na neutrál a potom kdykoliv za jízdy vrátíš na zařazeno ale musíš mít před vyřazením zapnuté A
jinak ti to zařadí 1 a můžeš to přetočit
U Smarta to podle me nepretocis, jednotka tam jednicku flakne. Z prevodovky jednotka vi, jakou rychlosti se toci motor a jakou rychlosti se toci prevodovka. Takze kdyz je to o trochu rozdil, tak da nejspis meziplyn a zaradi, kdyz to bude hodne jiny, tak nezaradi vubec.

Osobne jsem to zkousel jednom jednou (vyradit) a skoncil jsem trapne na brzde u chodniku. aby se to chytilo zpet.