řizení drhne a seká se
- Dejvaval
- Příspěvky: 365
- Registrován: pát 20 kvě 2011, 21:59
- Bydliště: Mělník-Vehlovice / Praha-Radotin
- Kontaktovat uživatele:
Zbytek domeju vapkou.
Nebo jezdim v Praze na Harfu, kde mi to zespodu vapkou pekne vydrbou i s motorem. U smarta to bude ale horsi, ze spodu jsou vsude plasty, to moc umejt nepujde, takze nezbyva nez nekde brodit s krz (po zime bezpecne) hluboke kaluze
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic.php?t=3386
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Re: řizení drhne a seká se
Nový pístek v MB 3250,- v druhovýrobě 950,-
Takže pokud Vám drhne řízení je potřeba se podívat i za kolo spolujezdce jestli není ten samý problém
Re: řizení drhne a seká se
Pro ostatní doplním, že když zatuhává kardan (křížový kloub) na volantové tyči, tak půl otáčky volantu jde volně a půl ztuha, když se točí volantem z plného rejdu do druhého plného rejdu, tak se to zatuhnutí opakuje 4x vždy ve stejné poloze volantu.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Re: řizení drhne a seká se
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Re: řizení drhne a seká se
Mimochodem pro výměnu není nutné sundavat ani čumák auta ani kola stačí jen povolit spodní dekl a pak to vyměnit
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: řizení drhne a seká se
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: řizení drhne a seká se
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Re: řizení drhne a seká se
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Re: řizení drhne a seká se
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: čtv 10 zář 2020, 15:22
Re: řizení drhne a seká se
Re: řizení drhne a seká se
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: řizení drhne a seká se
Osobne bych si myslel, ze volant je az to uuuplne posledni,, co by melo byt vadne. Na bouchani by meli stacit vymenit pohyblive dily na naprave.
V podstate odchazely jenom spodni cepy a jednou sem menil tycky stabilizatoru. Po 330 tis. sem nemenil ani cepy rizeni a to byla jizda vetsinou po D1.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Re: řizení drhne a seká se
Hele, já na Fortůčku musel měnit jak spodní dva kuláky, tak jeden krajní rejdovej. Ten rejdovej nebouchal, ale na STK v něm našli jakous takous vůli a je fakt, že když jsem ho vymontoval, tak s ním šlo hýbat docela lehce. To jsem měl najeto jen asi 110.000 km. Asi to není jen o nájezdu, ale i stáří - korozi.
Nakonec, ze všeho nejvíc mi na autě bouchaly zadní tlumiče. A ne v tom smyslu, že špatně tlumily, byly naprosto v pořádku, ale vytlučená guma ve spodních okách těch tlumičů. Ani žádné kosti, ani kuláky, nic nebouchalo tak nahlas, jako ty tlumiče. A přitom nevypadaly úplně špatně!
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: čtv 10 zář 2020, 15:22