Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tak mám jeden ventil, ostatní jsou v nedohlednu. Asi zajedu do Mercedesu, chtějí za ně sice ranec ale mají je v Německu. Našel jsem je i v jednom e-shopu v D, ale nevím jak je odsud dostat.
Zadrz, k loupeznikum az v posledni fazi cireho zoufalstvi ! )
Prohledame jeste E-Bay, nejaky jsem tam videl a cena +- podobna jako u nas a postovny myslim taky bylo snesitelny:).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Hlava je na motoru, jen mě trochu zaskočil dotahovací moment - 30Nm a potom 3x po 90 stupňů, což je asi 1mm. Tak to chci vidět jak se to plechové těsnění stlačí.
No tak hura, ventily jsou konecne na svete ! )
Plechovy tesneni ma jednu "vyhodu" - je lepsi mit zabrousene obe plochy pro 100% fungovani pokud je cely motor venku:).
Jinak urcite nechat obrousit perfektne aspon tu hlavu:).
Samoze stary dobry grafitovy sndvicovy tesneni byvaly na takove to "domaci spravovani" lepsi:).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Já mám taky hlavu přebroušenou, když jsem dával dělat výbrus, tak mi to přebrousili všechno, ale hlava se vždycky rovnala frézováním a to z toho důvodu, že fréza přední stranou dělá na materiálu první stopu a zadní částí jakousi druhou stopu- musí se přejet i zadní části přes celou hlavu - tím vznikne určitá mikromřížka, která se logicky lépe zařízne do těsnění a těsnění lépe drží a "neklouže " - je to něco jako když posypeš ledovatku, aby byla drsnější.Ale i broušená hlava, když se utáhne tak, jak se má -drží.
Ale jooo, nerikam, loni jsem delal to my Bravicko a jen jsem obrousil hlavu a drzi i letos, no problem:)).
Kdyz to zmrsis, projevi se to zpravidla temer ihned:).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Mam naćhystanou krasnou stavebnici Piper J3-CUB (dvoumetrovku v meritku 1:6) od SIG-u, i s otevitŕacima dvirkama pro nastup pilota:).
Uz mam 8 ccm 4-taktniho zhavika (mozna i se starterem na palube, to je ale jeste otevreny).
Jenze napred musim udelat stropy v dilne a garazi, komin a kamna pak si tam muzu zalezt a v klidu si jej slozit dokupy:).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
S politováním oznamuji, že problém jakoby cvakajícího ventilu přetrvává. Dal jsem nové ventily, guferka, vahadla a zdvihátka. Do 1300ot/min je klid, potom to začne cvakat. Auto jede dobře, dnes jsem zkusil 120km/h. Napadlo mě, jestli to nemůže dělat náhon CR čerpadla ale to asi ne. Takže nevím.