Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kvůli hydroštelu má motor zacvakat jen chvilku po nastartování, ne? Pokud by to dělalo jen na teplým motoru v nižších otáčkách, tak by to svědčilo o malém tlaku teplého oleje. A na volnoběh se to nemusí projevovat, protože se vačka točí pomalu a svým pomalým pohybem zavře ventil zlehka, pomalu, bez "třískání dveřma".
Já jen dodám, že jsem od doby mého dotazu s hydroštelama nic nedělal, jestli to cvaka víc, nebo míň jsem přestal řešit a pojal jsem to jako vlastnost motoru, ne chybu.
Moje vysvětlení se týká toho,že jsi psal, že ti cvakaj ventily.Pokud myslíš, že by to mohlo taky být něčí jiným,musíš víc zkoumat a poslouchat.
Víš, že motor má taky na sobě otřesové čidlo-jak se ti klepe motor.Taky se stává, že naráží výfuk do oplechování pravého silentbloku.
Takze si jazdis dalej a vsetko je v pohode? Aspon nemusim mat strach ze sa mi to pokazi .. no na neutrali necvaka ale myslim tak ze na neutrali vytocim 3500 otacok a aj tak ticho... len cisty hukot dieslu.. nic necvaka.. ak by sa motor buchal aj ked len jemne o vyfuk tak sme znovu pri tych siletblockoch motora.. co by bola vlastne ta lepsia verzia.. olej menim v stredu... uvidim... potom som na dovolenke a tak.. a potom by som behol vymenit tie silentblocky a uvidim ci to pomoze... zatial dakujem
Ja mam podobny problem motor je po GO oprave najazdenych 945 km po repase a zacalo to klepat najprv iba trochu a teraz uz pridani plynu dost nahlas. Nie som si isty ci to ide z motora alebo je to od klinoveho remena ten zvuk mi pripomina vybite lozisko ale pre istotu idem to dat skontrolovat do servisu a potom sa uvidi...dam vediet ako to dopadlo
Tak a je to potvrdene nieco klepe vnutri motora a na aute sa neda jazdit ako mi to dnes povedal mechanik: nedoporucuje na nom jazdit aby to nebolo este horsie, povedal ze to moze byt bud od valcou alebo ventilov alebo zdvihatok ale ze ten zvuk ide pravdepodobne zo spodnej casti motora ze je potrebne motor dat dole a rozobrat ho a bude vediet...Moze mi niekto povedat ako je to mozne ze motor po GO oprave ma najazdenych 955km a toto sa stane?
Tak po GO jsou ve valcich vetsi tlaky, takze pokud bylo treba nacate ulozeni kliky(nebo neco takoveho)...zalezi co se menilo. na neco podobneho me upozornovali uz u felicie, kdyz se hrabali v motoru
nebo zdrbana GO...uprimne zacinam mit ze servisu hruzu (jakychkoliv znacek)
No pak už zbejvá jen zapomenutej šroubovák
Podle toho, co píšeš, co všechno dělali při GO,museli mít tem motor rozhozenej, tak pokud to dělal dobrý mechanik, tak musel jedině něco odfláknout, co ty hydroštely, máš nový, nebo starý a jestli v tom případě dělali to , co jsem tady psal, že se s nima má dělat - nicméně to znamená bohužel motor opravdu znovu rozhodit a podívat se , co to je - to tě lituju.
Oživím staré téma, cvakání jako jednoho až dvou ventilů po zahřátí a nad 1300 otáček. Sundal jsem vačku, dvě zdvihátka se mi rozpadly v ruce. Dal jsem všechny nové i s vahadlama. Pár kilometrů to bylo lepší, teď je to stejné. Zkusil jsem dát místo 5W-40 10w-40, zase to bylo chvíli lepší. Ještě změřím tlak oleje a potom asi hlava dolů (přidřený ventil nebo unavená pružina. Nebo koupím jinou hlavu a uvidíme.