Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
DYK77 píše:Kdo jste zkoušel teď někdy kývat předním kolem. Když ho držím nahoře a dole, tak cítím vůli. Myslím, že to jsou čepy
s najvacsou pravdepodobnostou to budu capy... ale vzhladom nato, kolko mas najazdenych km, sa mi zda, ze odisli dost skoro. i ked je pravda, ze ceske cesty niesu nic moc...
Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
Se snažím vyhýbat každé větší i menší díře pokud to jde. Kolem nehýbu každý den a před srazem jsem byl na STK a tam nic neřekli. Při jízdě se to nijak neprojevuje, takže je spíš náhoda, že jsem si toho všiml. Možná má tenhle problém 50% zdejších lidí, ani o tom neví
DYK77 píše:Se snažím vyhýbat každé větší i menší díře pokud to jde. Kolem nehýbu každý den a před srazem jsem byl na STK a tam nic neřekli. Při jízdě se to nijak neprojevuje, takže je spíš náhoda, že jsem si toho všiml. Možná má tenhle problém 50% zdejších lidí, ani o tom neví
ja som prvykrat menil spodne capy pri ca. 50.000 km, horne o 10.000 neskor. prejavovalo sa to tak, ze okrem toho, ze bola vola v riadeni (pri vyssich rychlostiach som musel "soferovat" aj na rovine) tak pri nerovnostiach to buchalo...
Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
Ještě jsem chtěl napsat, že ložisko když je v háji , tak hučí nebo v rejdu klape. Tady nic, jen cítím v rukou drobnou vůli , když chytnu kolo nahoře a dole a zaviklám
DYK77 píše:Ještě jsem chtěl napsat, že ložisko když je v háji , tak hučí nebo v rejdu klape. Tady nic, jen cítím v rukou drobnou vůli , když chytnu kolo nahoře a dole a zaviklám
hej lozisko huci. podla ma toto vyzera, na odchadzajuce capy...
Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
marko583 píše:ja som prvykrat menil spodne capy pri ca. 50.000 km, horne o 10.000 neskor. prejavovalo sa to tak, ze okrem toho, ze bola vola v riadeni (pri vyssich rychlostiach som musel "soferovat" aj na rovine) tak pri nerovnostiach to buchalo...
Tak to už byl celkem extrém.
Já měnil nedávno velký čep na Citroenu, bylo na něm 40.000
DYK77 píše:
Tak to už byl celkem extrém.
Já měnil nedávno velký čep na Citroenu, bylo na něm 40.000
frantici nevedia robit capy... resp. maju ich stavane na svoje rovne cesty. v nasich koncincach moc nevydrzia
Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
DYK77 píše:Jsem na tom právě nešetřil a koupil to nejdražší a nejlepší co měli MOOG
najdrahsie neni vzdy aj najlepsie... ale v tomto pripade to tak asi bude
Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
Potvrdili mi to lidi, co dělají s auty, že MOOG patří mezi ty lepší. Jeho cena o proti normálnímu čepu je dvojnásobná. Osobně nemám zkušenost o kolik jsou dobré, ale když něco měním, všechno si eviduji, abych měl přehled a pak vím přesně co a jak dlouho už na autě mám, takže čas to prověří.
Evidenci provádím jednoduše v tabulce viz odkazy SAXO ... a ... SMART
to je vidět jak jezdíš já čepy měnil až po 45tis většina km po praze
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
Na poslední STK se Saxem mi zjistil vůli až na stolici, vůle se projevovala dost markantně i když hýbáním kola ani při jízdě jsem nic nepocítil, ale na stolici když se na čep položila ruka, tak bylo cítit jak v tom kloktá. Ten problém co mám já u Smartu je teprve v počátku. Věřím, že bych na to najel dalších 15.000 jako Ty až by to začalo klepat, ale nechci to nechávat do konce, protože i když se to zatím vrklá minimálně , tak s tím pomalu odchází i další věci jako uložení ramen, ložiska, rychlejší sjetí pneumatik ...
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail