Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
U motoru 700 cc benzín je "něco jako EGR" - při studeném motoru to z kompresoru pouští vzduch do sání skrz kanál vytvořený ve výfukovém potrubí, aby se to celé rychleji ohřálo. Taky se to umí zasrat nějakým zpětným prolínáním plynů. Je to na pravém zadním rohu motoru.
zdravi prosim o radu smart 450 0.8 cdi vymenil jsem egr ale od te doby to jde akorad do 3000 ot\min vic ani tuk a sviti ponorka musi se nejak na diagnostice sparovat ten fgr pise to chybu P1188 uzaviraci prvek vysokotlakeho palivoveho cerpadla ,zkrat na kostru nebo preruseny obvod , trvale dekuji za jakoukoliv radu s pozdravem Ales
EGR se určitě párovat nemusí. Dokonce ani nepozná, že jsi mu zaslepil přívod sazí. Ale musí zůstat elektricky zapojený a musí chodit, tyhle dvě věci pozná. Tak ten nový zkontroluj, jestli není vadný.