Stránka 9 z 12

Napsal: pon 06 srp 2012, 19:27
od xlukas.cz
tady jsou ke koupi

http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... s_id=96326

a technicke parametry
NGK [BKR6EKE] - Zapalovací svíčka
108,00 Kč,-
Přidat do košíku:
Další kategorie produktu / lze použít ve vozidlech ...

Kód: BKR6EKE


Parametry
Výrobce NGK
Popis
Rozměr klíče: 16,0 mm
Umisteni jiskry [mm]: 5,2
Zapalovací svíčka: 2-vnějsi elektrody
Zapalovací svíčka: Nikl - stredni elektroda
Zapalovací svíčka: interferenční odpor 5kOhm
Zapalovací svíčka: pevna SAE - koncovka
průměr vlákna [mm]: 19
vnejsi zavit (mm): 14,0
Náhradní čísla
BERU 0002340501
BERU 14FR6LDU3
BOSCH 0242240584
BOSCH FR6KDE0
NGK BKR6EKE
SMART Q0003085V005000000

Napsal: stř 24 říj 2012, 16:49
od Markéta
Prosím, potřebuju postup pro tupce, jak vyměnit žhaviče na F2 :lol: resp. svítí mi kontrolka žhavení, potom zhasne. Dostala jsem tři starší funkční žhaviče, které mám zkusit připojit na kable, abych si byla jistá, že závada je na žhavičích. A pokud to bude ono, mám vyměnit žhaviče a pozor, žádný nezlomit 8)

po přečtení vlákna se trochu fest bojím. Mechanik je šikovný, ale nemůžu ho zatěžovat víc, než je zdrávo :wink:

Takže ocením tipy, triky i fígle

Napsal: stř 24 říj 2012, 22:31
od xlukas.cz
zkus to opacne - vyzkousej jestli mas funkcni zhavice na aute. uz sem ti to vysvetloval :wink: pokud bude spatny zhavic, tak ho vymen, pokud to bude svitit dal, tak hledej chybu v kablu. ale neni duvod, proc by mel byt kabl v neporadku.

Napsal: čtv 25 říj 2012, 16:41
od Markéta
Vzhledem k tomu, že mi asi 5 lidí řeklo, že je možné, že se nám povede žhavič zalomit, myslím si, že je vhodnější přes kably vyzkoušet, jestli je chyba ve žhaviči. Uznej, že dělat výbrus kvůli tomu, že jsem byla líná to vyzkoušet a pak přijít na to, že to žhavič nebyl...

Napsal: čtv 25 říj 2012, 17:26
od xlukas.cz
:-)
vzdyt co ti rikam - vyzkousej, jestli jsou funkcni zhavice. tvuj mechanik si s tim bude vedet rady. ty zhavice se zkousi bez vytahovani zhavicu. pouze se odpoji kabel a jednoduchym figlem - zkratem na + se zkusi. kdyz skoci jiskra, je zhavic dobry, kdyz neskoci jiskra, je zhavic spatny.
mne zadny zhavic jiskru nehodil, proto vim, ze jsou vsecky spatne ;-)

Napsal: úte 17 pro 2013, 10:39
od Jara
Nemáte někdo info, v kolika měnit svíčky u 451 , obsah 999cm3? Začínám mít čím dál větší problém se spotřebou, tak byc zkusil výměnu, mám najeto 50t. km

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: pon 30 bře 2015, 21:43
od martinsima
Můžete mi poradit, kde jsou u CDI z roku 2000 žhavící svíčky? Díky

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: pon 30 bře 2015, 22:46
od JBC
Nevím, co všechno se Ti zobrazí: http://www.evilution.co.uk/Engine/chang ... _plugs.htm Třeba uvidíš alespoň druhý obrázek, kde je nástin.
Píšou tam, že u 450 a 451 je to prakticky stejný, jen u té 451 je trošku snazší přístup.

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: úte 31 bře 2015, 21:24
od martinsima
JBC píše:Nevím, co všechno se Ti zobrazí: http://www.evilution.co.uk/Engine/chang ... _plugs.htm Třeba uvidíš alespoň druhý obrázek, kde je nástin.
Píšou tam, že u 450 a 451 je to prakticky stejný, jen u té 451 je trošku snazší přístup.
Díky

žhavicí svíčky

Napsal: ned 04 říj 2015, 10:35
od cuhan
Jak je složité výměna žhaviček u motoru 0.8cdi,co a jak se musí odmontovat abych se k ním dostal,díky za rady..

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: ned 04 říj 2015, 12:28
od DYK77
Cuhan - sloučil jsem Ti téma s tímto, již dříve vytvořeným :idea:

Jinak zkus se podívat sem ... Changing Glow Plugs http://www.evilution.co.uk/index.php?me ... ne&mod=956

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: ned 04 říj 2015, 13:49
od cuhan
Moc díky..

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: ned 04 říj 2015, 22:43
od xlukas.cz
Zalomis. Jinak dostavat se k nim nemusis. Mas je navrchu motoru.

Odesláno z mého GT-N7000 pomocí Tapatalk

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: pon 05 říj 2015, 08:05
od cuhan
Zalomím,to jako že si je nevyměním a nechám v hlavě závit?Tak jak abych je nezalomil...

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: pon 05 říj 2015, 19:44
od xlukas.cz
Ze zustane v hlave cast zhavice. Zavit se vetsinou vysroubuje. To co je pod zavitem, tam hrozi, ze zustane stredovy vodic napr.
Jak na to?
Kdyz se budes pokouset svicku predem uvolnit treba klepanim, tak riskujes, ze se ti ten karbon uvolni a spadne do valce.
Kdyz zalomis, tak das na motor desku a budes jezdit dal dokud ti svicka jednoho dne nevystreli. Nasroubujes novou a jedes dal.

Odesláno z mého GT-N7000 pomocí Tapatalk