Stránka 1 z 3

Nepravidelny chod po startu

Napsal: stř 07 črc 2010, 22:29
od hoboj
Posledni dobou se mi po rannim startu stava, ze motor jde dost nepravidelne, az ma tendenci chcipnout. Po nejake dobe se to ustali a motor se normalne rozbehne na sitic a po chvilce spadnou otacky na volnobeh a uz jde normalne. Pak za cely den ( i pri startech po delsi dobe) se to neobjevi, az zase rano.

Napsal: stř 07 črc 2010, 22:32
od xlukas.cz
ono to vypada, ze ti jde do motoru malo benzinu, proto mas asi tak malou spotrebu.
co svicky? jsou vymenene?
a kabely ke svickam? jsou v poradku?

precti si toto tema. a kdyz tam nenajdes odpoved, tak na konec si zkopiruj svuj prispevek. ja toto tema zamknu a smazu.

diky za pochopeni.

Napsal: stř 07 črc 2010, 22:36
od hoboj
xlukas.cz píše:ono to vypada, ze ti jde do motoru malo benzinu, proto mas asi tak malou spotrebu.
co svicky? jsou vymenene?
a kabely ke svickam? jsou v poradku?
No ta spotreba je jen prepocet LPG na benzin :D, jinak svicky i kabely vypadaji dobre , spalovani taky.(podle barev svicek)
Tipnul bych to na cidlo teploty vzduchu, ale nevim jak se jeho zavada projevuje.

Napsal: stř 07 črc 2010, 22:49
od xlukas.cz
mas pravdu, ze vaha vzduchu se tu uz resila. casem se zaolejuje a zanese prachem.

Napsal: čtv 08 črc 2010, 08:09
od Pajik
xlukas.cz píše:mas pravdu, ze vaha vzduchu se tu uz resila. casem se zaolejuje a zanese prachem.
Mozna skrtici klapka.

Hoboj: Ty jsi mel odjakziva LPG ? Nebo jsi si to nechal predelat ? Nemas nejake fotky ?

Napsal: čtv 08 črc 2010, 08:44
od xlukas.cz
kazdopadne je to vsecko na sani, takze odpojit hadici od intercooleru a prostudovat ty soucastky. toto si myslim, ze je vcelku srandovni pokus o opravu. jsou i mnohem horsi.

Napsal: pát 09 črc 2010, 21:35
od hoboj
Pajik píše:
xlukas.cz píše:mas pravdu, ze vaha vzduchu se tu uz resila. casem se zaolejuje a zanese prachem.
Mozna skrtici klapka.

Hoboj: Ty jsi mel odjakziva LPG ? Nebo jsi si to nechal predelat ? Nemas nejake fotky ?

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: ned 11 črc 2010, 13:48
od Karlos
hoboj píše:
xlukas.cz píše:ono to vypada, ze ti jde do motoru malo benzinu, proto mas asi tak malou spotrebu.
co svicky? jsou vymenene?
a kabely ke svickam? jsou v poradku?
No ta spotreba je jen prepocet LPG na benzin :D, jinak svicky i kabely vypadaji dobre , spalovani taky.(podle barev svicek)
Tipnul bych to na cidlo teploty vzduchu, ale nevim jak se jeho zavada projevuje.
Tak mě to taky dělá.
1.vyměněn palivový filtr
2.vyměněné svíčky
3.vyměněny zapalovací kabely
4.vyčištěny vstřiky ultrazvukem

Teď měsíc v poho,ale když je chladno tak to dělá zas.Tak mi poraď,kde najdu to čidlo teploty.

Napsal: ned 11 črc 2010, 21:44
od hoboj
Obrázek

IAT SENSOR

Napsal: stř 14 črc 2010, 20:12
od Karlos
Tak jsem ho vypral v technickém benzínu,uvidíme až se ochladí,jak to půjde.

Napsal: čtv 15 črc 2010, 07:47
od houzar
hoboj píše:Obrázek

IAT SENSOR
prosím kdo umí a ty nápisy přeloží

Napsal: čtv 15 črc 2010, 10:50
od DYK77
Jo to by bylo Zupa :)

Napsal: čtv 15 črc 2010, 14:03
od Pajik
DYK77 píše:Jo to by bylo Zupa :)
top spark plugs - "konektor" na zapalovacim kabelu
air intake manifold - privodni roura ze vzduchem do motoru
ignition coil pack - zapalovaci civky
car build date - kdy byla kára vyrobena
HT leads - zapalovaci kabely ke svickam
engine cover latch - "zaviratko" poklopu deklu motoru
VIN plate - cedulka s VINem
IAT sensor - teplota vzduchu
MAP sensor - tlak vzduchu
fuel tank air line - pravdepodobne prepad paliva zpet do nadrze
clean air switching valve - ventil, co umoznuje bypass vzduchu kolem skrtici klapky. Regulovan ridici jednotkou podle asi podle tlaku ve vzduchovem potrubi. 6ti lidem jsem to ukazal a nikdo si teda nebyl 100% jistej, takze to berte s rezervou...

Napsal: čtv 15 črc 2010, 14:09
od xlukas.cz
Pajik píše:clean air switching valve - ventil, co umoznuje bypass vzduchu kolem skrtici klapky. Regulovan ridici jednotkou podle asi podle tlaku ve vzduchovem potrubi. 6ti lidem jsem to ukazal a nikdo si teda nebyl 100% jistej, takze to berte s rezervou...
ciste nahodou ... neni to hadicka, ktera privadi olejove vypary do trubky sani pred turbo?

takze jakoze odstavani olejovych vyparu.

Napsal: čtv 15 črc 2010, 14:54
od Pajik
xlukas.cz píše:
Pajik píše:clean air switching valve - ventil, co umoznuje bypass vzduchu kolem skrtici klapky. Regulovan ridici jednotkou podle asi podle tlaku ve vzduchovem potrubi. 6ti lidem jsem to ukazal a nikdo si teda nebyl 100% jistej, takze to berte s rezervou...
ciste nahodou ... neni to hadicka, ktera privadi olejove vypary do trubky sani pred turbo?

takze jakoze odstavani olejovych vyparu.
Esli nekdo vite, napiste, ja nevim. Akorat si myslim, ze kdyby to byly ty vypary, tak by se to nejmenovalo "clean". Ale jak jsme nad tim premysleli, tak jsme taky nasli, ze se tak jmenuje ventil, co rozdeluje tusim vzduch mezi dve turba, coz je tady nesmysl. Jina vec je, esli to vubec autor obrazku dobre nazval (nezkomolil poanglicku).

To je prave vono, ty spalovaci motory jsou plny takovyhle kurvitek, ktery pak nefungujou.....

Jinak jsem byl poucen, ze nekdy je IAT a MAP dohromady v jednom "packu" a ne zvlast, jako tady.