Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nedaří se mi odstranit vibrace při brždění. Při mírném brždění to klepe do volantu, při silnějším se zklidní a úplně vibrace ustanou. Vyměnil jsem kotouče s destičkami, na žádném čepu není znatelná vůle, stav stejný jako dříve. Neřešil někdo totéž?
Přesně jak píšeš, všechny potencionální příčiny jsem prošel a nic zjevného není vidět. Bude to nějaká malá vůle něčeho, teď najít, čeho, takže bude velmi důkladný druhý průzkum pajcrem..
sem ti nepomohl.
ja mam zase problem, ze mne auto lita ze strany na stranu uz sem tam na te naprave vymenil vsecko. a porad mam problem, ze pri vyssi rychlosti (rekneme nad 120 za sucha, nad 100 na mokru a nad 70-80 na snehu je to o hubu. projevuje se to jen pri prime jizde, kdyz jedu mimo dalnici, tak neni poznat nic. sbihavost delana 2x. na podzim a na jaro.
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
JSK: může to bejt roztrženej kord pneumatiky. když sem si před lety dělal okruhovou licenci, tak sem jednou vyfasoval fiestu, se kterou se nedalo brzdit, při tvrdym brždění to táhlo do strany a vibrovalo. v depu konstatovali, že je prasklej kord. dali nový přední gumy a všechno bylo ok. Pohledově s pneumatikou nebylo nic.
na druhou stanu, esli to s intenzitou brždění přestává, tak mi to spíš připomíná mírně zvlněný kotouče, který řikáš, že sou nový..
Kotouče bych nechal změřit hodinkama. http://www.univer.cz/detail.php?id=496
Možná není zcela rovná dosedací plocha kotoučů - náboj kola( rez, prohnutí, ... ), a tím pádem tam vzniká výchylka i po výměně.
Větší vůli na ložisku nemáš?
Neví někdo jestli na to může mít vliv prohnutá poloosa ?
Tak dnes proběhla důkladnější kontrola přední nápravy. Ačkoli na "vytřásadle" STK byla bez vůlí, po odlehčení jsem našel volný kulový čep na levém ramenu a další na pravé spojovačce. Zároveň jsem taky objevil špatnou sbíhavost, resp. rozbíhavost, gumy jsou více sjeté zevnitř. Zítra objednám čepy a předpokládám, že po výměně a seřízení bude pokoj.