Chyba řazení, 3 čáry na display, chybove kody P1834 a P2402
Chyba řazení, 3 čáry na display, chybove kody P1834 a P2402
Smart ukázal chybu řazení, 3 čárky na display zařazeného rychlostního stupně, což se rozebírá jinde ve fóru a pročetl jsem co se dalo.
Potřeboval bych nyní poradit s konkretními kódy chyby získanými na diagnostice, resp. s jejich odborným překladem, abychom s mechanikem věděli, kam se ubírat. Kódy chyb jsou:
P1834 - Transmission transfer case differetial lockup solenoid short circuit to battery
P2402 - Evaporative Emission System Leak Detection Pump Control Circuit High
Víte o tom někdo něco víc?
Díky
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim )
Tak zase TŘI SESTRY <|||>
Převodovka po výměně oleje, actuator šlape myslím v pořádku (plynulé rozjezdy, vibrace jsou ale né nepříjemné). Elektriku jsem v létě promazával. Řekl bych tedy na 90% že došlo k chybě u elektromotoru řazení, který prostě nebyl schopen tu 3ku vyřadit. A nebo se něco zaseklo v převodovce.
Napadá někoho co s tím? Jestli mám vyměnit jen elektromotor řazení, nebo spíš rovnou šetřit na převodovku?
nakonec po půl roce vyřešeno
Tímto chválím Smartcentrum v Praze, pokud vše bude fahčit jak má, mají dalšího spokojeného zákazníka.
Re: nakonec po půl roce vyřešeno
Mam dotaz. Vybrovalo auto aji pri jemnem zrychlovani a pri prerazovani obcas cuklo?
Mamka ma taky smarta a jizda v nem je o hodne prijemnejsi. A dokonce i motor je tizsi.
Prosim na kolik vysla oprava?
19.03.2012 -> 119158 Km
19.03.2013 -> 137042 Km
19.03.2014 -> 158642 Km
Cenu výměny spojky odhaduju někde kolem 20 tisic +-. Já si nechal udělat komplet prohlídku auta a vyměnit mnoho dalších dílů, takže nevím přesně kolik by stála práce jen na té spojce.
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
mausi v jake poloze mas aktuator. ja ho mam vystrceny na maximu od prevodovky smerem ven. zajimalo by me, jestli by nepomohlo, kdybych ho posunul bliz k prevodovce. jenomze se mne nechce riskovat, ze zustanu nekde viset, kdyz to ted jezdi. drzim se toho pravdila, dokud to jede, tak na to nesahat.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Kdyz jsem se byl hned na zacatku ptat tady v Ostrave v mercedesu tak mi rekli "joo to je normalni to Smart dela" nevenoval jsem tomu pozornost az do doby nez si mamka koupila taky Smarta. To uz jsem mohl porovnavat.
A v jake poloze je actuator bohuzel nevim. Ne ze bych nebyl technicky zdatny ale autum nerozumim muj obor je jinde . To by musel rict Greg nebo Carda ti mi to nastavovali.
Ovsem obavam se ze i kdyz to prenastavis tak se to po nejake dobe vrati do puvodniho stavu.
Ted kdyz jsem mel auto naposledy v opravne tak mi to Carda seridil (predpokladam ) protoze auto radilo nadherne. Postupem casu se vsak vse vratilo do "nenormaniho normalu" tedy opet skacu a skubu. A ke vsemu kdyz spadne teplota pod 0°C tak mi prokluzuje spojka. Jedu nekolik desitek metru a pistim jak mys ktere stojis na ocase
19.03.2012 -> 119158 Km
19.03.2013 -> 137042 Km
19.03.2014 -> 158642 Km