Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Někde jsem viděl montáž denního svícení do dír mlhovek a teď to nemůžu najít. Už je mám namontovaný, použil jsem jinou metodu. Dal jsem je z venku, musel jsem vyříznout ty rantlíky, který přesahovaly dovnitř, držáky světel jsem dal až za to mezikruží, takže to jistí v masce. Akorát mě prodali denní bez modulu, když je dám na baterku, tak svítí samozřejmě pořád. Třetí drát na parkovačky, po rozsvícení denní zhasne, to funguje. Kam nejlíp zapojit plusovej drát (teď je na baterce), aby do nich šla šáva hned po nastartovaní, která pojistka? Nechce se mě to táhnou až k zapalování
Co to máš za světla, že svítí bez modulu? Nebo je modul už v nich? Ono je těch modulů víc, jeden reaguje na zvýšení palub. napětí a ty další se musejí dát na spínané napětí, nej je při poloze //. spín. skříňky. Pak je dobré tam dát poj. 3 A. Já mám ten první, u forda ten druhý. "Šávu" si najdeš obyč. žárovkovou zkoušečkou. Nevím, jak náš prcek, ale někde je + na mot. stěrače trvale. http://kuher.rajce.idnes.cz/Smart_a_male_upravy
Světla bez modulu jsem dával tátovi na Clio a řešil jsem to tak že jsem je napojil až na spínané + takže se zapnou jen a pouze když otočí klíčkem. - je jasné a pak je tam 3 drát zapojený na parkovačku.
Stáli mě polovinu toho co ty do Smarta s modulem a přijde mi že je tento systém daleko lepší protože jak se teď ochladilo tak mi světla svítí cca 45 vteřin poté co zamknu auto Myslel jsem že je to baterkou,ale dělá to i skorotchánovi na Citroenu kde má baterii novou
Bez modulu, zabud. ve světlech, by tam asi třetí drát nebyl. Je tam ten, který reaguje na spín. proud. Snad se to dá nějak i zapojit přes vlákno žárovky, ale je nebezpečí, když sčoudne, světla nesvítí, ale nevím, nejsem elektrikář.
Nevím, jak u smarta, ale u "ochcávky" je ve svork. nějaký "pin 6", kde je napětí po zapnutí klíčků v pol //. Jak se rožnou parkov. tak se přeruší, tudíž denní mohou zapojit bez modulu tam + a - někam na kostru. Jo, ta žlutá krabička hlídá napětí a při zvýšení, po startu, sepne a opačně. Třetí vodič, oranžový se dává pak na vodič k park.
Tohle jsou kulatá světla za 399,- se třemi dráty, průměr 70mm. S modulem to zapíná při poklesu napětí při startu. To mám na druhejch autech, ty ale stály přes litr. Všechny mám čtyřledkový, ty víceled. na prd svítí, modul jsem viděl samostatně, asi za 370,-. Mám kulatá i obdélník, ten se uvnitř rosil. Vyřešil jsem to vyvrtáním třech dírek zespodu .
Na plus jsem se dostal přímo na baterku, provrtáním dělícího plechu nad ní.
Tak budu bádat dál, kde se nejblíž objeví napětí po nastartování.
Světla svítí a moc pěkně . Jelikož jsem nenašel drát, kde by se napětí trvale objevilo až při chodu motoru, tak je úplně jedno, kam se to u pojistek zapojí, po zapnutí zapalování je napětí všude. Tak jsem to zapojil na poj. č.9, to je cívka startéru. Samozřejmě se rozsvítí i když neběží motor a zhasnou po vypnutí klíčku. Ten modul asi stejně koupím, když jsou zapnutý obrysovky a výš, tak při vypnutí motoru svítí dál. Na den to je takhle dobrý a v noci uvidím, že svítím. To pípání, když se otevřou dveře nějak neslyším .
Už jsem to psal někde vedle.Spínané plus je k nejsnadnějšímu nalezení u rádia(vytáhnout a napojit), a zem je u spolujezdce na podlaze u středního sloupku.Modul je sice snadný na montáž,ale prudí mne, když potom světla při připojení na dobíječku baterie blikají a blikají a blikají.....
Naposledy upravil(a) midloch dne sob 16 lis 2013, 18:06, celkem upraveno 1 x.
Pokud to máš na spín. napětí, můžeš tam dát i ten levný, já ho mám u forda.Rádio se špatně vytahuje a je tam místo, jako v hodinkách. Ta pojistka je lepší, ale chce to dát i na D.S. 3 A. poj. A co na "zapalovač"?
Pokud máš denní světla s orig. spínacím modulem, tak když máš dole předek, kterej musíš samozřejmě sundat, když montuješ ty světla (já mám taky průměr 70 mm , ovšem v masce bez otvorů, které jsem musel udělat) tak tam máš všechno při ruce, stálé napájení (na klíček )připojíš na plus pól k motorku stěrače,kostru kdekoliv na kostře a ten poslední drát, kterej sleduje ,když zapneš světla( už jenom parkovačky ) zapojíš na plus co jde k parkovačce u jednoho, nebo u druhého světla. Pak to funguje tak, jak to říká vyhláška.
midloch píše:Už jsem to psal někde vedle.Spínané plus je k nejsnadnějšímu nalezení u rádia(vytáhnout a napojit), a zem je u spolujezdce na podlaze u středního sloupku.Modul je sice snadný na montáž,ale prudí mne, když potom světla při připojení na dobíječku baterie blikají a blikají a blikají.....