Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Než jsem výfuk bez katu objednal tak jsem volal výrobci a ten mě sdělil, že je to uvnitř úplně stejný jen místo katu je tam rezonátor aby to neřvalo.
Hned jak ho tam hodím tak dám vědět jak to jede. Ještě jsem se k tomu nedostal.
No a připojuji se k názoru že můj 15 let starý smartík i kat už určitě nový výfuk s katem za takovej ranec peněz nepotřebuje. Musím tento měsíc na STK tak jsem zvědav co se stane. Myslím že bude lepší mít novej bez katu než starej díravej s katem.
Tak vyfuk je tam. Zvouček jak nový autí. Sedl tam napoprve jako Pája. Jen jsem měl maly zádrhel páč jsem potřeboval neco našroubovat místo předchystané díry na lamdasondu a protože je neděle, obchody zavřený, toš jsem to ucpal starou lamdou, které jsem ustřihl dráty a bylo. Zdá se že to trošičku líp táhne ale to bude asi tím že strej byl už díravej a fučel.
Závěr - doporučuji i ostatním kdo neřeší emise. (cena - výkon je super).
Cece dobry tip, ale co Te to napadlo strihat draty ? Vis Ty co stoji takova lambda sonda ? Vzdyt to ma konektor na odpojeni .
Ty jses jako muj nestastnik neboztik kamos, taky vsecko hned strihal a cvikal a pak mi volal, abych mu to dojel dat dohromady:).
Usekat ruce u same prdele by vam patrilo za stipacky, kdyby to auto melo ruce a nohy tak vas dokope a dobije do nemoty .
Ale jak rikam, tip dobrej akorat jsem mu v patek volal a je sopovany hlinikem Al, Fe plech, nikoli ALU vyfuk:).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Také díky za tip
To Mugwai: tu lambda sondu tam mohl dát, protože má jedno lambdový systém a píše, že tam dal starou a ta nemusela fungovat, ne? Pak by se tam ten kabel válel zbytečně
Pohliníkované železo je na h... , protože komponenty a výztuhy navzájem přivařujou, přičemž ty sváry nenašopujou, takže za tři, čtyři roky:"Pá, pá". U Smarta možná za pět, když je výfuk spíš za autem, než pod ním.
Roman Milo píše:A už jsi viděl někdy alu výfuk? Všechno je oboustranně pohliníkované železo, nerez nepočítám.
Hehe, tuto reakci jsem presne cekal (i kdyz od Tebe?), jo, nerez jsem uz videl a ne jeden, ale z modelu letadel a vrtulniku bys mohl (coby modelar) ALU vyfuky znat, co ? .
Me to inzerovane jako ALU vyfuk akorat prekvapilo v pomeru k te smesne cene, proto jsem se jej drze a schvalne optal po telefonu a proto tu o tom melu:).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
JBC píše:Pohliníkované železo je na h... , protože komponenty a výztuhy navzájem přivařujou, přičemž ty sváry nenašopujou, takže za tři, čtyři roky:"Pá, pá". U Smarta možná za pět, když je výfuk spíš za autem, než pod ním.
Nooo, jak kdy - jeden znamy ma box s piskem, novy mi opiskuje, nasopuje AL dratem (autogenem) cely vyfuk a ma to pak zivotnost o dost lepsi nez ta stribrenka co na tom je origos z druhovyroby:).
Vyzkouseno na vlastni kuzi, nikoliv "9 z 10 mechaniku doporucuje" ..
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Vidím že Vás pobavila lamdasonda. Ano mám jednolamdovýho smartíka a ta je přímo na svodu před výfukem. No a ten výfuk je univezal i na novější ročníky s lamdou ve výfuku no a co s tím? co tam našroubovat? v neděli, když je všude zavřený že? No a já našel doma vadnou lamdu s Voagera tak jsem ji uřízl pilkou na železo a jen to ucpal nooo.
A co se týče životnosti tak tam klidně za ty 3 roky dám druhej. Za ty love !
Roman Milo píše:Zato já jsem si byl jistý, že budeš reagovat .
Vidis, mame jistotu oba, Ty kdyz mas pipnout tak kusujes a kdyz se Te nikdo na nic nepta, tak komentujes (uplne zbatecne na vylozene pokecovym foru - klubu) ze se zase neco zvrhlo, zkus to nekde v hloucku lidi v realu - ze se zvrhli v debate a uvidis ty reakce nazivo .. (no jenom sranda, nic ve zlym, modelaru)
Ale spotrebu na svym skrckovi mas po certech dobrou (to Chorvatsko se mi spotreba 3,06 vylozene zamlouvala, mam zatim u myho pod 4 a nesetrim to, ani jeste nevim jaky mam EGR) .
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Kdyz uz jsme u tech vyfuku, kdyz dojde ke klasicke Smartove umrti (vlivem zaolejovani od turba a zakoureni vyfuku) je uz kat (pry) total na odpis, nebo to mam po pul-GO motoru + turba risknout a jet nadrzo na emise k prihlaseni "tak normalne" ?:)
Ma nekdo osobni zkusenost, nebo povedomost co to udela ?:)
Jsem chtel dovnitr puvodniho napreparovat za 590,- kacek vnitrek katu z 1.0l Polo, ale je to devka EURO II, by me asi hnali druhym koncem ven, musim pohledat neco jinyho:).
Samoze muzu nekde cheatovat, ale to me nejak posledni dobou uz nejak nebavi:).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_