Stránka 1 z 2

Palivové čerpadlo CDi 2000

Napsal: úte 11 říj 2011, 16:46
od Zeduaz
Zdravím všechny - dnes mi umřelo palivové čerpadlo, jen ještě nevím které. Jestli to bude podávací a nebo vysokotlaké, tak to zjistím zítra. Každopádně přestalo vesele bzučet před startem a den předtím zase bzučelo nějak moc nahlas, takže to snad bude to z nádrže, protože to druhé je moje smrt...

Pokud by jste někdo věděl kde sehnat levně jedno nebo druhé, tak budu moc rád a děkuji všem za informace.

Napsal: úte 11 říj 2011, 19:47
od Milan Vavrek
Niečo podobné som mal aj ja - v sekcii elekrtoinstalace- palivové čerpadlo a poistková skrinka MK7. Viem že máš rok 2000 , skús pozrie
http://www.fq101.co.uk/how-to-guides/fo ... rical.html
je to dobrá stránka z mnoho nápadmi a návodmi ! :D

Napsal: úte 11 říj 2011, 22:16
od Zeduaz
Děkuji moc za tip!!! Kdyby to byla jen pojistka, tak budu skákat radostí do vzduchu, ale dne předtím už to čerpadlo nějak měnilo i zvuk - bylo mnohem hlučnější... Tak zítra uvidíme :-)

Napsal: sob 22 říj 2011, 12:42
od Milan Vavrek
A ako si dopadol ??

Napsal: pát 28 říj 2011, 15:20
od OGGY
Ahoj, nechci zakládat nové téma tak píšu sem. Mám problém s cdičkem, motor točí ale nenastartuje, podavací čerpadlo jede a tlačí až k vysokotlakému. Při odpojení hadice z VČ k tryskám tak nic nestříká. Nemůže to být v eletrice(kablík, konektor). Děkuji za rady, Tom

Popřípadě koupím vysokotlaké čerpadlo

Napsal: pát 28 říj 2011, 17:26
od xlukas.cz
diky, ze jsi nezalozil nove tema :!: *1*

nevim to jiste, ale neni nahodou vysokotlake pohanene motorem? ne elektrikou. nedokazu si predstavit, ze by pred tim cerpadlem neco z hadicky teklo a za cerpadlem neteklo nic. to tak opravdu je? muselo by tam byt neco ucpane. ono koupit to cerpadlo neni jen tak. je to palka. pokud by to bylo mozne, rozeber ho a nafot problem. je to sice velice citliva soucastka v naftacich. podarit by se ti to mohlo. existuji firmy na opravy a serizeni palivovych cerpadel. jedna je nekde za brnem smer praha. kamarad tam davali mercedesa c s 300tis. a pry kdyz jim ho vratili, tak ho nepoznavali, auto jelo nesrovnatelne lepsi.

Napsal: sob 29 říj 2011, 10:34
od OGGY
Už jsem to měl rozebraný, vše jsme vyčistili a vrátili tak jak má být, kamarád co dělá u BMW mechanika říkal že nechápe proč to nepumpuje. Prý jestli tam není mezi součástkama větší vůle a proto nic netlačí.

Napsal: sob 29 říj 2011, 12:42
od xlukas.cz
aby to netlacilo vubec nic, tak by tam musela byt obrovska vule v radech nekolika milimetru a to tam urcite neni.
je to ted teda otazka pohonu toho cerpadla. nebo ... mechanicky se pohybuje? sak to vis, ze na elektriku nam auta trpi. nevim, co je ve skatulce pripevnene vpravo vedle motoru na hornim ramu napravy :idea: nekde to tu na foru je.

Napsal: sob 29 říj 2011, 12:53
od OGGY

Napsal: sob 29 říj 2011, 15:35
od houzar
OGGY píše:objednám tohle a uvidíme

http://www.ebay.at/itm/DICHTUNGSSATZ-HO ... 2223wt_698
toto je pouze těsnící sada do vstřikovacího čerpadla ale bez možnosti to odzkoušet na stolici bych to nezkoušel měnit

Napsal: sob 29 říj 2011, 17:15
od xlukas.cz
ja bych si tak myslel, ze je vhodnejsi to vzit do bosch diesel centra na otestovani. mozna to dokaze usetrit furu penez nez takto laborovat.

Napsal: sob 29 říj 2011, 18:27
od OGGY
A to BOSCH centrum je kde? Toto vyndám z auta a odvezu to tam? Nikdy jsem nic podobného neslyšel...

Napsal: sob 29 říj 2011, 18:40
od houzar

Napsal: sob 29 říj 2011, 18:46
od xlukas.cz
http://www.boschdieselservis.cz/

http://www.bosch-service.cz/Autoservisy ... enter.html
volal sem do te prazske pobocky a testovani jednoho vstrikovace 500,-, na cerpadlo sem se neptal.

Napsal: sob 29 říj 2011, 18:51
od OGGY
Tak přesně tu jednu pumpičku jsem měl venku a přišlo nám že vše je v pohodě. Ta kostička co pohání ty tři pumpičky tak taky jede.