Smart ako přibližovadlo do práce
Smart ako přibližovadlo do práce
Vím že tyhle dotazy tu byly několikrát, něco jsem i našel, ale spíše z toho vznikly další otázky, co bych potřeboval vedět.
Co vím, tak z první generace, brát radši auto po faceliftu a nebrat benzín 0,6 ale.
1, Auto sloužit k primárnímu účelu jako približovadlo do práce, to jest cca 35km a na skákání po městě a okolí (denní nájezd cca 100+ km)
2, potřebuju malou spotřebu, co jsem koukal tak s 0,8 cdi bych se měl vejít do 4 litrů, ale jaký tam je rozdíl vůči benzínu, co se týká spotřeby, spolehlivosti, pružného zrychlení atd. A hlavně jaký benzín? 0,7 nebo to s tím turbem (myslím že to je taky 0,7T ale nejsem si jist) A nákladů na provoz
3, spolehlivost - vím že pozor na spojku a případně převodovku, jinak nic víc nevím. Potřebuju ráno sednout do auta a odjet a ne aby mi stálo někde nepojízdné (pravidelný servis je základ)
4, cena by byla do cca 80 000, a co jsem koukal tak nejlépe koupit v DE... takže bych i potřeboval vedět na koho se případně obrátit.
Díky za odpovědi.
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Cdi je strasne line a ani po cipu se to zavodnimu autu nevyrovna.
Verim, ze podvozek a reakce na volant se ti budou libit. Napred si ho pred koupi radsi pujc.
Impreza na plyn by mozna mohla jezdit za tolik co smart
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Tu naftu bych celkem rád zkusil, ale v okolí se jaksi nevyskytuje. Celkem rád bych potřeboval znát názory na benzín vs. nafta...
Jinak si myslím, že při dnešních cenách PHM je rozumné si koupit auto s malou spotřebou. Navíc je krásný škoda, že nevíme, odkud jsi. Třeba by ti někdo poradil osobně
23. 12. 2015 Smart Forfour 1,3 2004 Gumídek
Jsou chvíle, kdy ti vůbec nepomůže, že umíš napsat slovo MYSLIVEC.
turbo 7.700Kč
oprava alternátoru(regulátor+ložiska) 4.500Kč
tekoucí naftové čerpadlo 5.500Kč
To je skoro 20t. Kč, cena pouze materiálu práci jsem dělal sám tu ani nepočítám.
Spojka je taky zralá na výměnu.To je další nemalá částka.
Parkuju s tím v centru města a každou chvíli přijdu k autu a je rozbitej plast a viník samozřejmě ujetej.
Nabourat může do každýho auta, ale jiný auto odře maximálně promáčkne, tady to rovnou rozštípe na x kusů.
Kup si naftový Lupo 1,2TDI to žere o 1,5 litru nafty míň než Smart a nesere se jako Smart, sice tam jsou problémy s převodovkou, ale to už se dneska nechá dobře vyřešit.
Netvrdim ze toto auto neni kazive ale. Pravdou je ze ho mam dva roky a za opravy jsem dal asi 50000kc. Coz jsou 2/3 kupni ceny. Presto bych ale tuto znacku za nic nevymenil.
To co jsem usetril na nafte jsem vrazil do oprav. Takze pohoda
19.03.2012 -> 119158 Km
19.03.2013 -> 137042 Km
19.03.2014 -> 158642 Km
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
BTW i ten smart ma narozdil od obycejne konfekce svou dusi
- panzer.dragon
- Příspěvky: 299
- Registrován: sob 25 čer 2011, 00:17
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Bohuzel ja jsem uz tak zmagoreny, ze vydim pouze to dobre a na nejake chyby dlabu .
Pro me Smart forever, i kdyz kde kdo me ma za blazna
19.03.2012 -> 119158 Km
19.03.2013 -> 137042 Km
19.03.2014 -> 158642 Km
23. 12. 2015 Smart Forfour 1,3 2004 Gumídek
Jsou chvíle, kdy ti vůbec nepomůže, že umíš napsat slovo MYSLIVEC.