Stránka 5 z 9

Napsal: pát 25 kvě 2012, 07:51
od sultana
zvykneš si 8)

Napsal: ned 27 kvě 2012, 08:53
od DYK77
Winterwolf píše:Jedina nevyhoda je ze sroub je ted nejnizsi cast podvozku,..
Zkus si vzít nějakou dlouhou lištu co se neprohne a přiložit ji ke spodku auta tak, aby ti jedním koncem dosáhla ke šroubu. Uvidíš, že šroub není nejníže jak se na první pohled zdá, alespoň já to mám OK.

Napsal: ned 27 kvě 2012, 11:19
od Winterwolf
Je pravda ze zadni naprava je niz,ale kdyz jedu na chalupu po polni ceste tak napravy jsou v kolejich kdezto sroub skoro uprostred :?

Pokud to do pristi vymeny nekde skrtne tak to predelam na sroub bez hlavy co zaleze az dovnitr a pak by to melo byt OK 8)

Napsal: ned 27 kvě 2012, 11:51
od DYK77
No já ho mám schovaný ještě nad úrovní spodku auta, takže pokud by byly někde vyjeté koleje, zůstanu dříve viset na břiše.

Napsal: čtv 28 bře 2013, 16:02
od Winterwolf
Pokud někdo zvažujete výměnu vany za tu se šroubem tak Autodílna Martínekakci

Napsal: čtv 04 dub 2013, 22:59
od DYK77
To je fajn akce. Kdyby se mi chtělo sundavat vanu podruhé kvůli šroubu, tak bych do toho hned šel :)

Napsal: pát 03 kvě 2013, 14:46
od kuher
Tak ji mám též doma, od Martínka, po jednání se servisákem. Tak se uvidí i když se mi zdá, že je šroub dost ven. :roll:

Napsal: pát 03 kvě 2013, 16:09
od Druzeta
Já jsem si ho radši dal do strany, abych ho někde neurval.

Napsal: pát 03 kvě 2013, 20:48
od kuher
Už jsem to řešil se servisákem a sežene nějaký nižší a na imbus. Tak bude "trčet" asi 4 mm. Chtěl jsem, aby to udělal na původní vaně, ale měl obavu s poškození, tak jsem koupil hotovku, poslední. :lol:

Napsal: pon 06 kvě 2013, 09:13
od Druzeta
Co to máš za mechanika když se bojí provrtat vanu a navařit tam matici na vypušák. :roll:

Napsal: pon 06 kvě 2013, 20:33
od kuher
Takhle s hotovkou je to jednodušší. Kdybych na tom trval, tak to udělá, ale jak jsem psal. Má trochu obavy, že by se vana skroutila. A na mým prckovi se učí. Dělal mi všechny auta a dělá sanitky ústecké nemocnici.

Napsal: úte 07 kvě 2013, 08:06
od xvo
Myslím si, že vzhledem k tomu kolik sajrajtu zbyde při odsávání olele, tak jak to řeší výrobce, nemá cenu mít trauma z toho že není výpušák v nejnižším bodě, kde by samozřejmě měl být. Skoro bych řekl, že jakékoli umístění vypouštěcího šroubu je lepší, než původní výrobní řešení odsáváním. Když jsem měnil olej po implantaci vypouštěcího šroubu, divil jsem se o kolik víc ho musím nalít, než tvrdí výrobce. Ten rozdíl zřejmě zůstává v motoru, jako takové malé, nenápadné kurvítko.
Něco jako EGR ventil. Není žádoucí, aby auta vydržela déle, než je nutné ...

Napsal: úte 07 kvě 2013, 09:12
od Druzeta
Já při vypouštění oleje beru ještě kompresor s vyfukovačkou a ženu do motoru vzduch a ještě toho dost vyfoukám. :wink:

Napsal: úte 07 kvě 2013, 11:21
od kuher
Pokud není ten šroub na nejnižším místě, tak nemá cenu jej tam dávat. Mě se ale zdá, že hlava šroubu je dost nízko. Ještě jsem to neporovnával, či je to nejnižší místo na motoru a podvozku, pokud bude, tak to vyřeším imbus. šroubem s nízkou hlavou.
Peo, tu matku na vevaření je dost problematické vhodnou sehnat. Tak jsem zvolil novou vanu, než mít potom problémy, třeba s vadným závitem starých. :roll:

Napsal: úte 07 kvě 2013, 11:30
od Druzeta
Problém to není, já to řeším tak že koupím výpustní šroub na Octavii a zajedu s ním do www.fabory.cz a podle toho koupím matku, která se tam navaří CO2.
Samozřejmě že někde v železářství ji mít nebudou, musí to být speciálka na šrouby.