Smart Four Two(r.v.2000)-baterie
Smart Four Two(r.v.2000)-baterie
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
zaregistruj se, tesime se na tebe na srazech
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
moje chabe technicke znalosti rikaji, ze alternator plni dve funkce?
- dodava elektrinu do rozvodu v aute a napaji tim elektricke "spotrebice" v aute (mysleno: ridici jednotky, radio, svetla, zapalovaci svicky, veskerou elektroniku auta, atd.)
- udrzuje baterii nabitou, aby mohla napajet spotrebice pri vypnutem motoru a primarne, aby s jeji elektrinou sel nastartovat motor..
samotne dobijeni nabite baterie alternator nijak zvlast nezatezuje, protoze se baterie dobiji proudem o velikosti 1/10 kapacity? v okamziku, kdy se pustis jakykoliv jiny a elektricky narocny spotrebic, tak musi alternator vyrobit vic elektriny = vetsi zatez pro alternator a tim i pro motor (a uz se zacinam opakovat co sem psal)
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
no, myslim si, ze to bude i tim, ze smart ma napriklad polovicni obsah. verim tomu, ze kbyby se na nejakem 4,2 nebo 5,8 motoru pustila klimatizace, tak to ten motor na volnobeh ani nezaznamena
i ten alternator je o energii, kterou ten motor produkuje. vzhledem k tomu, ze smart potrebuje na svych 33, 40, 45 kw turbo, tak pri volnobehu bude ten vykon minimalni. fabia (pokud to neni nejnovejsi), tak ma napriklad 47 kw standardne.
motorum rozumim prd, jen si myslim, ze vetsi obsah ma vetsi silu i na volnobeh i kdyby to byl stejne vykonny motor
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Jsem překvapena, že bych měla sledovat otáčky, když stahuju okna. Musím se na to podívat, jestli to dělá něco s autem
23. 12. 2015 Smart Forfour 1,3 2004 Gumídek
Jsou chvíle, kdy ti vůbec nepomůže, že umíš napsat slovo MYSLIVEC.
Markéta píše:Jestli tě to uklidní, baterie může odejít v zimě i v létě. Navíc baterky na benzín nejsou tak šíleně drahé.
Jsem překvapena, že bych měla sledovat otáčky, když stahuju okna. Musím se na to podívat, jestli to dělá něco s autem
Byl bych rád, kdyby sem někdo napsal jestli to dělá i jeho Smárt. Baterii jsem kupoval Vartu za 1500kč(má otočené kontakty než obyč.auta). Světlo v autě, hlavně to malinké u nohou stějně jen tak "mžourá". Snad to nebude nějaká závada.
Ono to kolísá hlavně při zavírání oken až nadoraz a na volnoběh. Při zvýšených otáčkách motoru to se Smártíkem ani nehne..Tak nevímJardaKo píše:Nech si zkontrolovat jestli a jak ti to dobíjí (dá se to ověřit i doma s měřákem ale to záleží jestli technice rozumíš či nikoli).
Při spouštění okna bys žádné znatelné kolísání otáček neměl pocítit, zas tak moc to palubní sí nezatěžuje (tedy pokud je v pořádku).
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
neres to uz. dokud vse funguje, tak to zavada neni. az neco prestane fungovat, budes resit proc to nejde a cim to je.
to tak delas i na sobe, ze hledas co ti je jeste dokud jsi zdravy?
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2184
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha