Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
Při kontrole těsnosti jsme objevili v klimatizaci díru. Nevíme kde je, musí se to celé asi nějak vytáhnout? Nevím vůbec jak na to, poradí mi někdo? Dík
Sežeň si servis kde se na klimatizace specializují. Ti mají mašinku (něco takového: http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=96221) která najde únik uplně v pohodě a nemusíš mít systém zacpaný tou reflexní srajdou.
jo, jo ... - při kontrole, vypuštění, vysušení a napuštění klimatizace - tento měřák je citlivej jak sviňa - odhalil únik - dotaženo a vše je v pořádku ...
michmartin píše:jo, jo ... - při kontrole, vypuštění, vysušení a napuštění klimatizace - tento měřák je citlivej jak sviňa - odhalil únik - dotaženo a vše je v pořádku ...
hlavně vakuování si zapomněl bez toho to nenapustíš zpět
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
Měřák je opravdu až neuvěřitelně citlivej. V jiným tématu jsem popisoval přeplněnou klimu na smartu.
Když to klimaáci řešili, tak se zároveň věnovali i úniku klimatizace na vedlejším autě. Jeden s mašinkou hledal únik (ten se objevil až po zahřátí) a druhý mezi tím zkusil odpustit trošku náplně ze smártu. Vzdálenost mezi smartem a druhym autem byla dobrých 5m. Sonda byla strčená hluboko do motorového prostoru druhého auta a stejně se rozsvítila jak vánoční stromeček. Vše proběhlo venku, takže bych čekal že náplň se rozprostře do okolí v naprosto zanedbatelné koncentraci, ale stejně na několik minut musel servisák tu sondu odložit něž se to pořádně rozfoukalo.
nevim co ti přesně dělali, ale u nás to funguje tak že se odsaje stávající medium a olej, pak se vakuuje a suší, potom proběhne test těsnosti to, ale pozná jen větší díru, a pak se plní chladící médium a olej popřípadě kontrastní látka pokud je podezření na únik, pak uděláš test tlaku klima a jedeš.
Pokud víš že tam máš díru a nemáš kontrastní látku a stále tam máš chladící médium dá se použít ten zmíněný "čichač" to ale měli udělat hned takhle ti to zbytečně uteče a stojí to korunky
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail