Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Po pravdě ani nevim kam můj problém zařadit protože je to hned několik závad (vše začalo najednou)...Mám Fortwo CDI rok 2000.Trvá to 3 dny a problém je v tom že po projetí větších nerovností na vozovce probliknou kontrolky ABS a ruční brzdy. Někdy se k nim dokonce přidá kontrolka žhavení nebo air bagu. Je to cca na 2 vteřiny a auto ztratí i trochu výkon. Když projedu opravdu velkými výmoly nebo i retardér motor chcípne.Potom jde normálně nastartovat. Tyto závady se projevují hlavně když dostane "šouch" zadní náprava. Auto jsem měl na heveru a jediný co jsem našel byl prasklý snímací kroužek ABS, tak jsem dal oba nové. Závady jsou pořád stejné zítra jedu na diagnostiku,ale obávám se že to nic nenačte. Auta dělám 8 let,ale tohle mi hlava nebere. Tak kdyby někdo z vás třeba věděl...děkuju
Winterwolf píše:Zkontroluj si ukostření baterie a pak ještě motoru
Taky mě to napadlo... baterie vypadá v pořádku a ten motor ještě pořádně zkontroluju (předpokládám že je tam jen ten měděný pletenec cca 35cm dlouhý co vede kolem turba) ale že by to mělo vliv i na ty kontrolky?
vliv na kontrolky je zvlastni. sice na to ma vliv zadni naprava, ale vypada to na moznou vadu v kabelovem svazku. prosel bych i ostatni ukostrovaci body, jeden - k ridici jednotce je pod kobercem u baterky na tunelu. z tama vede kostra k ridici jednotce (pojistkova skrin nad nohama ridice). jak ti to problikava az takto, tak to bude spis nekde soustredene v konektoru. co ten hlavni v pojistkove skrini?
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
Tak je to vyřešený...zkusil jsem zatahat za všechny kabely co jsou u motoru a nic. Potom mi to nedalo a zkusil jsem rukou poklepat trochu na ten koberec co je nad pedály a problikly kontrolky když jsem poklepal víc motor chcípnul. Po sundání toho koberce jsem si všimnul, že do pojistkovky vede (dodělávaný) kabel který odpojuje čerpadlo a ten nebyl úplně zasunutý,tak jsem přihnul konektory zasunul pořádně a problém zmizel!!!