Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
JBC, ja to myslim vazne - smart je hlavny celosvetovy partner beachvolejbalovej federacie. A na velke zapasy pouzivali 2 crossblady (bez vybavy, bez oznacenia, bez vyrobneho cisla) ako lavicky pre hracov ku volejbalovemu ihrisku. A tieto dva nove modely ich maju nahradit. V Budapesti sa nikto netvaril, ze je to "novy crossblade". Narovinu povedali ze je to iba showcar, ktory robili za ucelom nahradenia tych povodnych 2 crossbladeov.
To co rekl nakonec, to by byl dobry slogan: Tohle auto musite chtit. Dejme si to do kluboveho mota
Tezko se chvali, kdyz je k autu pocitovan obecny odpor.
Odesláno z mého GT-N7000 pomocí Tapatalk
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
Co na něm chceš chválit? Jo, říkám, že se mi líbí interiér. Ale je nepraktický, nepraktický, nepraktický, zkrátka, úplně na hovno. Nedokážu zkroutit ruku, abych odněkud vylovil bezpečnostní pás a připoutal se. A když už se nějak připoutám, tak mě pás řeže do krku. A data a informace na displejích psané v polštině, to je fakt prdel! Za 400 litrů, za to to fakt stojí!
Ja sem to myslel tak, ze uz jen proto, ze je to smart, tak ho z principu nepochvali.
U hoboje sem otviral spodek kufru a hned me zustal v ruce kus plastu. uz jsem se tu myslim jednou vyjadroval k prvnim dojmum, ze je to absolutni tragedie.
Ovsem tragedie pro nas, protoze jde kvalita dule.
Odesláno z mého GT-N7000 pomocí Tapatalk
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
Zavítal jsem do této rubriky a povšiml si Dykem 77 umístěných odkazů hodnotící jízdní vlastnosti a celkový vzhled Fortwo a Forfour v rámci testů. Tady si myslím, že by si je mohl prohlédnout každý řidič se zaujetím pro značku Smart nebo se prostě líbí a někdo může též uvažovat o koupi. Za ty peníze- bylo to tam též hezky řečeno?! Testy s mluveným slovem popisují perfektně nové smarty jako takové. Myslím si, že je tam popsáno všechno, co dělá Smart Smartem, ale i obecnější postřehy – xlukas.cz si též povšiml- na automobilovou značku Smart alespoň to já tak vnímám. Odkaz na Fortwo si dovolím Dyku „vypůjčit“ a umístit do mého článku Nádherný vůz … to pro příchozí brouzdaly z venku, kteří do našich stránek nahlédnou. Odkazy na Fortwo a ForFour jsou popisně vynikající.
Já se rozhodně nepřipojuji k hodnocení jízdních vlastností a celkové koncepce interiéru i exteriéru v negativním úhlu – Smart byl a stále je prostě „svůj“! A nevěřím, že je horší oproti předchozím modelům ano chybí mi u Fortwo třeba v modelu passion přímo vestavěná automatická převodovka. Jinak jsou to hezké „zákusky“ to se musí uznat.
Smart40kW MCO1, je to atypické, pohledné a sympatické auto včetně jeho výkonu.
No jo no. Musime to brat tak, ze Smart byl ve ztrate, ceny aut sly dolu, a tak aby znacka Smart nevymizela, musela prijit nova generace s tim cim prisla. Myslim tim spolupraci s Renaultem, manualni prevodovky a jine kompromisy. Podobna spoluprace ruznych znacek je dnes bezna. Ford dava motor Citroenu, Citroen dava motor z BMW a tak ruzne.
U kovanych Smartaku, kteri deni kolem aut sleduji od zacatku a zajimaji se o techniku, je nova řada nejspis sklamanim nejen po designove strance. Pro ty kteri znacku Smart teprve objevili, nebo se nezajimaji o to z ceho tam je nyni vrazeny motor atd., to muze byt stale zajimave vozitko. My mame holt tu "nevyhodu", ze mame stale tendenci srovnavat s tim co jsme znali z drivejska.
To trvalo!!! Snad mi to „došlo“ ty pro mne snad „zastřené“ přesně nedefinované výtky na Smart. Smart ForTwo stále zůstává svůj to ano, ale od roku 2007 totiž ztratila značka Smart FotTwo svůj hlavní komponent to je motor Mercedes Benz - záruka německé kvality. To pokládám za zásadní chybu chtělo to zřejmě více propagovat motor, který tvořil souznění spolu s Hatchback karoserií v celkovém dojmu značky Smart při úvodním vstupu na automobilový trh! Po této době myslím od roku 2007 si již majitelé Smarta nemůžou přidat na vozidlo ke štítku Smart též hvězdu „Benzu“. Nemám nic proti motorům MICUBISHI, CITROENU apod. ale k tomuto značně atypickému městskému vozidlu, který má trčet z průměru měly fakt zůstat původní motory Mercedes Benz. Mělo se pracovat na vyšších kubaturách, (ale vývoj je drahý,tedy spousta peněz!) jestliže vznikla tato potřeba. Protože pouze mimořádně dobré motory s dlouho letitou tradicí a celosvětově dobrým renomé dávaly Smartům ten pravý punc výjimečnosti. V tomto ohledu je škoda, že se Smart zařazuje do „běžných“ výrobních linek a výměnných praktik. No jo!
Vždyť si přečtěme z fotografie a řekněme si nahlas M…….B…. to je prostě o něčem!!
Smart40kW MCO1, je to atypické, pohledné a sympatické auto včetně jeho výkonu.
Nezlob se na mě,ale zrovna motor je snad ten největší průser který Smart má. Proč myslíš , že se k tomu MB nehlásí Jsou si moc dobře vědomi, že motor který najede v průměru 150 000km a je na odpis není ta správná vizitka
Pro mě, za mě, ať si to celé klidně stojí na platformě od Fiatu nebo od Škodovky, nápravy nebo motor Smarta Smartem nedělá. Naopak, je dobře, že se do toho sypou jiné motory - předpokládám, že budou mít životnost, která je dnes standardem a že budou chodit minimálně do 300.000 km.
Já osobně říkám, že kdyby Škodovka vzala Citygo, vyhodila z něj zadní sedadla a zkrátila ho o 60 cm, takže by zadní kola byla hned za dveřmi, tak by to pro mě bylo přitažlivější, než čtyřipěttrojka.