Strata vykonu motoru CDI 40kw
Strata vykonu motoru CDI 40kw
Diagnostika hlasila spatny EGR ventil a chyba cidla polohy zarazene rychlosti - takze bych zkusil zacit u toho EGRu.
Po vymazani vse v normalu necele 2 mesice - pote ten samy problem.
Znovu diagnostika - ty same zavady - ted stav : opetovne vymazani zavad a znovu vse naprosto v normalu - EGR vypada totiz ciste ( nerozebirano ) a cidlo
Vice zatim nereseno a to z duvodu, ze mechanik ma podezreni, ze jsou to falesne chybne hlaseni - mam nacipovano a dodelavana neodborne muzika. Firma/y, ktere se v tom hrabaly predchozimu majiteli, tak nakoply ridici jednotku a smartik si obcas zije vlastnim zivotem
Ted bude postup vse nejdriv postupne vyskubat (muzika) a cekat, zda se problem opet projevi ci nikoli - proste cesta pokus/omyl.
EDIT: Špatně jsem se vyjádřilDruzeta píše:EGR se zanáší zevnitř, zvenčí na něm nic neuvidíš.Jerome píše:EGR vypada totiz ciste ( nerozebirano )
Samo že se EGR zanáší zevnitř a ne zvenku.
Ale pokud se po vymazání chyb vrátí vše naprosto do normálu.
A najedu bez dalšího problému 1500 km za 2 měsíce, tak je to přinejmenším divné :-/
Myslím, že pokud by byl EGR zasr... ( a to mám najeto 55tis ) , tak by se závada projevila asi mnohem dříve.
Re: Strata vykonu motoru CDI 40kw
Timhle vsim jsem si prosel .. mam tu samou 451cku .. stejny problemy temer od zacatku .. resim to stale s MB a po temer 3ch letech konecne vydal vyrobce manual o tyhle chybe. Nemam bohuzel podrobnosti ale uz sem to reklamoval cca 5x a ted aktualne je smartak znovu na stodulkach kde sem se potkal s jinou 451ckou s pry uplne stejnym problemem. Takze co si pamatuju :
1. pokud to vypadne .. je to jako pad do nouzaku tzn nelze to vytocit pres nejaky otacky, netahne .. kontrolka nouzaku nesviti.. staci zastavit, vypnout , nastartovat a jede zas ok.
2. projevovalo se mi to v ruzne dlouhejch intervalech ale vzdycky jen "v tahu" tzn v zaberu pri jizde do kopce .. nikdy se mi to nestalo na rovine nebo pri brzdeni motorem
3. mnel jsem nekolikrat meneny cidla teploty (tusim pred DPF), cidla tlaku, a komplet EGR ..
4. pred rokem mi rekli ze smart udelal novy verze "ventilu" nejsem si jistej jakejch + update sw .. pak sem jezdil temer 6 mesicu bez problemu .. az ted se mi to stalo behem mesice 2x znovu.
5. taak a ted po paty uz dostali v MB manual (cca 30 stranek co sem videl) s komplet senamem vseho co se ma zkontrolovat .. chteji na to aspon 2dny takze to asi nebude zadna drobna kontrola.
jestli pises ze mas 2011 tak bych skusil jit rovnou do MB servisu .. mne i po zaruce dali spoluucast vyrobce 75% takze sice to neco bude stat (muzu napsat pristi tejden jak sem dopad) ale asi uz vedi kde vsude muze byt problem.
Koukam co mam na fakture za dily a je tu jedno cidlo tlaku (a0061536628), pak podtlakovy trubky (a4514301229, a6600701032), par hadic (a1170780281,a6600780381,a0079971552,a6010780245) skrtici klapka (a1162760929) a pak blbiny (svorky,drzaky atd) .. mimo tuhle opravu sem mnel jeste znova vymenu senzoru teploty pred FAPem .. ale to s tim asi nesouvisi.
Jinak tam nakonec byli tri smartaci se stejnym problemem (dokonce jeden pouze rok starej).
Snad ti to pomuze .. suma sumarum je to vymena vsech "trubek" od nasavani vzduhu .. vic sem z toho nevykoukal.
http://i385.photobucket.com/albums/oo29 ... C01711.jpg
ide o hadicku ktora vedie od zlateho "valceka" do turbu - strieborna suciastka. dik.[/url]