Stránka 1 z 2

ForFour

Napsal: čtv 03 říj 2013, 19:01
od Vajgl
Tak jsem si pořídil FF, budu rád když se se mnou někdo podělí o zkušenostech.
Zrovna jsem měnil termostat a desky a je to docela pohoda..

Napsal: pát 04 říj 2013, 11:42
od Mili_K
Gratulace :)

Napsal: pát 04 říj 2013, 13:30
od ufo
Také gratuluji, mám 5 let FF Pulse 1,3 černo-zlatýho.
Zatím spokojenost,frčí o sto šest :D

Napsal: sob 05 říj 2013, 15:30
od Mili_K
Ja frčel na Smartparádu o stoosmdesát :D

-> Vajgl: zkušenosti ... záleží co tě zajímá :wink:

Napsal: ned 06 říj 2013, 12:44
od ufo
Nám to letos bohužel nevyšlo.
Jinak taky z toho vytáhnu i 170, ale pak už se bojím pokuty.... :lol:

Napsal: ned 06 říj 2013, 17:57
od Vajgl
No třeba by mě zajímalo jak vytáhnu přední světlo, kde jsou nějaké čudle co bych mohl ulomit, na které si mám dát bacha

Napsal: ned 06 říj 2013, 17:58
od Vajgl
Nevíte někdo jestli do zadních dveří vedou dráty k reproduktorům?

Napsal: úte 08 říj 2013, 07:47
od Mili_K
Vajgl píše:Nevíte někdo jestli do zadních dveří vedou dráty k reproduktorům?
to je zajimava otazka, protoze nam treba vzadu repraky nehrajou i kdyz na radiu je nastavene aby hraly .... na druhou stranu, kdyz uz tam repro je, tak kabely by tam mely byt tez

Napsal: pát 11 říj 2013, 23:21
od Vajgl
No já jsem nějaké dráty našel, ale ty podle mě vedou k centrálu, origo tam asi navedené nebudou. Neměl jsem odvahu rozebírat celé dveře.

Topení

Napsal: ned 01 pro 2013, 14:08
od Vajgl
Termostat mám vyměněný ale je to nějaké divné, když jedu delší dobu po dálnici se zahřátým motorem, slabo to topí. Když otevřu kapotu a sáhnu na hadici(spodní) co vede z chladiče je studená. Když stojím s nastartovaným chvíli na místě zahřeje se i ona a začne to líp topit. Poradí mi někdo kde mám hledat chybu. Jetště jednou opakuji TERMOSTAT vyměněný za nový.
Motor 1.1 55kw

Napsal: ned 01 pro 2013, 16:42
od JBC
Nezůstala někde v topení vzduchová bublina? Anebo obráceně - to, že je termostat nový ještě neznamená, že není taky vadný. To jestli je dobrý se nepoznává podle spodní hadice chladiče, ale podle horní. Horní hadice (přesněji řečeno, vývod z motoru k horní hadici) musí zůstat studená až do úplného ohřátí motoru, teprve potom se musí skokově ohřát.
Nemohl se do termostatu, když byl otevřený, dostat nějaký habrajz? Že by chtěl zavřít, ale nemůže, protože mu na té ploše sedí třeba ztracená matička? Nebo kus koroze ("vodního kamene") z nějakého potrubí? Že by to pořád trochu propouštělo... A zase - jedině kontrola teploty na horní hadici.

topení

Napsal: ned 01 pro 2013, 16:56
od Vajgl
Tak z toho jsem docela jelen. Horní hadice je teplá za chvilku a když to nechám ohřát pak je teplá i spodní, ale to asi tak po 5 min chodu motoru.
Stalo se mi toto, jedu 50km na jeden zátah, zastavím na pumpě sáhnu na spodní hadici co vede z chladiče a je studená. Když to zahřeju na místě, topí to krásně a zahřeje se vrchní a po chvilce i spodní hadice.

Napsal: ned 01 pro 2013, 21:12
od dodo555
aby to nebolo tesnenie pod hlavou :(
priznaky su podobne

Napsal: ned 01 pro 2013, 21:27
od Vajgl
dodo555 píše:aby to nebolo tesnenie pod hlavou :(
priznaky su podobne
Jak se to diagnostikovat aniž bych rozebíral motor?

Napsal: úte 03 pro 2013, 21:49
od Vajgl
Vajgl píše:
dodo555 píše:aby to nebolo tesnenie pod hlavou :(
priznaky su podobne
Jak se to diagnostikovat aniž bych rozebíral motor?
Voda se mi netlakuje tak nevím jestli to bude těsnění