Falešná Smartí nemoc
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
ja bych mel obavu, ze zacne tect turbo.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Pak se ještě do oleje dává něco, co udělá na stěnách válce film, který snižuje tření. Dřív se dávalo Molyko na bázi molybdenu, teď je chemie zas jiná. U trabantíka, jen taky dal nějaký "Ekolube" přímo do benzínu s olejem, chvílu se pěkně hulilo, ale pak jsem lil poměr benzínu a oleje ne 1:33, ale 1:60.
A pokud se po výplachu zvedl tlak ve válci skoro o 4 atm, tak byl zapečený kroužek, nevím kolik jich Smart má, ale jsou těsnící a stírací. Sám jsem zvědavej na spotřebu oleje, nečoudne jen jde při studeným startu pára.
Ty tlaky jsi měřil stále stejně, stejným způsobem, stejným měřákem atd.
Aby tě to nezavedlo na nějakou falešou stopu??.
Jo, může to být obchodní bublina. Stejně jako čistič myčky na nádobí. Protože jestli myčka neumyje sama sebe, tak přece nemůže umýt ani to nádobí.
Na druhou stranu, takový odstraňovač vodního kamene se strčí do rychlovarné konvice nebo překapávače a za minutu je to zařízení opravdu od kamene vyčištěné. A sajrajt na čištění disků kol také lépe rozpouštěl "karbon" na předních kolech, než jiné sajrajty. Sice to nešlo jak v televizní reklamě, muselo se mechanicky docela máknout, ale s jinými sajrajty nešlo dolů prakticky nic.
Takže - fungovat to může. A dokonce to může fungovat jen na ty usazeniny. Jak to ale ověřit? Jedině starý olej vypustit, prohlédnout, uložit vzorek, olej nalít zpátky, dát do něj sajrajt a postoupit podle návodu, vypustit, porovnat vzorky.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
to tam vsude zustane a novym olejem se to jenom naredi?
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Ještě zkusím opatrně slejt ten olej z prvního výplachu, co zbylo na dně.
Takovej výdaj to zas není - před výměnou oleje to tam nalejt, chce to odvahu a třeba... .
Jo a v tom kanystru v plochou dna cca 20x15cm zbylo po "dekantování" min. půl centimetru humusu, kterej by se dal mazat na chleba jako med. .
- Chorche
- Smart ACE
- Příspěvky: 1057
- Registrován: úte 18 bře 2008, 17:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak, jenže teď sem s toho poněkut zmatenej. Hova psal, že problém je když lze hadičku profouknout. Ty píšeš že problém je když jí profouknout nelze.Jindřich píše: Takže - kdo má podezření a bojí se smártí nemoci, a rozpojí tuto hadičku za zpětným ventilem a zkusí fouknout, jestli je průchozí směrem do motoru, jinak to musí vyčistit
Jediný co s toho asi chápu, že Hovův problém byl ten ventilek kterej propouštěl a tvuj problém ucpaná díra za vodní pumpou směrem do bloku motoru. Jenže k čemu tam teda je ten ventilek, pakliže má blokovat průchod od klapky do bloku když ty píšeš že má průchod bejt volnej ???
Toyota 4runner 1. Gen
a 2 malý ségry Toyoty RAV4 1. a 2. Gen