Otevírání/zamykani
ex- Smart 0,7 Passion 07/2003 (I) stříbrný - dcery
ex- Smart 0,7 Passion 05/2003 (D) stříbrný
ex- Smart 451 52kW Passion 04/2007 (A) stříbrný/champagne
5- Smart 451 52kW Pulse 04/2007 (CZ) černý
6- Smart 453 52kW Passion 10/2014 (CZ) oranžovočerný
Jinak jsem to prozatím vyřešil tak, že jsem vzal blikací relé z fabie (je elektronické bratru za 150 -) a zapojil ho ho k drátúm vedoucím do a ze SAM. A zatím blikám na obě strany.
Teď ještě ten kód k radiu......
ex- Smart 0,7 Passion 07/2003 (I) stříbrný - dcery
ex- Smart 0,7 Passion 05/2003 (D) stříbrný
ex- Smart 451 52kW Passion 04/2007 (A) stříbrný/champagne
5- Smart 451 52kW Pulse 04/2007 (CZ) černý
6- Smart 453 52kW Passion 10/2014 (CZ) oranžovočerný
Stav co jsem popisoval se děje pouze s jedním ze dvou klíčků. O to je to divnější. Tím špatným klíčkem odemknu a smartík bliká jak o vánocích, tak zmačknu odemčení klíčkem co je ok a smartík blikat přestane. Baterie z auta je v pořádku, dokonce jsem ji vyndal a dal nabíječku. A všechno je zacvaknuté a světlo interierove zhasne. Zámkama ve dveřích to není páč s druhým klíčkem všechno funguje jak má. A navíc jsem nedavno měnil zamykání viz: http://www.smart-club.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=4639xlukas.cz píše:ptal sem se te, jestli mas v poradku velkou baterku v aute a reagoval na to worlaHace píše:Diky za rady a porady.
ono ani denni jezdeni nemusi znamenat, ze ta baterka nedrzi kapacitu na 100%.
ja sem taky jezdil denne a hodne. jednoho krasneho dne dojdu po praci k autu a nenastartuju. odesla baterka.
jeste zkus proverit relatko blinkru. je pod pristrojovkou a zkontroluj vsecky zarovky, jestli neni neni nektera spalena
zkus otevrit a zavrit oboje dvere vcetne zadnich. jestli spatnenedoleha zamek.
a po zamknuti auta jsi si jisty, ze se ti auto zamkne?
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
pokud to dela jenom jeden klicek, tak mas pravdu, ze hledat zavadu v klicku.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Teda, klobouk dolů, já bych se v té hromadě drátů u SAM vůbec neorientoval. Ještě že mají ty konektory nezaměnitelné. Ale tahat jednotlivé dráty...Pedro píše:Jinak jsem to prozatím vyřešil tak, že jsem vzal blikací relé z fabie (je elektronické bratru za 150 -) a zapojil ho ho k drátúm vedoucím do a ze SAM.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Jasný, v pohodě, psal jsem jen abych se ujistil jestli nemá někdo podobnou zkušenost před tím, než si koupím novej klíček a nechám si to nakodovat. Takže díky moc ještě jednou.xlukas.cz píše:aha, tak to se omlouvam, ze sem se ptal uz na vyrcene veci. uz sem se v te diskuzi ztracel.
pokud to dela jenom jeden klicek, tak mas pravdu, ze hledat zavadu v klicku.
Jsou tam rele do plosneho spoje a pokud by to bylo jim, tak by nemel byt problem ho vymenitPedro píše:Když už jsme u těch blinkrů. Já mám SAM (2003, ale podívám se která verze). Nejde mi celá pravá strana blinkrů při posunutí páčky, levá bez problémů funguje. Na výstražné světla fungují obě strany. Měl jsem rozdělanou páčku- tam to funguje, zkoušel jsem sepnutí na kostru páčkou až na konektoru co vede do SAM - tam to také funguje. Po přivedení plusu na kabel co vede z konektoru od SAM ke světlům levá stana normálně svítí. Otázka: dá se to nastavit diagnostikou (po vyčtení z fór tam nejsou klasická relátka jako u dřívějších modelů, tj. každé pro jednu stranu)?
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim )
Winterwolf píše:Nač volat odtahovku když auto má všechny kola, brzdí a můžeš točit volantem
Kdyby bylo potřeba napiš a odtáhnu tě na laně
kdyz neodkodujes, tak nevyradis zpatecku. Nebo ty vis jak jinak ji vyradit?
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim )
Hele, hoBoji, relé do plošných spojů.... Kolik ampér asi tak ty malý "kostičky" dokážou spínat a rozepínat "bez ztráty kytičky"? Jedna strana blinkrů představuje nějakých 3,5 A. Blikají-li obě strany varovných světel přes jeden kontakt, je to 7 A...hoboj píše:Jsou tam rele do plosneho spoje a pokud by to bylo jim, tak by nemel byt problem ho vymenit
Nebo - hlavní světla představují nějakých 9 A (protože obrysovky i se "zadkem" jsou jiné relé) - myslíš, že třeba dálková vlákna spínají stejné malé kostičky?
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2184
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
http://www.fq101.co.uk/data-a-reference ... e-sam.html
zejména předposlední obrázek - tam na pružném spoji byly odprásknuty hned čtyři spoje - se divím, že ni to ještě jelo.
Nafotil jsem to a pak to někam pověsím.
Nemáte někdo zkušenost zda se dá samostatně koupit jen spojky s deskami relátek - a na to nasadit stávající desku s čipem? [/img][/url]
ex- Smart 0,7 Passion 07/2003 (I) stříbrný - dcery
ex- Smart 0,7 Passion 05/2003 (D) stříbrný
ex- Smart 451 52kW Passion 04/2007 (A) stříbrný/champagne
5- Smart 451 52kW Pulse 04/2007 (CZ) černý
6- Smart 453 52kW Passion 10/2014 (CZ) oranžovočerný