Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ty motorky na naklápění světel by to dělaly i když neběží motor, jenom při zapnutém klíčku, skutečně ti to dělá při nastartovaném motoru ???Nevím, co by mohlo mít něco společného s nastartovaným motorem a zapnutím světel- dělá to pořád, nebo jenom chvilku ??
V "motorkách" je komparátor - porovnává napětí z posuvného děliče - ten je spojen s naklápěnou parabolou a celý je pod napětím 12V - s napětím, které leze z reostatu kolečka pod volantem - pro polohu 0 až 2 je to někde mezi 9 - 11,5 V. A protože napětí "12V" není při startu stejné jako při vypnutí motoru po jízdě, tak se to vždy na začátku trochu přestaví. A má na to vliv teplota komparátoru v "motorkách".
Vypadá to, že při pokaženém "motorku" je vlastní motorek v pořádku - v háji je součástka komparátoru.
S kámošem jsme objevili dodavatele (Čína) - tak bychom to mohli celkem levně dávat zpět do kupy.
Teď už mi to jde taky, ale když se vrátit k podstatě dotazu, tak je to vlastně správně, ne, na začátku to vždycky trochu zavrčí (díky tomu rozdílnýmu napětí)a najde si to novou polohu, mně to dělá taky.
Pedro píše:V "motorkách" je komparátor - porovnává napětí z posuvného děliče - ten je spojen s naklápěnou parabolou a celý je pod napětím 12V - s napětím, které leze z reostatu kolečka pod volantem - pro polohu 0 až 2 je to někde mezi 9 - 11,5 V. A protože napětí "12V" není při startu stejné jako při vypnutí motoru po jízdě, tak se to vždy na začátku trochu přestaví. A má na to vliv teplota komparátoru v "motorkách".
Vypadá to, že při pokaženém "motorku" je vlastní motorek v pořádku - v háji je součástka komparátoru.
S kámošem jsme objevili dodavatele (Čína) - tak bychom to mohli celkem levně dávat zpět do kupy.
Tak co, už jste si na ty opravy zařídili manufakturu? Měl bych tu dva motorky na opravu. Kolik bys za to chtěl? Poslat se to dá normální poštou v bublinkatý obálce... Nebo pojedu za dva týdny okolo Brna.
Nebo, pokud jsi zatím nezačal podnikat v oboru světloopravárenství, prozradíš typ součástky? Případně, odkud jsi ji měl? Abych ji sehnal dřív, než to rozeberu. S obráceným postupem bych mohl něco poztrácet.
Pokud to bude ve vlastním komparátoru, tak to zvládneme za 100,-. Ještě máme nějaké, které jsme objednali z Číny.
Samotný motorek se dá odzkoušet po vyndání na 12V - viz předchozí foto.
Stačí poslat v "bublinkové obálce".