Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
JBC píše:Ale on chce klíč, aby mohl otáčet klíčem a ne startovací tlačítko. A když nezná zuby ve spínačce, tak si klíč neudělá. Leda vymontovat zámek zezadu, rozebrat a podle toho klíč vybrousit z nějakého jiného ...
Ale asi by mu stačil klíč jakýkoliv, aby získal elektroniku z klíče, a udělat si startovací tlačítko. To jsi měl na mysli?
spatne jsem to pochopil, nedoslo mi ze mu jde o zelezo
i kdyz zase z druhe strany by mi nevadilo , vykuchat spinaci skrinku tak ze by to slo i sroubovakem, neb vidim zabezpeceni auta v jinem zarizeni. A taky je pravdou ze zamykani na radici pace je jen symbolicke.
ForTwo 450/2003 - 700ccm /Benzin + LPG / hlavne zimni provoz
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim )
Já jsem to pochopil tak že to chce vzít z jiného auta a namontovat aby to hned fungovalo, když by přehodil ty věci které jsou na sebe vázané tak by nemusel nic kodovat, pokud se neztratí kod z klíče.
Tak bohužel nejde přehodit s jineho auta oby to jelo. Museli by se koupit jednotky a kdo ví co všechno. Jinak MB to umí za cenu Železo 1300kč
Dálkáč 2400kč, kodování 720kč s DPH. Možnost je i ta , že podle zámku udělat železo a potom nějaky klíč k tomu dokodovat. Jo a Smarta jsem už převezl domu na paletaku Diky všem za informace !
hoboj píše:... A taky je pravdou ze zamykani na radici pace je jen symbolicke.
No, já myslím, že je polosymbolické. Klíč můžeš vyndat na N nebo na R. Rozhodnutí záleží jen na Tobě. Ale aspoň někoho to přiměje opouštět auto se zařazenou zpátečkou, takže ho zloděj neodtlačí neslyšně z parkoviště ...
S touhle fintou jsem se domáhal v pojišovně o slevu na pojistném za zabezpečení uzamčením zpátečky, které je podle mne lepší než co se montuje mechanické zamknutí zpátečky, ale bohužel pojišovna nezná toto uzamčení zpátečky, slečna v pojišovně tím byla evidentně zaskočena, něco jako softwarové uzamčení zpátečky nikdy neslyšela, a tak mi dala nakonec zvláštní osobní slevu, abych nepřišel zkrátka.
Nevím,jak by to ale bylo mechanicky zajištěno, když jediným propojením mezi řadící pákou a převodovkou je pár drátů, takže když zařadíš zpátečku ještě při zapnutém klíčku a klíček vyndáš, tak je tam zařazena zpátečka a když tam ten klíček nedáš, protože ho třeba nemáš ( zloděj ), tak můžeš s řadící pákou hejbat jak chceš, tu zpátečku ven nedostaneš, je zamčena elektronicky.
bavime se o mechanice, jakmile das radicku na N nebo R a otocis klickem do polohy kdy jde vytahnout, tak se tam pretoci takova zapadka a nedovoli manualne pohybovat radici pakou. To same se neda udelat v poloze kdy je paka pripravena radit + nebo - . Samozrejme ma cele to zarizeni daleko k tomu aby se dalo prirovnavat k zamku zpatecky u seriove nebo i dodatecne montovanym zarizenim. Take i k zamku rizeni.
ForTwo 450/2003 - 700ccm /Benzin + LPG / hlavne zimni provoz
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim )
No to máš pravdu v tý mechanice řadící páky, ale zároveň máš v převodovce zpátečku a bez klíčku to neodtlačiš z parkoviště i kdybys uth tu řadící páku a zahodil.