po 20 minutách po nastartování motor zdechna, až vychladne z

Řešení problémů s motorem
Uživatelský avatar
STAS1
Smart ACE
Příspěvky: 707
Registrován: stř 25 črc 2007, 12:20
Bydliště: Kyjov, Jižní Morava

Příspěvek od STAS1 »

Zkusím se mrknout na tlak paliva... :roll:
Smart For Two 0,6 benzin r.v.2000 - bohužel po smrti :?
Jindřich
Smart ACE
Příspěvky: 1115
Registrován: pát 23 srp 2013, 11:51
Bydliště: Provodín 41

Příspěvek od Jindřich »

tomyk píše:na US smart foru jsem nasel stejny popis problemu s touto odpovedi
sounds like a classic hot start problem. Check Fuel Pressure Regulator and vacuum hoses.
.
Akou rečou jsi terazky hovoril, nejsi ty ten amerikánskej špion ?? *pivo*
SMART CITY-Coupe,1999/06/40 kW,žlutý drak *trsám*
Uživatelský avatar
STAS1
Smart ACE
Příspěvky: 707
Registrován: stř 25 črc 2007, 12:20
Bydliště: Kyjov, Jižní Morava

Příspěvek od STAS1 »

Takže, tlak paliva je v pořádku. Vypne se zapalování - tedy přestane to jiskřit na svíčkách. Hmm... rád bych věděl proč... :roll: :roll: :roll:
Smart For Two 0,6 benzin r.v.2000 - bohužel po smrti :?
Jindřich
Smart ACE
Příspěvky: 1115
Registrován: pát 23 srp 2013, 11:51
Bydliště: Provodín 41

Příspěvek od Jindřich »

To ti může a pravděpodobně dělá řídící jednotka, ale něco je někde v nepořádku, něco ji hlásí, že má vypnout motor.
SMART CITY-Coupe,1999/06/40 kW,žlutý drak *trsám*
Uživatelský avatar
STAS1
Smart ACE
Příspěvky: 707
Registrován: stř 25 črc 2007, 12:20
Bydliště: Kyjov, Jižní Morava

Příspěvek od STAS1 »

Jo, ale CO :?: :?: :?: :!:
Smart For Two 0,6 benzin r.v.2000 - bohužel po smrti :?
Jindřich
Smart ACE
Příspěvky: 1115
Registrován: pát 23 srp 2013, 11:51
Bydliště: Provodín 41

Příspěvek od Jindřich »

Musí to být něco, co by mohlo mít něco společného s tím , že motor 20 min běží a pak ho něco odstaví, motor se logicky zahřeje a pak něco hlásí jednotce překročení nějaké hodnoty - teplota chladící kapaliny, lambda sonda, teplotní čidlo sání, něco jsi zkoušel, nevím, jestli jsi psal co diagnostika, teoreticky ti může zhasnout motor i imobilizer, ale proč by to dělal po 20 minutách by byla záhada.
Dělá ti to takhle, když jedeš, nebo i když to necháš nastartovaný blafat na dvoře ? Pokud jsi měl diagnostiku, byla pro SMARTa ? (MB Star c3 )-ta by ti měla všechny tyto čidla a jejich poruchy ukázat . *pivo*
SMART CITY-Coupe,1999/06/40 kW,žlutý drak *trsám*
tomyk
Příspěvky: 93
Registrován: úte 25 úno 2014, 17:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od tomyk »

Jindřich píše:Musí to být něco, co by mohlo mít něco společného s tím , že motor 20 min běží a pak ho něco odstaví, motor se logicky zahřeje a pak něco hlásí jednotce překročení nějaké hodnoty - teplota chladící kapaliny, lambda sonda, teplotní čidlo sání, něco jsi zkoušel, nevím, jestli jsi psal co diagnostika, teoreticky ti může zhasnout motor i imobilizer, ale proč by to dělal po 20 minutách by byla záhada.
Dělá ti to takhle, když jedeš, nebo i když to necháš nastartovaný blafat na dvoře ? Pokud jsi měl diagnostiku, byla pro SMARTa ? (MB Star c3 )-ta by ti měla všechny tyto čidla a jejich poruchy ukázat . *pivo*
Byl to Star a ridici jednotka motoru byla bez chyb
Smart City Coupe 02', Passion, red/silver, 40kw

Kdyz turbo tlaci, tri valce staci
Uživatelský avatar
STAS1
Smart ACE
Příspěvky: 707
Registrován: stř 25 črc 2007, 12:20
Bydliště: Kyjov, Jižní Morava

Příspěvek od STAS1 »

A je jedno, jestli auto stojí nebo jede, prostě se vypne rozsvítí se kontrolky dobíjení a mazání a hotovo.Už jsem měnil čidlo termostatu a čidlo teploty v sání - žádná změna. Mám podezření na čidlo otáček klik. hřídele (vlastně setrv. spojky) ale to stojí 1500,- Kč a mít ho pak doma jen tak je trochu drahý špás... :roll: Nebo to může být taky některá zpal. cívka.... Ale když v jednotce nebyly žádné chyby, nevyhodnotila žádné čidlo jako vadné :?: BABO RAĎ :!:
Smart For Two 0,6 benzin r.v.2000 - bohužel po smrti :?
Jindřich
Smart ACE
Příspěvky: 1115
Registrován: pát 23 srp 2013, 11:51
Bydliště: Provodín 41

Příspěvek od Jindřich »

Že by čidlo otáček klikového hřídele najednou přestalo fungovat a po vychladnutí bylo zase dobrý, to se mi nezdá, ta vadná cívka by pravděpodobně skočila do poruchy motoru ( známý vrtulník ) a následoval by nouzový režim na dojetí, to by takhle natvrdo nechcíplo, jelo by to na 2 válce, co ta lambda sonda , ale to máš to samý s tou koupí za moc peněz a pak to nebude, jedině do servisu, kde tyto náhradní věci mají a mohou je vyzkoušet- jedním bude samozřejmě MB, ale to bude taky drahý, nebo kdo ji má náhradní, že by ti ji půjčil. *VV*
SMART CITY-Coupe,1999/06/40 kW,žlutý drak *trsám*
Uživatelský avatar
Druzeta
Site Admin
Příspěvky: 3939
Registrován: úte 11 pro 2007, 14:12
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Druzeta »

A co zkusit na ty čidla ochlazovací sprej :?: , nevím teda jak jsou přístupné jestli se to dát na ně nastříkat.
Uživatelský avatar
Winterwolf
Site Admin
Příspěvky: 2184
Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od Winterwolf »

Podle by měla diagnostika poznat kdyby jí dalo čidlo nenormální hodnotu aby se musel vypnout motor. Zkus se podívat po kabelech jestli není nějaký uvolněný a po ohřátí ti nepředává signál a ještě zkontroluj ukostření. U jednoho auta jsem měl problém že nešlo nastartovat když bylo teplé a bylo to kostrou k motoru :wink:
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

no, ze zkusenosti se obavam, ze by bylo potreba prohlidnout kabelovy svazek, jestli tam nekde neni zoxidovany/preruseny/shoreny nebo zkratovany kabel

:roll: :(

psal jsi, ze diagnostika ukazala, ze je vysoka teplota chladici kapaliny. zacal bych nekde u techto dratu.

jinak, pokud bys mel zajem, tak machr na elektriku je carda ;-)
ted dava do kupy mojeho a prisel na zavady v elektrice i kdyz sem si myslel, ze je problem ve spojce. tim padem sem z auta vyhodil dobrou spojku.
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
STAS1
Smart ACE
Příspěvky: 707
Registrován: stř 25 črc 2007, 12:20
Bydliště: Kyjov, Jižní Morava

Příspěvek od STAS1 »

Elektriku jsem kontroloval jako první variantu, mám z auta vyhozený koberec, všechny plasty dole. Kontroloval jsem všechny body ukostření, všechny konektory i ty , které s tímto problémem vůbech nesouvisí. Jediná možnost je , že by byl přerušený nějaký kabel přímo v izolaci, ale vzhledem k tomu, že všechno funguje a nebylo předtím s žádnými kabely ani kabelovými svazky hýbáno, je tato chyba dost nepravděpodobná.
Smart For Two 0,6 benzin r.v.2000 - bohužel po smrti :?
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3713
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od JBC »

Je fakt, že na rogalu mám na kabelu k čidlu teploty motoru takovej vorezlej konektor a když po čase začne ztrácet kontakt, tak se mi teplota motoru "zvyšuje", třeba o 100 stupňů. Teda, nevím jestli to je ztráta kontaktu nebo svod mezi kontaktama, ale když s ním několikrát zakvedlám, tak to začne fungovat. Bohužel, je to v hodně nepřístupným místě, jinak bych to dávno předělal ...

A kabel sežraný uvnitř izolace jsem taky viděl. Nejen drát k venkovnímu čidlu teploty, protože je přímo v podběhu, kde na něj cáká úplně všechno, ale viděl jsem i skoro přerušený kabel od baterie ke startéru - z malé dirky v izolaci se jen sypal prach, po rozříznutí izolace bylo 3/4 průřezu pryč.
450 City Coupé MC01
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Uživatelský avatar
Winterwolf
Site Admin
Příspěvky: 2184
Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od Winterwolf »

A to diagnostika nenapise nic ani kdyz je pripojena a motor sam zhasne :?:
Odpovědět