Stránka 1 z 1

Problém s řazením

Napsal: ned 26 říj 2014, 14:59
od mates
Ahoj,potřeboval bych radu.Mám problém s řazením.Vyměnil jsem actuator,protože auto neřadilo a na displeji naskakovaly 3 čárky.Teď,když zapnu klíček do první polohy,tak začne rachotit actuator,objeví se na displeji 6 a po zarachocení teprve neutrál.Jinak řadí smart 0.6,rok 1998 bez problému.

Napsal: ned 26 říj 2014, 18:24
od Markéta
Zkus to nechat seřídit na diagnostice

Napsal: ned 26 říj 2014, 21:59
od xlukas.cz
aktuator byl asi v poradku - problem muzes mit s kulisou razeni

http://www.smart-club.cz/phpBB3/viewtop ... lisa#59224
http://www.smart-club.cz/phpBB3/viewtop ... isa#144924

nebo ne :?:

motorek doporucuju otestovat diagnostikou.

Napsal: ned 26 říj 2014, 22:03
od Jindřich
Jak jsi ten actuátor nastavil, když jsi ho montoval, actuátor po zapnutí klíčku se vysune (sešlápne spojku ), vrací se až po zařazení a přidáním plynu.požádej někoho, a ti ten klíček zapne a podívej se pod auto, co ti ten actuátor dělá.
Jinak si tady pročti nějaké téma o actuátoru a jeho nastavení, párkrát jsme to už řešili, za normálních okolností tam nemá co rachotit. *pivo* *VV*

Napsal: stř 29 říj 2014, 18:00
od mates
Dneska jsem měl konečně čas se v tom trochu pohrabat.Zjistil jsem,že po zapnutí klíče do polohy 1 se na disleji objeví 6,actuator se zasune,přeřadí na tu šestku, pak se objeví šipka dolu,actuator zase začne řadit až na neutrál a pak už po nastartování vše funguje normálně.Diagnostika žádnou chybu nenašla, mám jen univerzální delphi.Nezbývá, než zajet do mercedesu.

Napsal: stř 29 říj 2014, 21:38
od Jindřich
Pak to bude nějaký elektrický problem, některý ze snímačů otáček atd.- chce to opravdu originální smártí diagnostiku. *posádka*

Napsal: stř 29 říj 2014, 22:56
od xlukas.cz
radis pri parkovani zpatecku? nebo z nekama dojedes se 6 a jenom dobrzdujes?

Napsal: čtv 30 říj 2014, 12:28
od Jindřich
To by byla taky možnost - jedeš na manuální řazení, máš tam 6, a někam dojíždíš jenom na brzdu. Když zastavíš a chceš chcípnout, otočíš klíšek doleva, ale jde ti jenom do poloviny, pak musíš dát páku jako do neutrálu, jde pak dokončit otočení klíčku a jeho vyndání.Pak tam zůstane 6 zamčená.když znovu příjdeš, zastrčíš klíček a otočíš, pak to nejdřív musí tu šestku vyřadit a dát neutrál a pak můžeš startovat, pak už jde normálně startovat - to asi myslí Lukáš. *pivo*

Napsal: čtv 30 říj 2014, 14:59
od Winterwolf
To by musel dojíždět a než spomalí aby si auto podřadilo z 6 na 5 vypnout zapalování :roll: Není šance zastavit aby tam zůstala zařazená 6 :wink: Smart přece podřazuje sám pánové 8)

Napsal: čtv 30 říj 2014, 21:17
od JBC
A co tam zůstane, když při jízdě na "6" (třeba ve 110 kmh) vyhodím kvalt, dobrzdím a vypnu motor? Já myslím, že "6". A že nějaký správný kvalt by hledal až teprve když bych za jízdy zase dal šaltpáku doleva. Přece neřadí jen tak, když je tam "N".
Ale celá ta úvaha o dojíždění ze "6" je kravina, takovou situaci Mates určitě neprovozuje.

Napsal: čtv 30 říj 2014, 22:32
od Jindřich
No , my vlastně ani nevíme, zda Mates jezdí na automat, nebo na ruku ??? *VV*

Napsal: ned 09 lis 2014, 19:48
od mates
Tak problém vyřešen.Nakonec to byl motorek řazení.Po výměně už řadí bez problému.

Napsal: ned 09 lis 2014, 21:00
od xlukas.cz
sem to rikal ;-) :-)