Stránka 1 z 1

Kupa Smart roadster

Napsal: stř 18 úno 2015, 13:52
od HOST1
Ahoj,
co poviete na prvy pohlad na tieto 2 smarty?

1.
http://smart-roadster.autobazar.eu/turb ... 29595.html

2.
http://smart-roadster.autobazar.eu/07-t-id5821137.html

Vdaka za kazdy nazor ;)

Napsal: stř 18 úno 2015, 21:50
od JBC
Na první pohled bych si koupil toho modrého - má klimu. U toho černýho by mi vadila ta "výzdoba". Ani jeden z nich nemá tlačítko na automat - nebo ho nedokážu najít. U toho modrýho ten prasklej čumák - podíval bych se, jestli to je jen povrchová rána. Hezký kola se dají dokoupit.

Napsal: čtv 19 úno 2015, 08:50
od max59
:? Tady někde jsem se dočetl, že klasika má jiný tvar hlavice /madla/. To první, ty kola bych asi nechtěl, protože budou "honit" vítr a bude to nepříjemné na uši. Pouze moje mínění, kdo je má, může posoudit reálněji. 8)

Napsal: čtv 19 úno 2015, 10:31
od JBC
Starý fortůčka bez automatu mají většinou hlavici šaltpáky ve tvaru golfovýho míčku.
Tahle hlavice (z těch inzerátů) většinou existuje s tlačítkem na boku - přepínání na automat. Bez tlačítka se zřejmě dělala do roadsterů bez automatu a fortůček s lepší výbavou bez automatu.
Jinou hlavici pro automat, než tuhle, jsem ještě neviděl - když pominu Brabuse (což není standardní Smartí výroba).

Napsal: stř 25 úno 2015, 13:07
od HOST1
V piatok idem jeden roadster pozriet, na co si dat najvacsi pozor a naco sa pri obhliadke mam zamerat?

Diki :wink:

Napsal: stř 25 úno 2015, 15:18
od JBC
Všechno stejné, jako na Fortůčku - ujeté km versus spotřeba oleje, dva klíče, kód k rádiu, tažné oko atd.
Jediné, co je snad jiné je to (co jsem se dočetl na nějakém zahraničním fóru), že snad údajně nemají úplně nejpevnější přední nápravnici, která se může při nešetrném zacházení deformovat - roztáhnout, což by mohlo vést k mírnému "rozlezení se" předku - vyndal bych vanu kufru a podíval se, jestli nejsou nějaké prasklinky na spojích rámu. Ale vím o tom jen z těch webů a z toho, že se prodává zpevňovací spojovací tyč na spodek nápravnice.
No a pak se můžeš podívat, jak zavírají dveře, jestli nejsou svěšené v důsledku ošoupaných pantů -> ukecat nějakou slevu.
Brzdové kotouče a takové kraviny jsou snadno vyměnitelné, takže bych tyhle věci neřešil.

Napsal: stř 25 úno 2015, 18:35
od Pedro
A ještě se podívat na stav střechy - pokud je plátěná - její stav a jestli motorky stahují a zavírají střechu.

Napsal: stř 25 úno 2015, 20:57
od jancarik F2
[quote="JBC]tažné oko atd..[/quote]
A když tam nebude tak ho nemá kupovat :?:

Napsal: stř 25 úno 2015, 22:16
od DYK77
Osobně se přikláním k tomu černému. Situace sice není růžová ani u jednoho, ale o toho modrého se nikdo nestaral , nic neřešil ani co se za nehet vejde. Už to, že prodává někdo auto a nestojí mu ani za to jej před nafocením umýt, je u mě prase a od někoho takového raději nebrat. O dalších detailech nemluvě.
Jelikož z těch fotek jinak těžko poznat jak které auto je na tom technicky lépe, tak jen postřehy co mě u toho modrého odpuzuje. 1 - ty puklice na kolech. Plecháče nejsou žádná špica, ale rozhodně dělají Roadstera Roadsterem když jsou vidět, než když je zakrývají takové hrůzy. V kus toho kdo to prodává nebo nafotil = nula. 2 - fotit prodávané kabrio bez střechy s vytaženými okny to je taky luxus, vypadá to krásně no. 3 - Díra v nárazníku + absence záslepek. 4 - okopaný interiér. 5 - zadní RZ přichycená fazetami, taky výkon, nedivil bych se, že je to sešité fazetami celé. 6 - zadní pravé světlo na výměnu.
JBC, podle čeho jsi poznal, že modrý má klimu, napověz mi.

Ten černý též několik výhrad. Odpudivé, poblité potahy na sedačkách vůz jistě zatraktivní - dá se to sundat, spíše narážka na prodejce, hardtop oloupaný a vadná těsnící středová guma. Rádoby zkrášlení reflexními proužky, karbon fólií a lakováním brzd mi říká, že se na to auto alespoň někdo někdy podíval a zamyslel se, ale nutno to brát s rezervou. Jako plus litá kola, zadní nosič, lepší barevné sladění karosérie vs rám.

Jinak obě auta absolutní základ. Což z mé zkušenosti nevadí. Klimatizace se myslím do 45KW verze nedávala a to z důvodu malé výkonnostní rezervy.

Napsal: stř 25 úno 2015, 22:51
od JBC
Mám obě auta 45 kW, obě s klimou, na rozdíl od ostatních aut, kterými jezdím, u Smartů na výkonu nepoznám, že je klima zapnutá. Asi to bude tou automatickou spojkou ...

Já Ti nevím, ale nemyslím si, že by si někdo na "safety island" namontoval tlačítko ovládání klimatizace, aniž by tu klimu doopravdy měl.

EDIT: Jo a plecháče na Roadsteru, to je fakt HRÙZA! Chvíli jsem přemýšlel, jestli pod zadní kola nemám dát podložky, aby to nevypadalo tak příšerně. Jenže podložky jsou prasečina. A pak mě něco osvítilo! Totiž, koupil jsem si na Fortůčko na plecháče (zimáky) poklice z Mercedesu (viz foto dole), jenže na Fortůčko nepřesně pasujou na předek, tak jsem je dal na Roadstera a je z něj zase krásný auto. (Teda, obrázek je jen ilustrativní, mám je v lepším stavu)

Obrázek

Napsal: čtv 26 úno 2015, 10:10
od HOST1
otazka znie, ze ci za tie prachy sa da splasit aj lepsie :)

Napsal: čtv 26 úno 2015, 10:56
od JBC
Myslím, že ne. Tohle je asi tak spodní hranice, za kterou se Roadstery běžně prodávají. Ošoupané.

Napsal: čtv 26 úno 2015, 13:35
od jancarik F2
Ty poklice jsou fakt hrůza :roll:
Jako dat na to rumunský auto znaky renoultu nebo na škodovku bugatti...

Napsal: čtv 26 úno 2015, 14:29
od Winterwolf
Me se teda libi :wink: pripominaji mi ty nejlevnejsi alu co se davali jako original na Ecko posledni s kulatymi svetly. 8)

Napsal: čtv 26 úno 2015, 14:45
od JBC
jancarik F2 píše:Ty poklice jsou fakt hrůza
Které poklice myslíš? Ty černé na modrém Roadsterovi, nebo ty stříbrné, co jsem si na černého dal já?