Stránka 1 z 2

Nouzový režim

Napsal: pon 23 úno 2015, 13:33
od Kopr
Ahoj, mám smarta 600cm3 benzín. Při rychlosti nad 80km se mi přepne do nouzového režimu. Smartáci poraďte co s tím. Při testu to ukazovalo závadu špatného nastavení lopatek turba nebo špatná funkce čidla.

Předem moc děkuji za pomoc

Napsal: pon 23 úno 2015, 14:50
od JBC
Při jakémkoliv kvaltu? Na 3, nebo 4, nebo 5? Protože pokaždé motor pracuje v jiném režimu. Domnívám se, že je-li to při jakémkoliv kvaltu, nemusí to souviset s motorem.

Napsal: pon 23 úno 2015, 15:14
od xlukas.cz
JBC, mate u benzinaku vahu vzduchu?
jasne, napadaji me ohrane veci jako cidlo otacek motoru. kolem abs asi nic, to by svitil trojuhelnik. anebo ... lambda, ale to by zase svitil motor a lambda nehaze do nouzoveho rezimu, ze?

Napsal: pon 23 úno 2015, 16:34
od JBC
Lukáši, nevím, já takové věci ještě nekuchal. A kdyby, třeba bych ani nevěděl, co na co je. Může to být čidlo na stejném místě, jako Vy máte váhu a přitom nám to může měřit jen teplotu nebo jen podtlak. Jako když Vy máte EGR, co tlačí spaliny do čistýho vzduchu a my místo něj máme ventil, co "tlačí" čistej vzduch do spalin...

Napsal: pon 23 úno 2015, 18:19
od Kopr
Při rozjezdu např: v automatu, když se chci rozjet tak mám nohu na podlaze a skoro to nejede. V sekvenčním řazením to jde ale žádný šlágr to není.

Napsal: pon 23 úno 2015, 18:33
od xlukas.cz
nech si seridit spojku.

a dej si do podpisu co mas za auto, ja furt nebudu chodit na zacatek tematu a divat se ;-)

Re: Nouzový režim

Napsal: pon 23 úno 2015, 21:54
od Jindřich
Kopr píše:Při testu to ukazovalo závadu špatného nastavení lopatek turba nebo špatná funkce čidla.
Co je to za test, který pozná špatné nastavení lopatek turba, nebo špatná funkce čidla, kterého, kdo ti to testoval-svítí ti na přístrojovce nějaká kontrolka???? *pivo*

Napsal: pon 23 úno 2015, 23:53
od HOST1
Mám stejný problém, jen se mi navíc rozsvítí kontrolka žlutý trojúhelník. Auto nejede, neřadí. Musím zastavit, vypnout motor a vše ok do té doby než se objeví kontrolka žlutý trojúhelník.....
Auto zatím v servisu.
(viz. dotazy neregistr.uživatelů)

Napsal: úte 24 úno 2015, 07:11
od Roman Milo
Možná máš jen špatný kontakt na čidle tlaku vzduchu a vyhazuje ti to chybu a padá do nouzáku.

Napsal: úte 24 úno 2015, 08:13
od HOST1
To byla odpověď pro mě?

Napsal: úte 24 úno 2015, 08:56
od Roman Milo
Pro každého, komu to pomůže s řešením problému.

Napsal: úte 24 úno 2015, 13:28
od Kopr
mě kontrolka nesvítí. Automat nestíhá řadit, když je to nouzáku, na jedničku to jede třeba 30 než to tam hodí dvojku. Při sekvenčním to jde, ale ty rozjezdy sou hrozný.

Napsal: úte 24 úno 2015, 14:56
od Jindřich
Když ti žádná kontrolka nesvítí, ani vrtulník, pak to bude něco co nesleduje a neřídí řídící jednotka, jak víš tedy , že máš auto v nouzovém režimu, do nouzového režimu to přepne řídící jednotka a rosvítí kontrolku, leda že by jsi měl prasklou žárovičku???? *pivo*

Napsal: úte 24 úno 2015, 15:20
od HOST1
Já to pochopil tak, že ti to v automatu neřadí, ale když si řadíš sám tak je to ok. Rozjezdy špatné .. třeba spojka, nebo převodovka.

Nouzový režim je kontrolka - žlutý trojúhelník.

Re: Nouzový režim

Napsal: sob 13 úno 2016, 18:41
od Pitris
Ahoj mám stejný problém auti jede rožne se oranžový(žlutý)trojůhelník a konec motor běží normálně ale neřadí.Někdy stačí vypnout a znovu nastartovat jindy zase odpojit a znovu připojit baterku ale už se stalo že nepomohlo ani to.Zavezli jsme to ku Gregovi vyčistil a prostříkal tu skříňku pod sedadlem a týden byl klid.Potom znovu už nevím co s tím.Je to hodně nepříjemné hlavně ve městě když nevíte kdy vám to vypne.Jinak 600ccm 33kw r.99 poradíte někdo co to může být?