Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ahoj, mám smarta 600cm3 benzín. Při rychlosti nad 80km se mi přepne do nouzového režimu. Smartáci poraďte co s tím. Při testu to ukazovalo závadu špatného nastavení lopatek turba nebo špatná funkce čidla.
Při jakémkoliv kvaltu? Na 3, nebo 4, nebo 5? Protože pokaždé motor pracuje v jiném režimu. Domnívám se, že je-li to při jakémkoliv kvaltu, nemusí to souviset s motorem.
JBC, mate u benzinaku vahu vzduchu?
jasne, napadaji me ohrane veci jako cidlo otacek motoru. kolem abs asi nic, to by svitil trojuhelnik. anebo ... lambda, ale to by zase svitil motor a lambda nehaze do nouzoveho rezimu, ze?
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
Lukáši, nevím, já takové věci ještě nekuchal. A kdyby, třeba bych ani nevěděl, co na co je. Může to být čidlo na stejném místě, jako Vy máte váhu a přitom nám to může měřit jen teplotu nebo jen podtlak. Jako když Vy máte EGR, co tlačí spaliny do čistýho vzduchu a my místo něj máme ventil, co "tlačí" čistej vzduch do spalin...
Kopr píše:Při testu to ukazovalo závadu špatného nastavení lopatek turba nebo špatná funkce čidla.
Co je to za test, který pozná špatné nastavení lopatek turba, nebo špatná funkce čidla, kterého, kdo ti to testoval-svítí ti na přístrojovce nějaká kontrolka????
Mám stejný problém, jen se mi navíc rozsvítí kontrolka žlutý trojúhelník. Auto nejede, neřadí. Musím zastavit, vypnout motor a vše ok do té doby než se objeví kontrolka žlutý trojúhelník.....
Auto zatím v servisu.
(viz. dotazy neregistr.uživatelů)
mě kontrolka nesvítí. Automat nestíhá řadit, když je to nouzáku, na jedničku to jede třeba 30 než to tam hodí dvojku. Při sekvenčním to jde, ale ty rozjezdy sou hrozný.
Když ti žádná kontrolka nesvítí, ani vrtulník, pak to bude něco co nesleduje a neřídí řídící jednotka, jak víš tedy , že máš auto v nouzovém režimu, do nouzového režimu to přepne řídící jednotka a rosvítí kontrolku, leda že by jsi měl prasklou žárovičku????
Ahoj mám stejný problém auti jede rožne se oranžový(žlutý)trojůhelník a konec motor běží normálně ale neřadí.Někdy stačí vypnout a znovu nastartovat jindy zase odpojit a znovu připojit baterku ale už se stalo že nepomohlo ani to.Zavezli jsme to ku Gregovi vyčistil a prostříkal tu skříňku pod sedadlem a týden byl klid.Potom znovu už nevím co s tím.Je to hodně nepříjemné hlavně ve městě když nevíte kdy vám to vypne.Jinak 600ccm 33kw r.99 poradíte někdo co to může být?