Stránka 2 z 6

Re: Problem s AKTUATORem nebo SPOJKou

Napsal: pon 23 bře 2015, 21:20
od Smarty
xlukas.cz píše:tady je nekdo citlivka a chyta se kazdeho sluvka. zbytecne.

smarty, pokud ti to delal nekdo, kdo smartum rozumi, tak jo. to ze se ti to projevuje nekdy, tak ja si myslim, ze to muze byt v elektrice - nahodile (ne)fungovani za tepla/studena se nekterym podarilo vyresit, kdyz sli po kontaktech nebo nekde preruseny, zoxidovany kabel nebo prodreny a zkratovalo to nebo speceny. a to klidne i v interieru pod kobercem, jak je radici paka. taky to muzou byt opravdu studene spoje, jak psava jbc. nekteri to opravuji tak, ze plosne spoje ocisti od plastovych casti a daji je na nejakou dobu na 180 stupnu do trouby :-). holt ti nasi smarti trpi jeste o to vic, ze maji tvrdy podvozek a vsecko se porad trepe a otrasa.
Panove klid ja vim ze diagnostikovat moji zavadu je betelny ořech nic meeme uznavam že smart je opravdu zvlaštni miniauto

no aasi xlukasy s tebou souhlasim a myslim ze mas pravdu dela to v zime ale i v teple takze hold jak jsem rikal od začatku me zkušenosti se smartem a jeho ustrojim je to hloupe a myslimze stav českych silnic dostava zabrat vibrace a kdyz si to vemu vic se ten problem ozve kdyz to dam do A rezimu nevim no sami uznate ze nastaveni řazeni smartu je otresne a zmatkuje na dalku se automat nehodi do mesta nebo dalnici ano ale mimo uz radim sekvencne skoda ze nemam padla pod volantem ale co kazdopadne budu to dale sledovat jeho chovani

Re: Problem s AKTUATORem nebo SPOJKou

Napsal: pon 23 bře 2015, 22:00
od Jindřich
[/quote]
No ty jsi ted zaperlil to třepání ti nedělá dobře-pořid jsi něco jiného[/quote]
No, já jen, aby tady Lukáš nebyl za troubu, to, co píše je všechno pravda, zvláště to pečení letovaných tištěných spojů, dnes je to někdy pomalu jediná možná oprava, především se to používá u počítačového hardwaru .Pravda ale je , že u SMARTA by jse to muselo do trouby dát i s autem, neboť jednotky ZEE nebo SAM se budou těžko vymontovávat ven . *VV* *pivo*

Re: Problem s AKTUATORem nebo SPOJKou

Napsal: pon 23 bře 2015, 22:12
od JBC
čertik píše:Takže prosím o výmaz ze členu.
Kašli na vymazávání. To si sedne ...

Re: Problem s AKTUATORem nebo SPOJKou

Napsal: pon 23 bře 2015, 22:15
od JBC
Jindro, nevím jak ZEE, ale SAMku vyndáš nejdéle za 10 minut. Dalších 10 minut ji budeš rozdělávat, ale do trouby ji NEDÁŠ, protože na ní jsou naletovaná relé v plastových pouzdrech.

Re: Problem s AKTUATORem nebo SPOJKou

Napsal: pon 23 bře 2015, 23:07
od Jindřich
Jak SAMku nevím, ale ZEE by jsi musel vytahat dráty s PINama , kterých je tam tak 35, to už není ani mikrochirurgie, to je šílenství. *pivo*

Re: Problem s AKTUATORem nebo SPOJKou

Napsal: úte 24 bře 2015, 07:20
od JBC
Jindro, pokud na fotkách na anglických serverech dobře vidím, tak u ZEE jsou všechny dráty vložené do konektorů a vytahují se řadové konektory, jako u SAM. Buďto někdo u Tvého auta rozbil ty plastové konektory, nebo něco děláš blbě!

Re: Problem s AKTUATORem nebo SPOJKou

Napsal: úte 24 bře 2015, 17:49
od dodo555
ZEE vyberies jednoducho, rychlejsie ako SAM: relatka a hlavny konektor von a z boku ho vytiahnes

http://www.fq101.co.uk/how-to-guides/fo ... -unit.html

Re: Problem s AKTUATORem nebo SPOJKou

Napsal: úte 24 bře 2015, 22:25
od Jindřich
Jo, to máš vlastně pravdu, vyndá se jenom ten modul zevnitř, když se sundaj relátka a tak, to jsem si neuvědomil, já to hlavně nechci vyndavat, ani dávat do tý trouby. *pivo* *VV*

Re: Problem s AKTUATORem nebo SPOJKou

Napsal: stř 25 bře 2015, 09:27
od marko583
podobny problem som riesil v minulosti aj ja, ak som to spravne pochopil... 1,2,3 isli bez problemov, ked sa auto dostalo na 4,5,6 prevod, malo po pridani akoby dieru, kedy smykala spojka. vyriesilo sa to nastavenim aktuatora.

Re: Problem s AKTUATORem nebo SPOJKou

Napsal: stř 25 bře 2015, 15:14
od Smarty
marko583 píše:podobny problem som riesil v minulosti aj ja, ak som to spravne pochopil... 1,2,3 isli bez problemov, ked sa auto dostalo na 4,5,6 prevod, malo po pridani akoby dieru, kedy smykala spojka. vyriesilo sa to nastavenim aktuatora.
MARKO583 ANO presne to je muj problem ha tak to je onodoladit nastaveni aktuatoru raduju se protoze to je clovek co mel stejny problem *trsám* jinak co mate stim perlenim kazdy nazor je vitan treba jsem mel problem ze jsem mel pořad řemen v pytli a auto piskalo ani sprej to nezmirnil na klinaky a az mi odesel altik diky zadrenymu ložisku jsem si rikal problem vyřesen ale ne zase a řemen byl sežrany zakze jsem sel dal resit problem a došel jsem k zaveru ze to musi byt remenicema a pak jsem zkusil otočit vodni pumpu šla ztuha řekl jsem si že to dela pumpa vymeenil a ticho řemen nepiska a neslika se remen z remenic a neubyva takze tak no takze taky jsem zaperlil ale problem vyřesen ted piska ale je volny napnem a bude good

Re: Problem s AKTUATORem nebo SPOJKou

Napsal: stř 25 bře 2015, 15:21
od Smarty
PS tak mi to borec neudelal dobre kdyz mi menil spojku asi se na nej obratim o donastaveni

Re: Problem s AKTUATORem nebo SPOJKou

Napsal: úte 31 bře 2015, 08:42
od marko583
hrube nastavenie zvladnes aj sam... u mna to problem vyriesilo, ale dal som to doladit na daignostike

http://www.evilution.co.uk/index.php?me ... ne&mod=331

Re: Problem s AKTUATORem nebo SPOJKou

Napsal: stř 10 čer 2015, 12:47
od mugwai59
JBC píše:Já to chápu tak, že mu normálně klouzne spojka. Do nějakejch otáček motor moc výkonu nemá. Když člověk začne zrychlovat, plynule se zvyšujou otáčky motoru, až najednou překročí nějaký kritický otáčky a motor najednou zabere - a v tu chvíli mu to klouzne. Tak trochu ubere plyn, spojka se zase chytne a spokojeně frčí dál ...
Podíval bych se, jestli je mezi tyčkou aktuátoru a pákou spojky nějaká vůle.
Mam dotaz JBC (nebo na nekoho kdo to uz resil, nez pod to vlezu) - vyresi toto serizeni vule problem s brzkym zapinani spojky ?:)
Jde mi o to, ze ve srovnani s benzinem 0.7 mi spojka u 0.8 cdi zabira okamzite, jen se dotknu plynu, staci jen zavadit a uz se Fritik rozjizdi, u Prdika na benzin ne, tam musim pridat vic plynu:).
Cize otazka zni, poladim to mechanicky (neco mirika ze jo, ze to zvetsenim vule zpozdim) a nebo musim pres OBD ?:)

Re: Problem s AKTUATORem nebo SPOJKou

Napsal: stř 10 čer 2015, 14:55
od Roman Milo
Cdi má větší krouťák už od volnoběhu, proto ti spojka zabírá hned po dotknutí se plynového pedálu.

Re: Problem s AKTUATORem nebo SPOJKou

Napsal: stř 10 čer 2015, 15:33
od mugwai59
Cece, to me taky napadlo, kdyz pridam vic plynu, nechcipne mi to a rozjede se plynule bez problemu, jen to dole v otackach trochu "cuka":).
Cize jinymi slovy je zbytecny do toho drbat, kdyz to jinak funguje, neklouze, taha vlek jako o zivot, je to vlastnost - jen bych zbytecne navysil "mrtvy" volnobeh a tim padem i spotrebu, radis teda nechat tak, ok ?
Dikes:).