Re: Problem s AKTUATORem nebo SPOJKou
Napsal: ned 02 dub 2017, 09:44
Zdravím,
čtu tady rozsáhlé popisování závad spojených s aktuátorem, tak se přidám se svým případem.
Po demontáži aktuátoru, jeho vyčistění a montáži zpět teď při zapnutí klíče do polohy 1 tyčka zajede
do tělesa aktuátoru (spojka sepne). Při vypnutí klíče trochu povyjede ven - asi o 1/3 celkové dráhy.
Čili polohy jsou teď opačně, než mají být. Při vypnutém motoru lze řadit, tyčka se ale nepohybuje,
spojka je pořád sepnutá. Po otočení klíče do polohy 0 tyčka trochu povyjede ven a opře se do páky spojky.
Svítí trvale žlutý trojúhelník a žlutá kontrolka motoru.
Aktuátor bude v pořádku, demontovaný motorek jsem napájel ze zdroje - točí se, Hallovy snímače otáček
jsou funkční a reagují na otáčení - generují na výstupech překrývající se impulsy.
Nevím, co se mohlo stát.
čtu tady rozsáhlé popisování závad spojených s aktuátorem, tak se přidám se svým případem.
Po demontáži aktuátoru, jeho vyčistění a montáži zpět teď při zapnutí klíče do polohy 1 tyčka zajede
do tělesa aktuátoru (spojka sepne). Při vypnutí klíče trochu povyjede ven - asi o 1/3 celkové dráhy.
Čili polohy jsou teď opačně, než mají být. Při vypnutém motoru lze řadit, tyčka se ale nepohybuje,
spojka je pořád sepnutá. Po otočení klíče do polohy 0 tyčka trochu povyjede ven a opře se do páky spojky.
Svítí trvale žlutý trojúhelník a žlutá kontrolka motoru.
Aktuátor bude v pořádku, demontovaný motorek jsem napájel ze zdroje - točí se, Hallovy snímače otáček
jsou funkční a reagují na otáčení - generují na výstupech překrývající se impulsy.
Nevím, co se mohlo stát.