Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ahoj všem,
dnes jsem jel do Německa a stala se mi taková nemilá věc. Normálně při jízdě se mi rozsvítili na palubce trojúhelník, ABS a ruční brzda a přestal ukazovat rychlomer. Raději jsem zastavil a vypnul auto. Když jsem chtěl nastartoval svitili pořád ale neslo radit jak zpatecka tak jednička... Pořad to psalo 0 nebo N. Za chvíli to šlo normálně... Po cca 2km to udělalo znova... Zajel jsem na diag. myslel jsem ABS ale to je OK. Psalo to nějaký nepřípustně dlouhý interval. Říkal mi, ze by to mělo byt v někde v elektro ze vypadává spojeni s řídící jednotkou. Poradil mi abych všechny konektory zkontroloval a prostrikal akorát nevím kde všude jsou. Vím ze jsou nějaký pod sedadlem řidiče... Poradí mi někdo kde ještě? BTW odklopil jsem koberec pod spolujezdcem a je zespodu trochu vlhký [PENSIVE FACE][PENSIVE FACE][PENSIVE FACE]
Takže jsem vyndal sedačky, očistil, vyměnil relatka za nova(kdyby náhodou), ale problém se nevyřešil... Bylo tam úplně sucho a konektory a relatka jako nova... Každopádně změna ze vcerejsku, aniž bych něco dělal je ta ze svítí ručka, trojúhelník a žhavení - BENZIN ? Poradí ještě někdo něco?
Taky bych zkusil projít ukostření, jsou to vždy několit hnědých kabelů s očkem přidělaných někde na karoserii, např. u baterky, pod přední kapotou na straně řidiče, vzadu u motoru ...
Tak odpojit a připojit baterku nepomohlo... Každopádně nejspíš upouštím od elektriky, nové zjištění. Když je auto vychladle, tak cca 4 kilometry nic a pak se tam ukáže právě žhavení, trojúhelník s vykřičníkem a kontrolka ruční brzdy. Tak si myslím ze to bude mít nejspíše souvislost s motorem než s elektrikou...
Zůstaň u elektriky, to co popisuješ se stává když máš špatně ukostřený motor Teplem se to vyhřeje a pak to začne takhle blbnout. Jak psal Jindřich projdi si kostřící kabely ( hnědé) a apak taky koukni přímo na ukostření motoru to je ten "měděný" pletenec
Zdravím všechny
Takže úplné rozebrání auta v servisu a elektrikáře. Všechny kostry OK, kabelové svazky bez poškození, konektory jako nové (jediný konektor který by se musel vypinovat ze ZEE jsme nevyndavali), na diagnostice jediná chyba překročený čas předání informací nebo tak něco podobného. Na displeji se teď zobrazí tři čárky, ruční brzda a airbag. Když se tohle rozsvítí tak si auto i myslí ze pořád brzdí... V Mercedesu mi řekli, ze je to na výměnu vše ŘJ, ale to by bylo dražší než celé auto
Potom kup nejaky starsi "motor shade" s papirama nekde pobliz za par stovek €, vsecko co potrebujes si prehod z jednoho do druhyho a na registru udelej prepis systemem vymena karoserie nebo motoru.
Aspon za me to slo jedno nebo druhy (nevim jak dneska) bud jsi "menil" motor, nebo karoserii, za nejaky symbolicky spravni poplatek:).
Myslim, ze to bude levnejsi nez to co jsi dosud projezdil po servisech, pokud to teda mas kde predelat:).
Edit: Anebo z toho jen vyparat nejak svazek funkcni elektriky a nacpat do Tvojeho skrcka, taky moznost:).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_