Je to tak trochu k tématu, tak sem napíšu svůj dnešní zážitek:
Rozdělávali jsme dnes s Hobojem středový panel mého auta, abych konečně po roce opravil závadu spínače ventilátoru topení - mám vyhořelou nejvyšší rychlost. Po sundání středového panelu jsme zjistili, že se k tomu stejně nedostaneme, tak Hoboj zavelel (mě se totiž už nechtělo) a sundali jsme i kapličku a celou přístrojovku. Jenže ke kapličce vedly nějaké dráty, které nešly odpojit, protože neměly konektor, ale byly krátké, že se kaplička nedala šikovně odložit. Vedly k něčemu, co bylo zamontované mezi tachometrem a skříňkou. Nechtělo se mi to řešit, ale Hobojovi to bylo podezřelé, tak znovu zavelel ... Tak jsme rozebrali kapličku na díly a našli nějakou záhadnou krabičku. Co to asi je? Tak jsme šli po drátech - bylo to přibaleno ke svazkům elektriky, že vypadaly jak originál, takže rozbalit, popotáhnout, rozbalit, koukat kam to vede ...
Nakonec jsme po třech hodinách snažení v autě našli kompletní systém pro GPS sledování, s GSM komunikací, záložní baterií, imobilizérem se čtečkou čipů, GSM anténou a GPS anténou (to byla ta krabička v kapličce) a asi 20 metry nově instalovaných drátů. Kompletně jsme to vystříhali. Ten přídavný imobilizér rozpojoval přívod k palivovému čerpadlu - šedozelený (nebo zelenošedý) drát
JBC píše:Na druhou stranu - když si na ten šedozelený drát dáš skrytý vypínač, tak máš dvojitý imobilizér. I klíč na tachometru to ukazuje ...
Ne, skrytý spínač jsem si na to přestřižené místo nezapojil. Hezky jsem to sletoval "do původní podoby".