Já bych doporučoval, pokud máš auto v servisu, kde člověk předpokládá, že mají k dispozici spoustu náhradních věcí, které není nic jednodužšího, než je vyzkoušet, hlavně různé sondy a snímače, všechny tyto údaje sbírá řídící jednotka a svým zpúsobem to kontroluje a činí následná opatření, např. vydá pokyn k zastavení motoru když např. jak někde správně píše Markéta, ztratí přehled o otáčkách motoru a podobně. Jinak žádný zub tam být ulomený nemůže, co ti říká, neboť pokud jsi viděl spojku , tak jsou na ni naopak po obvodu čtvercové otvory, které právě ta sonda snímá a předává do řídící jednotky k vyhodnocení - ta díra se tedy asi těžko ulomí, ať moc nevymejšlej a zkusej pak takovýchto věcí zkušebně vyměnit.
Nepíšeš, co jim říká diagnostika, předpokládám, že servis na Veleslavíně má tu správnou diagnostiku a umí s ní správně zacházet.