Stránka 1 z 1

odpojená hadička wastegate actuatoru

Napsal: stř 07 říj 2015, 18:06
od racer
Vlezl jsem pod auto a koukám, že je odpojená tlaková hadička tlakové regulace wastgate actuatoru. Takže turbo je bez regulace. Nejsem si jistej, zda u smartu vede do foukací částí turba nebo někam jinam v sacím vedení. Je tam špatnej přístup a není nic vidět. Otázka jestli se to nějak samo utrhlo, nebo to někdo udělal schválně z nějakýho zjištnýho důvodů= aby to aspon trošku blafalo.

Re: odpojená hadička wastegate actuatoru

Napsal: stř 07 říj 2015, 21:45
od Jindřich
Tak to tam zas připoj a uvidíš, co to bude dělat ?? /úkolem je v určitém okamžiku odklonit část spalin mimo turbo. *posádka*

Re: odpojená hadička wastegate actuatoru

Napsal: stř 07 říj 2015, 23:03
od racer
Funkci wg teoreticky znám, Našel jsem fotku nějakýho novýho smartího turba, kde je zapojená od membrány přímo do foukače, takže klasika. Jenom na tom autě mě ta hadice na druhym konci příjde zaslepená nějakym špuntem. Vypadá to spíš na nějakej záměrnej ,,tuning´´kde se razí heslo rychle a levně. Tak se právě klepu co se stane až to zapojim. Ono už jenom na to zapojení to bude chtít vyndat nárázník. Možná vejfuk a bůh ví co ještě. Tak abych si zbytečně nepřidělával práci.

Re: odpojená hadička wastegate actuatoru

Napsal: ned 29 lis 2015, 16:44
od racer
Tak jsem sundal nárazník a odhalil, že tam kam by podle mého názoru měla být zapojena hadice z aktuatoru (je to tak i na fotkách nového turba pro tento model) je zapojená jakási opředená hadice vedoucí do jakesi krabičky (nejspíš ventil N75). Z ní vede další hadička zpět do sání a 2 vodiče. Je tam špatnej přístup a mizerná viditelnost. Pokud je to pravdu N75, tak by tam měl být další výstup na hadici právě k actutoru. Hodně by mě pomohlo, kdyby někdo sem hodil fotku ventilu N75 pro smarta, abych mohl lépe zaostřit. Navíc to vypadá, že na konci hadice z actuatoru je ulomený nátrubek . Fotky v odkazu.

http://ulozto.cz/xWBRLqY2/smartturbohadice-zip