Stránka 8 z 14

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: čtv 14 led 2016, 10:45
od JBC
Aha, to by mě nenapadlo, že někdo prodává fušeřinu.

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: čtv 14 led 2016, 10:48
od Winterwolf
Fušeřina je Wahler, který protéká už od 60°C Behr si s tím pohrál a funguje to tak jak má 8)

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: čtv 14 led 2016, 12:19
od mugwai59
Tohleto prave taky resili na tom US foru, proto me to zajimalo, ono vsecko to budou nejspis "Wahler" klony:).
Dik aza info:).
------------------------------
Edit : Tady se dozvis vic, mel by to byt opraveny a k fungovani vyladeny Wahler, cize si asi spatne nekoupil :wink: .
http://clubsmartcar.com/index.php?showt ... 515&page=7


Obrázek

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: čtv 14 led 2016, 21:09
od mugwai59
Hehe, najdem 5 rozdilu ?:) .. dnes koupeno u Ptacka za 44,50 / ks .. a bude po dalsim kurvitku :D.

Obrázek

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: čtv 14 led 2016, 21:52
od JBC
Ty mi chceš tvrdit, že na tý poslední fotce, ta první, plastová část, je pozůstatek originál TLE ventilu? A ty spodní, to jsou ventily do čeho? Nebo - jak ho nazývají?
Edit za 5 minut: Jo, je to pozůstatek toho ventilu. Našel jsem to na jiné Tvé fotce. Tak zbývají ty další dvě otázky.

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: čtv 14 led 2016, 22:27
od mugwai59
Jeste nejsou ventilema, ALE(!) budou - prijde do nich origos jemnoucka pruzinka a nejaka (asi plastova) kulicka-koralek nekde z hrackarstvi:).
Aby to stihalo "dychat" stejne rychle jako original TLE kdyz je jeste pri zivote a funkcni:).

Teto srande se rika "hadicnik" a je to varianta 1/2" x 10mm hadice, jako prdel na hrnek, hehehe :D) ..
http://www.triton-drabek.cz/cerpadla-a- ... rni-zavit/
--------
http://www.triton-drabek.cz/cerpadla-a- ... jsi-zavit/

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: čtv 14 led 2016, 22:50
od JBC
Jo takhle! Tys koupil dvě, sice příbuzné, avšak "nezávislé" součástky a získal jsi plášť budoucího ventilu!? A včil co dovnitř, že? Co takhle pertinaxová membrána? Kolečko pertinaxu, pružinka. Akorát potřebuješ rovnou (placatou) dosedací plochu.

Hele, co takhle zpětnej ventil z hadice k autogenu?

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: pát 15 led 2016, 17:44
od mugwai59
"Pertinaxove karburator" neni blby napad :D a vydrzi temer naveky, dosedaci plocha by tam byla:).
Acetylen me taky napadl, jenze je velky, tezky a hlavne zbytecne drahy:).
Neco uz dovnitr v klidu vymyslim, dam pak fotku, chce to hlavne myslet na zivotnost, po cem netouzim vubec, aby mi motor neco nasal, hehe :D).

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: pát 15 led 2016, 19:28
od JBC
No právě. Kdyby nasál pertinax, nemuselo by to dopadnout tak špatně, jako třeba ocelová planžeta. Je fakt, že nějaká měkká umělá hmota by asi nepraskla a neprolezla by dírkou, ale zase je vyšší riziko, že se olejem a teplem zkroutí. Pertinax se nekroutí, pro změnu právě může prasknout. Ale někde uvnitř motoru by se asi v klidu rozemlel.

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: čtv 21 led 2016, 17:19
od Roman Milo
Mám objednaný termostat Gates, tak jsem zvědavý.

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: čtv 21 led 2016, 17:57
od kubiq
Musím se s Vámi podělit o svou zkušenost, termostat už pro mě začíná být sprosté slovo.
Začalo to tak, že jsem si do jednoho ze svých 3 smartů namontoval nový wahler z důvodu, že se mi na podzim motor ohříval jen na dvě tečky. Nový se choval naprosto stejně. Nechtěl jsem čekat bez auta než mi ho vyreklamují, tak jsem objednal Gates, který by dle Mugwaie měl být lepe vymakaný. Dva dny před tím než mi přišel, tak se wahler začal zasekávat v uzavřeném stavu, takže jsem málem uvařil motor (mimochodem..myslel jsem, že i když je termostat zavřený, tak okruh do topení do interiéru je stále otevřený=mýlil jsem se). Auto jsem odstavil a po dvou dnech namontoval Gates. To už jsem začal být lehce naštvaný, protože ani ten se neohřál na 3 tečky, ale prostě jsem musel jezdit, takže mi nic jiného nezbývalo. Pak se tu objevila zpráva, že termostat Behr by měl být ok. Koupil jsem si ho do foroty a ten den co mi přišel se zasekl Gates také v uzavřeném stavu (venkovní teplota -11°C nepomohla a i tak jsem opět málem začal vařit :x ). No nic..namontoval jsem Behr (u mého se nikdo ani nesnažil zamaskovat, že je to předělaný Wahler, nápis tam byl jasně čitelný) a ten zatím dva dny funguje jak má - na tři tečky. No a den po namontování Behra se mi u druhého smarta opět zasekl Wahler v uzavřeném stavu..to už jsem myslel, že se pos... :evil:

Jo a ještě..
Teď mám tedy v jednom autě Behr, který jsem otestoval v umyvadle podle Mugwaie a lehce protékal, v druhém autě mám nový Wahler a ten protékal úplně stejně a oba se zahřívají na 3 tečky celkem svižně. Mimochodem Gates protékal také úplně stejně a na tři tečky se nezahřál..
Tak já už nevím jaký termostat je dobrý :?

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: čtv 21 led 2016, 20:32
od JBC
Je to ode mě ošklivé, ale:"Musíš tam mít nějakou jinou chybu, např. uzavřenou bublinu, nebo příliš "řídkou" chladící kapalinu."

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: čtv 21 led 2016, 21:22
od kubiq
Vůbec to není ošklivé..rád si nechám poradit. Ale, s autem jezdím každý den několik hodin po městě, takže na otestování funkčnosti bylo vždycky času dost. Každý termostat se chová jinak. S některým se motor neohřál na provozní teplotu, když byly velký vedra, tak se ohřál. Po vedrech jsem vyměnil a pořád stejný..po pár týdnech se začal zasekávat.
Teď je tam ten Behr, hned první jízdu v mrazu a ohřál se na tři bubliny. Chladicí kapalina stále stejná, odvzdušněno..v autě si myslím, že chyba žádná nebude.
Pokud někoho napadá kde by mohla být chyba, rád se na to mrknu :-)

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: čtv 21 led 2016, 23:26
od mugwai59
JBC píše:Je to ode mě ošklivé, ale:"Musíš tam mít nějakou jinou chybu, např. uzavřenou bublinu, nebo příliš "řídkou" chladící kapalinu."
Taaaak, kdyz to vari, neni to zasekle, ale zavzdusnene, projevuje se to prave tim, ze porad nic a nejednou varis a k tomu nehreje topeni !!! :wink:
Jo - a zase se blbe zeptam (nechce se mi zo zpatky hledat) - bavime se o tech 3 x 0,6 benzinech co mas v podpise + Gates k tomu ???

On totiz neni Gates CDi, jako Gates pro benzin, bacha na michani pojmu s dojmy ! :-) .. pro benziny to jsou temer vsecko Wahler klony:).

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: čtv 21 led 2016, 23:48
od kubiq
To mi neříkej, že to najede 20tis. km zavzdušněné a pak najednou se bublina projeví :) a hlavně..celou dobu vše funguje normálně, topí a najednou puntíky teploty jdou nahoru, v autě kosa, sahara spíná a nic..čekám až motor zchladne..zkusím znovu, popojedu kilometr a znovu..takhle třeba dvakrát až najednou puntíky teploty klesají, topení topí a já zase jedu.
Odvzdušněné jsem to měl blbě jen jednou a to poprvé co jsem vypouštěl kapalinu a nevěděl jak to odvzdušnit..teď si vždy povytáhnu čidlo teploty a nechám vypustit všechen vzduch :wink:
Jojo, všechny jsou 0,6 benzíny. Je mi to jasné, že nebude stejný, ale jediný Gates je lehce jiný vzhledově a nemá na sobě nápis Wahler :-D

Jen takový dotaz..neví někdo nebo není někde napsáno jakou značku dávali z fabriky? Co jsem vyndal ze Smarta, který měl najeto 66tis. km tak tam byl Wahler, ale nevím jestli už ho někdo přede mnou neměnil.