Stránka 9 z 14

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: pát 22 led 2016, 00:43
od JBC
Neutíká Ti to někde trošku? Páč nádržka není standardně vidět, mohlo by se stát, že jedeš, jedeš a kapalina se pomalu dostane pod nějaké "kouzelné" minimum. Pak to zastavíš, motor chladne, v chladícím systému nastává podtlak ... a v tu chvíli si to "přecucne" bublinu třeba z nádrže do nějakého jiného místa chladící soustavy, třeba někam do hadice. Pak to natočíš, čerpadlo dotlačí bublinu až k motoru a ta tam uvízne. Nebo něco takového může nastat na nějaké součásti chladícího systému - při vychladnutí vznikne malý podtlak, který dokáže skrz třeba těsnění vodní pumpy přisát trochu vzduchu z venku.
Mě jen připadá divné, že by se právě Tobě zaseklo tolik termostatů v zavřené poloze, když ostatní tady takový případ nezmiňují. Proto se domnívám, že chyba bude někde v tom, jak to odvzdušňuješ, co tam liješ apod.

Co děláš, že jezdíš několik hodin denně a hodí se Ti na to tolik Smartů? Vozíš pizzu?

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: pát 22 led 2016, 10:01
od kubiq
Nevím, no..ještě jsem na chybu nepřišel..chladicí kapaliny bylo před vypuštěním dost a nikde jsem žádné úniky nezaznamenal.

Ne jen pizzu ;-)

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: pát 22 led 2016, 14:20
od Roman Milo
Mám jednoho Wahlera s logem Mercedes, je na něm i jejich číslo.

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: pát 22 led 2016, 19:05
od mugwai59
JBC - zasekly = uvareny, pac jej napred odpraskne uvarenim a tycka nevyliza a netlaci proti peru, tudiz neotvira a uvaris motor (uvolnis vyssi teplotou tesneni):).
Mel jsem na Fiate, cca do roka sla hlava dolu az to psouklo nacisto a doskakal jsem domu s bidou na 2 valce, nastesti par km od baraku:).

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: pát 22 led 2016, 19:10
od mugwai59
Roman Milo píše:Mám jednoho Wahlera s logem Mercedes, je na něm i jejich číslo.
To nic neznamena, logo je na vsech "Wahler", ted na to koukam, chytli pro fabriku kseft a kurvi to dal jaksepatri :-).
(misto aby byli radi, ze maji u jednoho vyrobce auticek o korytko vic)

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: pát 22 led 2016, 19:44
od JBC
mugwai59 píše:JBC - zasekly = uvareny, pac jej napred odpraskne uvarenim ...
Ano, tak to je. Nejdřív z nějakého důvodu uvaříš motor a teprve v důsledku toho "odpráskneš" termostat - takhle ten postup znám, i jsem to v životě zažil, obráceně ne. Po "odprásknutí" to samozřejmě uvaříš znovu, ale příčinou je prvotní uvaření, zničení termostatu je následek. Takhle se to stane třeba když praskne řemen a přestane se točit pumpa. Nebo když někde cestou k chladiči zatuhne "řídká" chladící kapalina - motor už vaří, ale do chladiče se to neprotlačí.

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: pát 22 led 2016, 20:33
od kubiq
To je všechno hezké, ale mě se sekly 3 termostaty nezávisle na sobě, jeden v jiném autě ve kterém nikdy nebyl problém. A s dalším termostatem jezdí dál, uvařené nejsou :D

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: pát 22 led 2016, 21:18
od mugwai59
U Smartieho o to zaludnejsi, ze kdyz praskne remen, kontrolka dobijeni navic kontroluje dal jakoby se nechumelilo (zhasina, jakoby tam remen byl):) ..
Poznas mozna az zutanes nekde stat bez stavy v dratech.
--------------------
Hehe, Kubiq, tam mas rozpustenej vterinak ve vode misto glykolu, priznej barvu a netahej nas tu za fusekli :D))) ..

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: pon 25 led 2016, 15:10
od kubiq
Jojo, nedobíjející altík už mám také za sebou, žádná kontrolka se nekonala :D
Fridex je v pořádku, je čistej a po změření normálně do nějakých -20°C.

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: úte 26 led 2016, 10:16
od mugwai59
Dej ho na -35 az -40 a bude topit lip, hustejsi se prohriva rychleji, pac tolik neochlazuje smycku u motoru a nasledne i zbytek okruhu:).
Taky jsem se divil proc mam ve Smartech skoro husty lepidlo v nadobce, naredil jsem to, pak jsem to ale dal zpatky k tem 40°C a spokojenost:).

Mam prvni bobuli (u dieselu!) uz kdyz sjedu z domova cca z 2-3 km kopce(!):).
V dalsi visce (cca 5-6km) uz mam bobule 2, predtim se to ani nehlo jak to prosakovalo do chladice skrz termostat:).

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: úte 26 led 2016, 13:22
od kubiq
V tuhle chvíli mi celkem nejde o to jestli se to ohřeje o 2 kilometry dříve, ale o to sehnat kvalitní termostat, který bude fungovat déle jak měsíc a provozní teplota bude tam kde má být :D

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: úte 26 led 2016, 20:13
od mugwai59
Jo tak vestit z koule neumim, jako kdo Ti co proda za shitt :D) .
Na druhou reprizu jsem ho tam dal uspesne a budu jezdit a doufat, zatim mi to motor nekurvi, ohriva jej co nejdriv (a topi) a to je hlavni:).

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: pát 05 úno 2016, 02:57
od Roman Milo
Namontoval jsem Gates a motor se zahřívá rychleji, po 15km mám tři bubliny, předtím dvě a dost.

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: pát 05 úno 2016, 06:59
od mugwai59
*1*
Tak, presne, u CDi je ta vymena naprosta jistota, sjedu pod mirnym plynem pri 0°C s kopecka(!) u nas za nakupama a dole uz mam bublinu:).
Fritaky musi setrit teplem a tak si nemuzou dovolit v sedle termostatu diru jako krava na odvzdusneni, je to konstrukcni vada vsech Wahleru a vetsiny klonu:).

Vcera jsem se na 30 km trase v aute malem upekl a to jeste zli jazykove tvrdi ze Cabria prmrzaji od strechy :D) .

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Napsal: pát 05 úno 2016, 21:25
od Jindřich
Mugoš, nesmíš si brát do auta dvoje spodky ?? *okurka* *okurka* *okurka*