Stránka 1 z 1

Podezření na startér (0,7 37kw)

Napsal: pon 28 bře 2016, 14:27
od TOTEM
Prvně chci pozdravit všechny smarťáky *smart* a moc,moc poděkovat za tohle super fórum díky němu jsem si již ušetřil spoustu peněz a starostí.Ale teť k věci,3 týdny jsem byl nemocný takže jsem nejezdil po nemoci sednu do auta otočím klíčem a startér otáčí strašně pomalu jakoby vybitá baterie, 8X/ vyměnil jsem čtyři baterie samozdřejmě nabité a u všech to samé,projel jsem ometrem všechno od baterky aš po starter vše v pořádku.Kostra motoru i kostra baterky ok.zavolal jsem kamaráda automechanika a ten říkál že je startér špatný,asi uhlíky.No šaškoval jsem z autem ]:-( asi 10 dní podotýkám že nerozumím autům!Uš jsem to chtěl vzdát a odtáhnout do servisu a pak mě ještě napadlo se podívat na klínový řemen jestli se otáčí, samozdřejmě stál jak přilepený jenom motor točil,vezmu 24 klíč otočím 5krát alternátorem startnu a jupí *VV* auto skoro po měsíci startuje a je vpořádku.Chtěl jsem příspěvkem jenom napomoci druhým kteří mají stejný problém aby nezoufali a třeba to bude prkotina jako u mě.Taky se vás chci tímto zeptat vás skušenějších jestli někdo neví jak tomu příště zabránit,jestli se dá alternátor nějak promazat nebo prostříknou nečím bez toho abych ho musel vyndat ven?Jinak mě čeká příště zase klíč číslo 24 a protočit altík.Děkuji všem dopředu kteří něco vědí a poradí. *pivo*

Re: Podezření na startér (0,7 37kw)

Napsal: pon 28 bře 2016, 21:16
od Jindřich
Jo zarezlej alternátor - už jsme tu mnohokrát probírali - to je sviňa .... *VV* *VV*

Re: Podezření na startér (0,7 37kw)

Napsal: úte 29 bře 2016, 12:38
od DYK77
Ložiska bývají zapouzdřená, takže prostříknutí , nevím, nevím.
Nedávno jsem vymontoval alternátory z dalších dvou aut, protože už na ně bylo najeto něco přes 100tis, a prostě jsem ty ložiska nechal vyměnit včetně uhlíků a relé. Jedna z nepříjemných věcí je přestat dobíjet a ta druhá horší varianta, když se vysype ložisko a rotor si škrtne o stator = výměna alternátoru.
Starší pán co dělá alternátory říkal, že to není od věci, že doporučuje výměnu cca po 70tis. Km. Alternátory byly osazeny tím nejlepším ze tří variant co mi nabízel. Celkem mě každý altík vyšel na 500,-Kč , ale jsem v klidu.
Pokud Ti začaly problémy se zaseknutým alternátorem, určitě bych nečekal až se to sekne úplně.

Každopádně díky za popis tvé zkušenosti :wink: