Velká spotřeba+přibývání oleje.
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Pokud zůstává viset jeden vstřik, začal bych přidáním aditiva do paliva. Mám zkušenost na Corse i s tím nejobyčejnějším za 100,- na 80l benzínu a funguje.
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Pokud to jede normálně, tak i na tom poruchovým válci se vypálí do hněda. Když jsem se nedostal na vstřiky fyzicky , zkusím je pročistit tím aditivemJBC píše:Moc paliva = teče vstřikovač, ne? Černé svíčky na jednom válci by také, v nějakém jiném případě by také mohla být smartí nemoc jednoho válce. (U některého z válců to musí začít.)
Stejnak si myslím, že to bude nějakej studeňák v jednotce, nebo něco v drátech na cestě od ní k cívce. Jednou za čas to zarapluje, přestane pálit a něco směsi se setře do vany. Nebo blbne vstřik samotný,někdy nezavře, víc benzínu a zase do vany, nebo řízení vstřiku v jednotce, popřípadě dráty ke vstřiku.
Víc se k tomu už snad napsat nedá, co se tady napsalo, dík za snahu to vyřesit, každou novou událost nahlásím, to slibuji
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Nechci jej hned strasit pripecenyma krouzkama, nebo pripalenym ventilem, to prozradi az namerene tlaky:).DYK77 píše:Ale ne pouze na jednom válci. Jinak moc paliva = bohata směs ne ?mugwai59 píše:
Jinak cerne svicky = rezim sytic, moc paliva, bohata smes, to by taky odpovidalo:).
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Vypada to tim ze se error meni nejspis na ty studenaky, jak jsi psal, ze byly kontakty zeleny, ono se toho jen tak rychle pouhym postrikanim oxidace nezbavis:).
Cize spise vybrousit nejaky maly nastroj, kterym kus po kusu piny oskrabes od medenky a pak az nastrikat treba WD-ckem:).
To Ti to zakonzervuje a snad bude nejaky cas pokoj:).
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Oddělám sedadlo a mrknu na jednotku, mám obavu, jestli voda neudělala paseku na tišťáku těch modulů, co tam jsou
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Na dnešní ranní ( pro mě je ráno tak v devět start to chytlo jen na dva válce, opět PO301, půl kiláku kodrcání do kopce, zastavím, vymažu poruchu a frčím dál jak raketa, no nenaštve to.
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Ano, když jsem měl vadné kabely, náhodně to někdy chytalo na dva válce, po opětovném nastartování na tři. Jaké bylo číslo chyby nevím, v tu dobu jsem ještě neznal Hoboje.
Pokud by sis chtěl přečíst o mých zkušenostech se svíčkovými kabely, mrkni SEM. Protože se tam nezobrazují obrázky, najdeš je TADY. Ještě upozorňuji, že izolační návlečky na kabelech Tesla šly posunovat, takže nakonec fungovaly v pohodě.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Tak jsem vyhnal pavouky z pod sedadla, ojel kontakty v konektorech plochým jehlovým, dostal se až na tišťák, ale jen zhora, spodek by šel zhlídnout až po odpájení kontaktů. Všechny letované spoje jsou O.K., moduly jsou modré ( i vstřiky), to je asi podle typu motoru. Levej krajní modul má pravej bok do hněda, je to asi vyhřátý od relátka, pokud tam je. Víc na tom udělat nešlo.
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Ale ze by jednou byly dobry, podruhy blby a vypisovaly error .. to se mi nezda, ale muzu se mylit, uvidis:).
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_